OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, August 22, 2014

Akciós Real Techniques Ecsetek + Ingyenes Posta!

Igazából szinte minden akciós, még a Naked 3 paletta is, de a Real Techniques ecsetek most 25%-kal olcsóbbak, plusz a hétvégén kapunk még 10% kedvezményt juhú!





Pár napig extra 10% kedvezményt ad a Feelunique minden akciós termékre, de a Real Techniques ecsetek egyébként is le vannak akciózva 25%-kal, az extra 10% pedig ezekre is érvényes! A postaköltség ingyenes (10 font feletti rendelésnél, különbn 2 euro), Angliából jön a csomag, így NEM fogják megvámolni, akármennyi is az értéke, és hamar meg is érkezik. :)

Írjátok be a kódot: PLUS10 a 10% kedvezményért! (hétfőig érvényes a kód)





Nekem ez a theBalm paletta ezer éve kívánságlistás. Most €34 helyett €24-ért vihetném :o





20 comments:

  1. Nekem ír postaköltséget :( 2 EUR, valamit én csinálok rosszul?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem mindig kiírta, hogy ingyenes a posta, aztán most pakolgattam ki-be a cuccokat és látom, hogy 10 font alatti rendelésnél van 2 euro postaköltség.

      Delete
    2. javítottam a posztot, köszi az észrevételt :)

      Delete
  2. Istenem, mi lesz a fizetésemből?! :D Ilyen akciókra képtelenség nemet mondani, sajnos.

    ReplyDelete
  3. Jajaj ez rossz hír a pénztárcámnak :D
    De úgy érzem, hogy meg kell rendeljem a Nake 3 palettát, máshol olcsóbban kapható vagy érdemes kihasználnom ezt az akciót? :)
    Abban tudsz segíteni Viki, hogy a postás hozza a csomagot vagy futár? (nem szívesen kérem a munkahelyemre, mert mindenki ráugrik aztán sírva fakadnak, hogy ezért ennyit?, - pedig az osztályon nálam kevesebbet senki se keres... :D na mindeegy)
    Köszönjük, hogy szóltál!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postas hozza ki, ha jol emlekszem :) na ja, en is csak azoknak meselek a szerzemenyeimrol, akik megertenek (ti, olvasok) :D nem tudom, hogy mashol mennyi, de ettol olcsobban szerintem nehez megkaparintani ezeket a palettakat.

      Delete
    2. Megrendeltem :))) és szerettem volna egy körömlakkot is, de kiírta, hogy nem szállítanak Magyarországra körömlakkot. Azóta is kutakodok utána, annyira különleges :) Még nem hallottam erről a márkáról, de vannak szépek, esetleg Te ismered? :) sparitual quest beyond és sparitual quest haha ohh gyönyörűek :))

      Delete
    3. Angliából nem lehet körömlakkokat rendelni, talán csak az ASOS a kivétel. Folyadékot nem lehet feladni vagy valami ilyesmi (parfümöt is próbáltak küldeni nekem, de nem engedték a postán). Ja meg persze spray-t sem rendelhetünk, de a körömlakkok miatt nekem is fáj a szívem sokszor :( Nem ismerem a márkát egyébként, vagyis láttam már képeken, de nekem még nem volt egy sem :)
      Remélem hamar megérkezik hozzád a csomag, biztosan imádni fogod! :)

      Delete
  4. Szia. Engem az érdekelne, hogy ha összerakok egy csomagot és úgy 10 font felett van de a 10%-os kóddal viszont pont alá esik akkor most van vagy nincs postaköltség? Egyébként nagyon szépen köszönöm, hogy írtad ezt a bejegyzést. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Most nem vagyok gepnel, nem tudom megnezni, de tedd be a kosarba a kiszemelt dolgokat, ird be a kodot es akkor kiderul :)

      Delete
    2. Na, megnéztem, akkor is jár az ingyenes postázás, ha a kód miatt már elvileg nem lennél rá jogosult :D

      Delete
  5. Ez holnaptól (szombattól) érvényes vagy már most is? :)

    ReplyDelete
  6. Annyira sajnálom, hogy csak pár napos az akció, igazán eltolódhatna szeptember elejére... :( :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Megértem, de ígérem, hogy írok majd róla, ha lesz még hasonló akció :)

      Delete
    2. Mennyi idő mire kiszállítják?Sokat kellene várni rá?Előre is köszi

      Delete
    3. Kb. masfel het alatt szoktak hozzam megerkezni a csomagok.

      Delete
  7. És a fizetés hogy történik?Csak mert még nem rendeltem külföldről.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az oldaluk alján látod az összes fizetései lehetőséget.

      Delete