OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, August 24, 2014

Dear Diary 13.

Megint összegyűlt pár személyesebb kép, ezek közül szemezgettem :) A Dear Diary következő része az elmúlt kb. 2 hét összefoglalója.




Az egyik legnagyobb örömöm, hogy megérkezett a Lookfantastic rendelésem. Az akcióról írtam még aznap, a csomagom tartalmával pedig iszonyatosan elégedett vagyok, az extra ajándékok és az akció mértéke pedig csak hab volt a tortán. :) 
Szakadó esőben, de le is fotóztam mindent (meg is fáztam közben...), mert még aznap ki akartam próbálni a drágaságokat :) 



Nem nagyon mutattam sminket mostanában a blogon (instagramon szoktam), mert egy ideje a natúr smink mellett döntök szinte mindig (az meg képen nem olyan látványos), de néha azért csak szeretném megmutatni, hogy miket használok előszeretettel. A másfél éves fekete Maybelline tusom kezd beszáradni, de Viki adott egy tuti tippet, egy kis rámelegítés tényleg használt! :) Köszi még egyszer! :)


Nagyon szeretnék egy szuper rendszerezőt, de csak a neten találtam eddig olyat, ami tetszett, viszont Amerikából ilyet rendelni egyszerűen túl drága lenne (eszméletlen postaköltség). A Hema-ban találtam egyet, ami bár nem tökéletes (lehetne nagyobb), de nagyon hasznos! A mellette lévő tollak annyira édesek, akciósan még szép, hogy elhoztam egy szettet! :)


Szintén a Hema-ban... Új sminkes púltot kaptak, a látvány magáért beszél :)


Az időjárás szörnyű, de néha ilyen szépséges dolgokat produkál: dupla szivárvány :)


Ez a tusfürdő a kedvencem mostanában, de szinte biztos vagyok benne, hogy már nem kapható ez a kollekció... :(



Ritkán veszek magazinokat, mert online olvasok mindent, ami érdekel, de néha meglepem magam párral, mert mindig inspirálnak valamivel.



Ellátogattunk a Dolfinarium-ba, amit inkább kisgyerekes családoknak ajánlanék, de legalább láttam delfineket szerintem életemben először. Rettentő okos és barátságos állatok, imádtam őket! :)


A szőlő az egyik örök kedvencem, bármennyit képes vagyok megenni belőle...



Mostanában erre kattantunk rá (panini mindennel, ami belefér), ebédre tökéletes.



A Paula's Choice mániám csak fokozódik, persze nem véletlenül: a termékek minősége kiváló! A holland webshopban lehet mintacsomagokat rendelni, a három közül ez (Resist) kb. soha nincs készleten. Most véletlenül kifogtam egyet, nagyon-nagyon örültem, hamar meg is érkezett! 



Itt nem igazán kapható gyros, gyros-tál, a török döner kebabot kivéve, de én a magyar verziót szeretem csirkemellel, magyar tejfölös szósszal. Dolgoztam büfében, így kb. még akkor is meg tudnám csinálni, ha álmomból keltenek fel, de a barátom szerint is a magyar a legjobb, ha otthon vagyunk gyros-t mindig enni kell :D A képen a saját verzióm van, miután nagy nehezen "tejfölt" sikerült itt is találni.


A kermis-t is megjártuk, a szerencse is mellénk állt, íme az első nap nyereményei :D


Most kóstoltuk először a churros nevű isteni eledelt :D Nagyon finom így magában is, legközelebb jöhet rá a Nutella is (itt azzal árulják). 



Remélem kellemesen telt a hetetek nektek is! :)

6 comments:

  1. Jaj, ezek a finomságok de jól néznek ki *.* Főleg a churros, még sosem kóstoltam, de nagyon kíváncsi vagyok rá.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon finom, érdemes kipróbálni! :)

      Delete
  2. Jaaj, olyan gyönyörű képeket készítesz mindig :)

    ReplyDelete
  3. Milyen rendszerezot talaltal a neten?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hú, nem mentettem el őket, emlékszem, hogy volt egy 19 dolláros, ami nagyon tetszett, de most csak a drágára emlékszem: Erin Condren. Valami ehhez hasonlót keresek: tele lehetőségekkel és nagyobb méretben is kapható.

      Delete