OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, July 8, 2014

Wish List | Summer 2014

Wish list: all the things I want this summer! :)

Kívánságlista: minden olyan dolog, amit idén nyáron nagyon szeretnék! :)





ENGLISH:
It's another wish list but the conception is new: I've collected all kind of things this time, it is going to be a loooong list because I feel like chatting with you a bit :) If you have some tips, please do share!
MAKEUP-SKIN CARE
I don't even know when was the last time I had a facial but I kinda miss it now. Actually I don't want anything harsh because my skin heals too slowly, but I like peelings, massages and masks, those sound good to me! I also need a good mascara. Usually I end up buying Max Factor products but this time I want something else, you know, I'm a woman, I'm curious :p The best mascara I have ever used is the Le Volume de Chanel, but the price tag is ridiculous for something you can use only for a couple of months. No, I'll stick to the drug store brands, on my lashes nothing looks amazing anyway :(
I wish I had a good base coat! The Sally Hansen base & top coat just won't work for me, it takes hours to dry my nails if I use this underneath any nail polish, and it's not even long lasting.. It was a waste of money, luckily it's not one of the pricier products. I've heard that Orly makes great top coats, I think I have my next victim! What I really need is a new bronzer. Contouring is an important step in my morning routine (although I used to skip the bronzer, I didn't see enough difference too deal with one extra product, how stupid I was!). Benefit Hoola is the best, I love it, but I wish there was a cheaper alternative. 
The other day I realized I had 2 (let me repeat it), TWO cream eyeshadows! How on Earth could I live without products like these? :) Well, I'm going to change this situation for sure ;)
And the last thing in this category is a self bronzing lotion because my legs are so white they glow in the dark. Last year I used an awesome Garnier body lotion, but I think it's not available anymore.
HAIR
I need a haircut because I'm sick of my long hair. It's not nice but too long, bothers me and washing/drying my hair takes too long. Life will be easier with shorter hair in my opinion :) I also want some hair products to keep the curls last a few more hours. I know nothing about hair styling products but I guess a good mousse or wax will solve my problem?
CLOTHES-SHOES-ACCESSORIES
It seems impossible to find the perfect pair of jeans but I don't give up! Actually last weekend I did buy two pairs of trousers (H&M) and they both look pretty fine so far, let's just hope my opinion won't change! :D Every pair of shoes I own is damaged, I just simply can't wear them anymore, I need new ones such as sneakers, ballet flats, sandals, ankle boots, everything! :( Unlike other girls, I really hate searching for shoes because nothing looks pretty in size 40 and I'm picky too :p 
I want to try out different frames, for example something like this. Probably it'll look horrible on me but I hope I'm wrong because right now I'm loving thick framed glasses.
OTHER
Since Memebox ships internationally again, I've been obsessed with their website and products. Thanks to the codes and promotions it's a bargain and I'm sure that my first box wasn't the last one! :)
And finally, a trip to Budapest would be nice. I love and miss the Hungarian capitol, it's one of the most beautiful European cities and I hope I will be able to spend a few days there this (or next) year. Oops, I almost forgot: I came across the pretty Erin Condren planners and I'm in love with them! The shipping cost is the only thing that stops me from buying one of those! :)


