OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, August 6, 2014

Dear Diary 12. | Blogging, Shopping, Holiday

Dear Diary: personal photos and stories. A sneak peek into my life. :)

Dear Diary újabb része, sok képpel és egy kis "beszélgetéssel" :)







I don't like buying shoes because size 40 is always out of stock in Holland (Dutch women are much taller than Hungarians, everyone has big feet), but I really needed a pair of sneakers and sandals or ballerinas. Zalando is seriously the best place if you want to buy shoes (I did try finding something in different shops - in vain, but after all I can always lean on Zalando. I like leather shoes, especially if they're on sale whoohoo! 

Ezer éve nem vettem lábbelit, ezért most megleptem megam: a boltokat végigjárva persze semmit nem találtam, jó szokás szerint, így ismét a Zalando oldalán kötöttem ki, imádom őket, szerencsére ingyenes a posta és a visszaküldés is. 4 párból 2 jó is lett, mind a kettő bőr (és akciós juhú)! Több országban is jelen vannak, csak ajánlani tudom ezt a webshopot!




Thanks to HiCustome.net I could order a custom-made T-shirt. This is the result: Keep Calm and Keep On Blogging. The T-shirt itself is way too big but the quality is surprisingly great! Back to topic: blogging. Well, the message is clear to see: I believe that every single one of us felt like giving up at least once. Blogging is more difficult than people might think and yes, we have all experienced something that makes us want to stop and spend our precious time on something else. Been there done that, but I haven't find the solution yet.

HiCustome.net meglepett még régebben egy kuponkóddal, már majdnem lejárt, mire eszembe jutott, hogy fel kellene használni. Mivel sokszor gondolkodom azon, hogy mi is legyen a bloggal, hogyan legyek jobb blogger stb. egy regényt tudnék erről írni, de inkább megkíméllek titeket :D ), ezért a Keep calm and feliratot a Keep On Blogging-gal fejeztem be, hátha megfogadom a saját tanácsomat :D A póló sajnos akkora, mint egy sátor (M-est rendeltem, mert szeretem a lazább felsőket, de nem ennyire...), így inkább nem mutatom meg külön posztban, de az anyag minősége meglepően jó és a kivitelezés is okés! 


The one and only: Sherlock! How on earth could I live without this series? I really can't wait for the new season, but when is it coming? I hate waiting... :( 

Nem tudom, hogy hogyan tudtam élni Sherlock nélkül! Rekordidő alatt daráltuk le, iszonyatosan jó sorozat, a kedvencem lenne, ha nem 3 epizódból állna egy évad :( Mikor jön már a következő? :( :D


Someone asked me once which Dutch food would I recommend. Most certainly my answer was: "none" but actually let's not forget about kibbeling! It's simple but delicious, a must try if you love fish and do ask for the ravigote sauce to reach your daily dose of calories with one meal :p Bit it really is lekker! :)

Egyszer valaki megkérdezte, hogy milyen holland ételt érdemes megkóstolni. Valószínűleg a válaszom az volt, hogy "egyiket sem", de a kibbeling-et mindenképp ajánlom azoknak, akik szeretik a halat, isteni! Minden sarkon lehet kapni, frissel sütik ki előttünk, ravigote szósz persze kötelező hozzá, hogy elérjük a nap kalóriaszükségletünket egyetlen étkezéssel :p Tényleg finom! Lekker! :)



I've been listening to the new album of Magic! and I'm simply in love with it! I got to know their name thanks to the great song they wrote for Shakira (Cut Me Deep) but according to Spotify this band is topping the charts in the US, so I gave it a go and OMG, it's so gooooood! :)

Mostanában nem tudok elszakadni a Magic! új albumától. A nevüket akkor hallottam először, amikor kiderült, hogy írtak egy fantasztikus számot Shakirának (Cut Me Deep), majd a Spotify-on láttam, hogy az USA-ban vezetik a listákat, adtam nekik egy esélyt: nagyon jóóóóóóók!



The next photos were taken in Limburg, we spent 2 days there. I've been to Subway (Heaven on Earth) for the first time, since then I've been craving for their sandwiches :( So simple and so delicious!

A következő pár kép Hollandia déli részén készültek, két napot töltöttünk ott. Életemben először ettem a Mennyország Subway nevű szobájában, az a szendvics annyira egyszerű, de hihetetlenül finom!








Visiting Brussels was always high on my bucket list and it finally happened. We spent one night in the Belgian capital, the hotel was very nice, I booked the room on Booking.com, the feedbacks helped a lot, that's how I picked this place. This was the last double bedroom for that date, it wasn't pricey at all, but honestly, we only spent a few hours there to sleep because exploring the city was -obviously- more important :)

Belgium szomszédos ország, de sosem jártam még Brüsszelben, így nyaralásként itt töltöttünk egy éjszakát, lent a hotelszobát láthatjátok. A Booking.com oldalt használtam most is, nem csalódtam, bár elég sok hotelt megnéztem és véleményt elolvastam, mire kiválasztottam ezt. Az utolsó kétágyas szobát foglaltam le arra a napra nagyon jó áron, de csak aludni tértünk vissza, a város felfedezése izgalmasabb volt :)








I also recorded some videos, I wasn't lazy as you can see :) One of them had to be deleted though but I enjoyed making the new nail polish collection video, it's fun to see all these pretty things at once :)

Hazatérés után készítettem egy pár videót is (egy ment ugyan a kukába), a körömlakkosat élveztem, mert szép dolgokról szívesen készítek videót (ezért nem szerepelek a videóimban hahaha) :D



I bought two cotton T-shirt for €3... No wonder people love Primark! :)  I also visited The Body Shop and repurchased my favourite cleansing oil. When I got home an e-mail was waiting for me: get a free body scrub with every purchase..... I was a bit pissed off but I needed shampoo too anyway, I went back to the shop 2 days later and now I'm the happy owner of the Moringa body srub! :)

A megnyitás hetében próbáltam bejutni a Primark-ba (több, mint fél éve), nem sikerült, a tömeg hihetetlen volt, pedig nem is ez volt az első Primark Hollandiában... Most megint megpróbáltam, a tömeg most is zavart, de két teljesen pamut pólót csak sikerült találnom €3-ért! Itt tényleg minden nagyon olcsó, viszont nekem a ruhák nem igazán tetszettek... A The Body Shop-ban újravettem a kamillás olajat, mert imádom. Mire hazaértem jött az e-mail, hogy a vásárláshoz választhatunk ajándékba bőrradírt.............. Két nap múlva visszamentem, mert amúgy is kellett sampon, a tusfürdő akciós volt, a Moringás bőrradír pedig így ajándék. :D




Remélem kellemesen telt a július nektek is! :)


6 comments:

  1. Melyik holland étel érdemes megkóstolni?-Egyiket sem :DDDDDD
    Nagyon jók a képek, érdekes volt olvasni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszett! :)

      Delete
  2. Nagyon hangulatos fotók, a szandid nagyon tetszik! :) Azok a gofrik pedig.. már a videó nézése közben is csorgattam a nyálam. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszenek a képek :) Direkt feltét nélkül is vettünk gofrit az íze miatt, tényleg a belga a legfinomabb, amit eddig ettem, bár a hollanddal sem volt semmi bajom :D

      Delete
  3. Nagyon szép és hangulatos a képek!!
    A gofrik nagyon finomnak tűnnek, a sarud is gyönyörű :))

    ReplyDelete