OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, August 7, 2014

Készülj El Velem: Körömfestés | Get Ready With Me: Red Nail Polish

Check out my latest Get Ready With Me video with my favourite red nail polish :)

Új Készülj El Velem videó körömfestésről a kedvenc körmös termékeimmel :)







LINK:
ASOS: Barry M nail polish


15 comments:

  1. Érdekes volt, ami feltűnt, hogy többször visszamártod az ecsetet az üvegbe egy körömnél. Vékony az ecset, vagy mindig így fested? Sajnos hanggal csak otthon tudom megnézni. Azt azért megjegyezném, hogy eleve szép vékony ujjaid vannak, meg formás körmeid, szóval ezt nem nehéz lakkal szebbé tenni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem túl vastag az ecset, de nekem ezek kényelmesebbek, precízebben tudok velük festeni, viszont a körmeim is elég szélesek, több festéket használok így, Köszönik a körmeim a kedves szavakat :D Nem olyan szépek (túl szélesek meg azok a barázdák....), viszont erősek, annak örülök :)

      Delete
  2. Jó kis videó lett. :) Az essence alaplakkot lehet én is kipróbálom, mert sajnos elég erős hosszanti barázdáim vannak, hátha nekem is segít.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi! Nekem is vannak sajnos, de egy kis alaplakk segít ezen a problémán :)

      Delete
  3. Szép formájúak a körmeid, a lakk is illik hozzád, jó video lett ez is. A lakkozást Essence javító tollal szoktam korrigálni, jó kis termék, egyszerű használni. Acetonos filcnek tudom behatárolni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm :) Olyan tollat rendeltem egyszer az ebay-ről, de sehogy sem akart működni, így nem próbálkoztam mással azóta, de örülök, hogy az Essence-nél még ez is jó. Úgy látszik a körmös termékekre nagyon figyeltek, jók lettek :)

      Delete
  4. mikor "rövidek" a körmeid, úgy tetszenek nekem! ^^ és persze ez a lakk is igazi dögös vörös. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi! :) Ettől hosszabbra már nem nagyon hagyom a körmeimet, egyszerűen nem praktikus, még gépelni sem tudok úgy :D NEm is értem, hogy hogy tudtam régen akkora karmokkal élni...

      Delete
  5. Ez a Double Duty lakk nekem sem a kedvencem, főleg azért, mert nagyon sokáig kell várni, hogy megszáradjon, pedig már a csontkeményre száradt színes lakkra kenem.
    Majd szólj, ha találtál valami szuper essence fedőt, aztán kipróbálom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem, az a lakk tényleg nem jó, de próbálom elhasználni valahogy, ha már megvettem :( HA találok valami jót, mindenképp szólok! :D

      Delete
    2. Oksi :) Én ma hirtelen felindulásból vettem egy gyorsszárító Moyra fedőlakkot, majd tesztelem hamarosan:)

      Delete
  6. Barátnőmnek is ez a kedvenc alaplakkja, én az essence ultra strong nail hardenert használom alapnak, így kettő az egyben hatással erősítem is őket. Azóta nem lemezesedik a körmöm,pedig előtte ez elég komoly probléma volt. Ajánlom azt is, hasonló árban kapható :)

    ReplyDelete