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


MAGYAR:
Ilyen vegyes kívánságlistát szerintem még nem készítettem, de szeretnék egy kicsit "beszélgetni" veletek, mert hátha van tippetek, most nekem kellene egy kis segítség! :)
SMINK-BŐRÁPOLÁS
Egy arckezelésre most elmennék! Nagyon régen nem voltam már, főleg mióta nem gyógyulnak a hegek az arcomon, nem akartam, hogy kinyomkodják, aztán rosszabbodik a helyzet, de most valami jó kis hámlasztó kezelésre befizetnék + maszk, masszázs, ilyesmi :) 
Nagyon kellene egy jó szempillaspirál! Általában a Max Factor-tól választok valamit, de most más márkákat is kipróbálnák, viszont a választék hatalmas :o Az olyan spirálokat szeretem, amik tartósak, nem ragadnak tőlük össze a pillák és igazi fekete a színük (a kefe pedig ne legyen nagy, mert nem férek a szememhez). Életem legjobb spirálja a Le Volume de Chanel volt, de olyanért nem adok ki ennyi pénzt, amit csak pár hónapig tudok használni, főleg hogy egyébként a drogériás termékekkel is teljesen jól elvagyok. Talán egy Catrice vagy Maybelline lesz most a befutó, csak jussak el a boltba!
Egy jó, gyorsan száradó alaplakk is kellene, de nagyon! Van egy (Sally Hansen), de nem szeretem, mert nem szárad meg miatta a lakk órákon keresztül sem, magában nem tartós stb. Fogalmam sincs, hogy melyik a legjobb alaplakk, de utánaolvasás után úgy néz ki, hogy az Orly sokaknak bejött.
Bronzosító, amivel kontúrozni tudnék. A Benefit Hoola-m a végét járja, nekem ez tökéletes (nem narancsos, világos bőrre is jó, az állaga egy álom), viszont nem olcsó (SZERK.: most látom, hogy a Lookfantastic-on kicsit olcsóbb, mint a boltban + van kuponkód és szállítanak hozzánk is!). Ha esetleg pénztárcabarát alternatívát tudtok, avassatok be! :) Még a Sleek, e.l.f. és Urban Decay bronzosító-pirosító-highlighter szettekben gondolkodom egyébként.
Krémes szemhéjfestékeknek is örülnék, mert kettő darab van összesen, mostanában pedig szívesen használnék ilyesmit. Primerrel az olcsóbbak is elég sokáig tartanak rajtam, szóval itt nincsenek nagy igényeim, de kíváncsi lennék pl. egy MAC paint pot-ra vagy a Chanel csodás krémes szemhéjfestékeire is (hajt a kíváncsiság :p ).
Végül pedig barnító testápoló, mert a lábaim olyan hófehérek, hogy világítanak a sötétben. A Garnier-től használtam egyet tavaly, szerettem, de már nem gyártják. 
HAJ
El szeretnék menni a fodrászhoz, mert rövidebb hajat akarok, illetve pár olyan terméket, amikkel tartósabbak lesznek a hullámok. Nem vagyok a témában jártas, hajformázó termékeket nem igazán használtam eddig, de pl. egy hajhab szerintem jó kiindulási pont (?).
RUHA-CIPŐ-KIEGÉSZÍTŐ
Örökké keresem a tökéltes nadrágot/farmert. Ez egy igazi rémálom nekem, mert mindig rosszul jövök ki az ilyen vásárlásokból :( Most hétvégén bejártam minden boltot, a H&M-et utoljára hagytam, mert legutóbb nagyon mellélőttem ott, szabáshibás volt a farmer, de csak hordás közben derült ki. Most viszont kifogtam szerintem két igen jó nadrágot, túléltem a tömeget és a sorbanállást is, remélhetőleg hosszú távon is pozitív lesz a véleményem róluk :D Minden cipőm mostanában ment tönkre, szóval a listám elég hosszú: sneakers, nyári cipő, balerina, majd őszre egy lapos bokacsizma. Sajnos az anyag sem mindegy, mert izzadós talpú vagyok (meg tenyerű, régen szégyelltem, de már rájöttem, hogy nem tehetek róla, így raktak össze :) ).
Egy szemüvegnek is örülnék, ami vastagabb keretű. Mindig tiltakoztam ellene, de mostanában elgondolkoztam a dolgon, és eldöntöttem, hogy fel kellene próbálni párat, talán lenne olyan, ami tetszik. Az egyik holland bloggeren láttam egy nagyon jót.
EGYÉB
Szeretnék még egy-két Memeboxot. Egyszerűen annyira tetszik, amit csinálnak és olyan jó témákkal jönnek elő, hogy nehéz ellenállni. Mivel a kódnak hála postaköltséggel együtt 15 dollár, nekem megéri, mert nem csak pár mintát adnak, hanem mini és teljes méretű termékeket. Véletlenül akadtam rá az Erin Condren Planner-re, amit biztosan nem fogok megvenni, mert eszméletlen a postaköltség, de valami hasonló tetszene. Egyébként is papír-írószer mániám van, ezekből sosem elég! :)
Egy pesti hétvégének sem mondanék nemet: valamelyik nap eszembe jutott Pest, imádom a várost, de nagyon régen nem voltam már ott. "Idegenvezetni" is szerettem, külföldiek mindig élvezik Pestet, én meg szívesen mutogatom a mi kis szépséges, ezerarcú fővárosunkat :)


31 comments:

  1. Az Essence-nek van egy körömkiegyenlítő alaplakkja, tényleg szépen eltünteti a barázdákat és pillanatok alatt megszárad, egyébként is nagyon vékony rétegben is elég felkenni. A legjobb, hogy nem találom, így nem tudom megmondani, hogy melyik az, a macska elkeverte valahova... De ha tippelnem kéne, akkor az a 24/7 feliratú talán.

