OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, August 15, 2014

Etude House Princess Happy Ending Collection

The new and amazing collection has just been released featuring some gorgeous products! Princess Happy Ending Collection

Az Etude House Princess Happy Ending kollekciója most jelent meg, amit a jól ismert Disney hercegnők ihlettek. Gyönyörű!





Etude House did it again: the Princess Happy Ending Collection includes some irresistible products and these are not just for Disney fans! You can find lipsticks, blushes, nail kits, a bb cream and a waterproof mascara in this selection, and I gotta say I'm pretty impressed. My personal favourites are the blushes (they look sooo perfect), the lipsticks (simply amazing) and the bb cream but the mascara's got a pretty packaging too. Actually the more I look at them the more I fall in love with each item :) 
The collection is available on ebay, I linked my favourite seller, he is the best in my opinion! :)


Az Etude House megint olyan kollekciót álmodott meg, aminek nem lehet ellenállni. Disney hercegnők sminkes asztalának kellékeit keltette életre a népszerű koreai márka, mi pedig gyönyörköddhetünk a szebbnél szebb termékekben. Minél többször nézem meg a képeket, annál jobban tetszik minden egyes darab, de a kedvenceim határozottan a pirosítók, a rúzsok és a bb krém, bár a vízálló spirál is izgalmasnak tűnik. 
Ebay-n már kapható a kollekció, a kedvenc eladómat linkeltem be, mert szerintem ő az egyik legjobb :)


Etude House Princess Happy Ending Lipstick ebay
Etude House Princess Happy Ending Rose Cheek Blusher ebay 
Etude House Princess Happy Ending Lash Perm Proof Shockcara ebay 
Etude House Princess Happy Ending Nail Kit ebay 
Etude House Princess Happy Ending Fairy Glitter Shadow ebay
Etude House Princess Happy Ending Precious Mineral BB Cream ebay






Etude House Princess Happy Ending Fairy Glitter Shadow ebay




Etude House Princess Happy Ending Precious Mineral BB Cream ebay


Etude House Princess Happy Ending Rose Cheek Blusher ebay 



Etude House Princess Happy Ending Lash Perm Proof Shockcara ebay 



Etude House Princess Happy Ending Lipstick ebay



Etude House Princess Happy Ending Nail Kit ebay







11 comments:

  1. Én már kinétem a rúzsokat a spirált és a barackos pirosítót. Bár mindegyik úgy tetszik ;^; olyan gyönyörűek *-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. rúzst és pirosítót nagyon szeretnék én is! :)

      Delete
  2. A pirosító tetszik a legjobban, de úgy az egész design megfogott *-* :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szerintem is a pirosítók a legszebbek és az a csomagolás OMG! :D

      Delete
  3. Replies
    1. Gyönyörűek, az Etude House megint kitett magáért :)

      Delete
  4. Aww ez nálam most telitalálat. Basszus már megint MIATTAD fogok olyat vásárolni amit nem szabadna... :p :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bocsánat :((((


      :D

      De ez az Etude House hibája, túl jól tudják, hogy mit szeretnénk. Sőt, szerintem jobban tudjék, hogy mit szeretnék, mint én magam.. :DDD

      Delete
  5. Aztaleborultszivarvégét!
    Baromira szuper cuccok, egyébként is nagyon szeretem az Etude House termékeit, de ezek most főleg nagyon betaláltak. Tuti a rendelés... jaj a pénztárcámnak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is azt nézegetem tegnap óta, hogy akkor mit kellene megrendelni, mert mindent csak nem szabadna.. :DDD

      Delete
  6. Mikor megláttam egyből első gondolatom minden kell!! De aztán rájöttem, hogy most nem szabad rendelnem :D
    Láttad a Memebox Disney hercegnős dobozait? na én azok megvételén is gondolkozom :)

    ReplyDelete