OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, August 8, 2014

LookFantastic Gifts & Code | Ajándékok & Kód

Get a Macadamia gift set and a brush for free today at LookFantastic! 

Macadamia ajándékcsomag és hajkefe ajándékba a LookFantastic oldalán!





ENGLISH:
Don't miss out on this opportunity and get the Macadamia gift set (worth £40) if you spend £55 and get the Prostylista hair brush if you spend £30 on makeup products!
Don't forget to use the code LFNEW to receive 10% discount! Shipping cost is free, and I think I have said enough, now you understand why I needed to place an order! :D

edit: placed an oder 2 hours ago and now it's been dispached wow :o


. . . . . . . . . . .

MAGYAR:
Az előbb adtam le a rendelésemet, mert kihagyhatatlan ajánlat ez szerintem (főleg, hogy egyébként is akartam innen venni pár dolgot). A LookFantastic egy brit oldal, ingyenes a postaköltség, gyorsak és megbízhatóak. Olyan márkák is kaphatóak itt, mint pl. a Benefit (igen, magyar lakcímre is postáznak, ez az egyetlen ilyen oldal!), Nars, Urban Decay, Too Faced stb., de a drogériás márkák is képviseltetik magukat. (Körömlakkot és spray-t viszont nem rendelhetünk innen).

Ha 30 fontot költünk sminktermékre, akkor ez a Prostylista hajkefe lesz az ajándékunk, ha pedig 55 font felett rendelünk (bármit, kivéve elektronikai termékek), akkor egy Macadamia ajándékcsomagot kapunk, aminek 40 font az értéke! Így végre én is kipróbálhatom ezt a márkát, hiszen olyan sok bloggernél láttam már. :) Ezek automatikusan megjelennek a kosárban, nem kell külön kódot beírni.

Továbbá 10% kedvezményt kapunk az LFNEW kóddal!

Webshop: Lookfantastic


szerk: 2 órája rendeltem és már fel is adták, wow :o




6 comments:

  1. Jujj,de jól hangzik! :) A Macadamiarol mindenképp ìrj majd tesztet! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rendben! Már alig várom, hogy megérkezzen! :)

      Delete
  2. Ha valaki egyébként is szeretne rendelni az oldalról, annak jól jön ez a kis akció, viszont én nem igazán szeretnék ezért 55 fontot költeni :S

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha nincs szükséged semmire, akkor persze hogy nem éri meg :) Én egy Rimmel Kate Moss rúzst tettem még a rendelésemhez, hogy meglegyen az összeg, a kuponkódot (ma reggel küldtek nekem egy személyre szabott 20%-asat, mert "hiányoztam nekik" - kedvesek a hírlevélre feliratkozókhoz :) ) ezután írtam be, így sokkal kevesebbet (30 valamennyi fontot) fizettem és mégis járt a két ajándék! Furcsálltam, de nem panaszkodtam :D

      Delete
  3. Basszus ne már, akármikor jövök hozzád, mindig apasztod a tárcám... :( :D
    A Macadami hajbizgentyűket már jó ideje ki akarom próbálni, bár most másra nincs szükségem, rendelésben nem érném el a minimális összeget sem, de jó tudni, hogy létezik ez az oldal, eddig nem ismertem, köszi a tippet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Most pl. Deborah Lippmann rúzs jár ajándékba, nagyon jó kis akciókat találnak ki, az biztos! :) Az oldalt nagyon ajánlom, a brit webshopok annyira jóóóók! :) (hqhair, lookfantastic, feelunique, beautybay, asos... ) :D

      Delete