    Amúgy a gyerekkoromból gyökerező papír-írószer mániámat még én se tudtam kinőni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi szépen a tippet, megnézem akkor magamnak ezt a lakkot, remélem a kis állvánnyal rendelkező drogériákban is van.

      Itt már beindult az iskolakezdései mánia pedig még iskolába járnak a gyerekek!!! :D A boltok tele vannak szépséges füzetekkel, tollakkal, imádom! :)

      Delete
  2. Én ma rendeltem ma Csokis memeboxot anyumnak volt 8 pontja én még nyertem megosztással 5-öt hozzá plusz a TRYMEMEBOX kód XD összesen 1.99$ ért vettem meg a dobozt. Én most az Aritaum Poremaster primerére hajazok, a Benton Aloe tonerre, valamint a Skinfood - Black Sugar Strawberry arcradírra, mindenki áradozik róla milyen jó eperdzsem illata van és ezt ajánlják érzékeny bőrre mert nem olyan durvák a szemcsék benne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1.99????????? :D Nem vagy semmi! A csokist majdnem megrendeltem, mert azt legalább hamar feladják, de végül luckybox lett belőle, mert megnéztem a régebbieket, szimpik voltak nagyon! :)
      A Benton aloe toner nekem lassan el fog fogyni, de nagyon jó, igazán kíméletes. Primert tavaly nyár óta nem nagyon használok, mert bb krémek alá nem nagyon akarok ilyesmit tenni, alapozóm meg szerintem nincs is már :D Viszont az Aritaum a nagy szerelmem most nekem is! :D
      Arról az epres radírról még nem hallottam, megnézem már magamnak, nagyon jól hangzik! :)

      Delete
    2. Igen xD annyi bizony, amikor az volt hogy már nem szállítanak ide akkor előtte szépen kétszer is voltak úgy pontjaim mert ajándékoztak mindenkinek hogy lett onnan két ingyen pirosítóm eheheh én nagyon jól tudok kuponozni és pontozni az ilyen oldalakon XD Eddigi legolcsóbban megvett boxom.

      Delete
    3. Ó, kár, hogy nem regisztráltam hamarabb az oldalra, úgy látom mindig jó kis akciók vannak itt. Iszonyatosan jól csinálják ezt egyébként, legalábbis szerintem. Ráadásul úgy, hogy a postaköltség sem magas, mindig kitalálnak valami jó akciót, nemcsak koreai, hanem nemzetközi dobozok is vannak, amiket megpakolnak elég rendesen. Komolyan, ügyesek ezek a koreaiak! :D

      Delete
  3. Szerintem a NYC spirálok ár-érték-tartósság-széppilagyártásban szuperek, nyugodt szívvel ajánlom a NYC termékeket.
    Alaplakknak én most Moyra lakkot használok, 100 Ft volt, de ha 1000 lett volna, akkor is megérné.

    ReplyDelete
    Replies
    1. NYC spirálom még nem volt, nézek is majd pár tesztet akkor róluk, köszi a tippet! :) Moyra itt szerintem nincs :( 100 ft? wow!

      Delete
    2. A Moyra shopban kiárusítás volt/van, és körömolaj, gyorsszárító lakk, és az alaplakk csak 100 Ft. Nagyon szeretem, minden lakkozásnál használom.

      Delete
  4. nekem spirálból az Isadora build-up extra volume mascara bejött, asszem a tavalyi douglas beauty-boxban volt benne.
    Bronzosítót én is nézegetek és szemeztem már én is az UD triójával.

    Két éve rendeltem magamnak Erin Condren Life plannert, imádtam, csaak nagy. Azóta akartam már beszerezni sima notebookot, de baromi drága lett a szállítás,így elvetettem a dolgot. Viszont tavaly még felfedeztem egy oldalt, ahol mindenfélét össze tudsz rakni magadnak, spirálos, nem spriálos,milyen belseje legyen, stb.
    http://franklinplanner.fcorgp.com/store/buy/Planners/cat2120006/
    Én is imádom az írószereket, 3 éve Rómában eszméletlen cuki füzeteket vettem, abból az egyiket nem mertem még felhasználni, csillámos az eleje és azok a színes kis bocsok vannak rajta,akik szivárványon ugráltak. :D

    Barbi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az első UD trió-t most nagyon akciósan megtaláltam az egyik webshopban (21 euro körül), azon gondolkodom, de a képek alapján túl narancsos az a bronzosító sajnos :(
      Wow milyen jól néznek ki ezek a Franklin plannerek, köszi a linket! :)
      Egyébként én is szoktam tartogatni a füzeteket, ha nagyon szépek :D

      Delete
  5. ja,lemaradt : pont most nézegettem a mememehungary oldalát és szimpatikus lett pár „Dew Pots” Szemhangsúlyozó szemhéjkrém". Nekem van két MAC paint pot, az egyik a painterly, a másik a camel coat, de mindig muszáj alapot raknom alá, és valamiért azzal is beül egy idő után a ráncokba jópár óra elteltével. A Maybelline sokkal tartósabb ilyen szempontból (legalábbis nekem). Ma pont a Benefit RSVP cream shadowját kentem fel (baromi világos), külső V-be pedig a maybelline on and on bronzt.

    Barbi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem volt még paint potom, de félő akkor, hogy rajtam sem lenne tartós magában (rejtett és olajos a szemhéjam, nem könnyű eset :D ).

      Delete
    2. amúgy tényleg érdekes,mert nekem is rejtett, de valahogy a paint potok x óra elteltével beülnek a ráncba, ellenben minden más termék ott marad bomba biztosan. két szemhéjalapom van (UD és artdeco) mindkettővel kipróbáltam,de mégis beráncult. más meg ódákat zeng róluk. :D

      Barbi

      Delete
    3. Ha még alappal is ráncosodik, ráadásul az UD-vel is :o Le is került a listámról :DDDDDDDD Egyszer már kipróbáltam amúgy ezeket a kézfejemen, de alig volt egy pár a boltban épp akkor, így a kapható színek nem hoztak lázba, azért nem vettem egyet sem, de az állaguk amúgy szimpatikus volt, de 3 évente 2-szer jutok el MAC-be, így azóta sem tértem vissza... :D

      Delete
  6. A cipőhöz írnám neked, hogy bőr talp betéteset kellene hordanod. Bár tudom, hogy a műbőr olcsó, de a bőr beissza a nedvességet, a mű meg visszaveri, és tocsoghatsz az izzadtságban.
    Ez a szemüveg...jézusatyamária... :D Szerintem csak a nagyon szép arcú csajoknak áll jól. Bár tudom, hogy ez a trend, de ezt soha nem venném fel. Bár én már megszoktam a szemüveges arcomat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, a bőrcipőket részesítem előnyben, ráadásul kényelmesebbek és tartósabbak is, most rendeltem is párat, holnap már meg is kapom, kíváncsi leszek! :)
      Sajnos nekem nincs szép arcom, de úgy vettem észre, hogy ezek kb. mindenkinek jól állnak - legalábbis szerintem -, gondoltam megnézném magam egy ilyenben, HÁTHA :D

      Delete
    2. Viki!!! Hogy írhatsz ilyet?! Nagyon szép arcod van, ne tessék ilyen hülyeséget írni! :D
      Nekem amúgy nagyon tetszik a szemüveg, egy próbát mindenképp megér. :)
      Visszatérve a témára: szempillaspirált sajnos nem tudok ajánlani, talán a Lovely Pump up-ot, biztosan hallottál már róla. Alaplakknak a Rimmel 14 napos erősítő lakkját használom, sőt, néha még fedőlakknak is. Tartósabb tőle a lakkozás, és szép fényes. Bronzosítóból a Sleek hármasát régóta szeretném megvenni, krémes festékekből a Maybelline és Manhattam a kedvencem, bár az is igaz, hogy nem próbáltam még drágábbakat. Egy hajrögzítőt viszont én is keresek, mert a múltkor is úgy jártam, hogy besütöttem a hajam, ráfújtam a hajlakkot, és kiesett belőle az összes hullám. o_O
      Ez a Memebox pedig annnnnyira csábító, de nem tudnék dönteni, melyiket rendeljem meg. :D

      Delete
    3. :D Drága vagy, de már rég mebékéltem a csúnya fejemmel, a szemüvegkeretek meg végképp hülyén állnak rajtam :D Tegnap megnéztem ezt ezen a holland csajon videóban is, akkor láttam, hogy a szára mennyire ronda, fúj fúj fúj :D Még jó, hogy nem válaszolt a kérdésemre, hogy hol vette.... :D
      A tippeket köszönöm szépen, ezt a Maybelline-t megnézem most már magamnak! A hajammal én is ugyanígy járok minden egyes alkalommal. 1 óra múlva, mintha semmit se csináltam volna vele...

      Delete
    4. Az nem Maybelline hanem Lovely akart lenni, bocsi! :( :)

      Delete
    5. ...fúj,fúj,fúúj... :D

      Delete
  7. Szempillaspirálból én a Maybelline The Rocket Volum' Express-t tudom nagyon ajánlani, itt el tudod olvasni, amit írtam róla :): http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/2014/07/maybelline-rocket-volum-express.html
    Alaplakként én jelenleg az Essence 152 Give me nude baby-t használom, tökéletesen funkcionál alap és fedőlakként is egyaránt, pedig eredetileg nem ezt szerettem volna tőle :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi a tippet, szerintem én is ezt a spirált néztem ki, mindjárt megnézem a tesztedet is! :)

      Delete
  8. Szia! Én jelenleg ezt az alaplakkot használom: http://kremmania.hu/kremek/essence-studio-nails-24-7-alapozolakk
    A nagyobb körömhibákat nem egyenlíti ki, de szeretem, hogy mattra szárad és nem színezik el a körömlakkok a körmömet. Tartósságáról annyira nem tudok nyilatkozni, mert rajtam általában tartósak a lakkok plusz rákenem a nyc turbo dry fedőlakkot is :)
    Kontúrozásra én a nyx taupe blusht néztem ki, sokan dicsérik és tetszik, hogy abszolút nem narancsos, világos bőrre szerintem tökéletes már egy ideje nézegetem, de lassan én is beszerzem :D
    https://www.youtube.com/watch?v=z7DbVz8mkdE
    itt használja az egyik kedvencem 2 percnél :D
    http://kremmania.hu/kremek/manhattan-eyemazing-eyeshadow-cream
    Mostanában pedig ezért nyúlok szívesen a Naughty Nude színben, nagyon szép igazi mindennapos szín.
    éés a szempillaspirál: én Maybelline párti vagyok, bár az új Go Extreme nem jött be, de a Colossal Volum'Express nagyon jó és a Rocket volume is, vízállóban most szereztem be és szempillagöndörítővel nagyon szuper, tartósabb a göndörség :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hú, most már tuti megyek a drogériába, kell ez az Essence lakk meg a MAybelline spirálok! :) A NYX taupe pirosítót tényleg sokan szeretik, csak nekem ezt kicsit körülményes megvenni, azért nincs két jumbo ceruzától több NYX termékem :D Rendeltem éjszaka egy koreait, de már bánom, hogy nem jutott eszembe a NYX. Sebaj, mindjárt megnézem kapható-e ebay-n vagy valahol, köszi a tippeket! :))

      Delete
    2. Szívesen :)
      Nekem is ott van ebayen már egy ideje a kívánságlistámon, de nem rendeltem meg. Most meg már elvileg lehet kapni néhány Müllerben NYX cuccokat, úgyhogy majd körülnézek, ha Pesten járok vagy, ha kezdődik a suli.. :D én most a Full cover bb krémen agyalok nagyon, hogy megrendeljem-e.. úgy is jó használni szerinted, mintha korrektor lenne? ha túl erősnek találom a fedését, akkor úgy gondoltam, hogy a pattanásokra rakom csak és akkor elég gazdaságos lenne :D de iherbről is várom még a csomagomat és ott is kihasználtam a 40 dollár feletti ingyenes szállítást.. szóval már annyit költöttem ..igaz abból a legdrágább a multivitamin volt :D

      Delete
    3. Szerintem nem lesz túl erős a fedése, mert a mennyiséget tudod szabályozni, vékony rétegben is fel lehet vinni, szerintem nagyon jó az állaga, nem az a fajta, amit alig lehet elkenni, de korrektorként is használhatos persze. Viszont van belőle külön korrektor, én is megvettem a folyékonyat, nagyon jó az is, én keverem egyébként a kettőt: vékony réteg bb krém, a problémás helyekre meg korrektor is, egész nap tart :)
      iherbes csomagomat én is nagyon várom már, holnapra várom, de most is ott nézelődtem egyébként, mindig van valami, ami kellene :( :D

      Delete
    4. Jól hangzik, főleg, hogy szépen fel lehet vinni vékonyan is. Valószínűleg megrendelem majd, köszi a segítséget :)
      Igen, iherben nekem is óriási a kívánságlistám.. mindig gyűlik valami. Rendeltem egy borsó chipset is, kíváncsi leszek :D

      Delete
  9. Great wishlist love every piece xxx\
    You are welcome to check out my blog -- http://www.mlleepaulettegirl.com/
    Message me on insta -- insta@mlleepaulettegirl.com

    ReplyDelete
  10. Great post, I appreciate you and I would like to read your next post. Thanks for sharing this useful information.makeup, accessories

    ReplyDelete