OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, July 19, 2014

iHerb Haul | iHerb Rendelés

My iHerb package has finally arrived, let's open the box together! :)

Végre megérkezett az iHerb csomagom, meg is mutatom a tartalmát :)




ENGLISH:
According to latest survey, my readers love posts like this, so here it is: my latest iHerb order! :) I've repurchased some of my favourites and ordered some new products too to try out.

An inexpensive facial cleanser with gentle ingredients? Of course, I wanted to try it out! I have used it a few times, I like it but I rather talk about my experiences in my upcoming review. But so far so good!
I had to reorder this yummy chips! I had no idea that peas can taste sooo good as crisps, but it's true! It's crunchy and healthier than other products, so I'll keep on purchasing it. I'm addicted! :)
Every loves this hot drink and I'm not surprised. Actually I buy it for my boyfriend, but trust me, it's very tasty and the little marshmallow pieces are so cute and yummy! Take a look at the picture below, you'll see what I mean :)
It's another favourite of mine! It might sound strange but this tea is seriously the best I have ever tasted, sweet, yummy and caffeine free, that's why I love drinking it in the evening too. 
As I said before, I had been longing for some cream eyeshadows. E.l.f. seems to have everything I need, the products are very affordable, the swatches looked great, so I ordered 2 of them. Soiree is a lovely pink shade, Festivity is a brownish purple, but now I regret not purchasing more of these. Well, next time! :)
I needed a simple, cheap but good mascara, this one looked just fine to me. I'll review it soon! :)

Have you ordered something lately? What's on your iHerb wish list?


. . . . . . . . . . . . . . . . . . 

MAGYAR:
A kérdőív szerint szeretitek az ilyen posztokat, ezért most is megmutatom a csomagom tartamát. Több olyan dolog is van, amit újravettem, de újdonság is akad :) Most elég sokáig, 2 és fél hétig utazott felém, gondolom ez annak köszönhető, hogy júliusban ingyenes a nemzetközi szállítás $40 felett, de a lényeg, hogy ideért! :)

Olcsó arclemosó (237 ml-es), megbízható márkától, szép összetevőkkel, köztük C vitamin is, ezzel szerintem el is árultam, hogy miért vettem meg. Még csak párszor használtam, de eddig meg vagyok vele elégedve!
Újravettem, mert imádom! Nem gondoltam volna, hogy borsóból ilyen isteni chips készül, nagyon eltalálták az ízlésemet. A "rendes" chipset kerülöm, de ez amúgy is jobban ízlik, legközelebb többet rendelek :p
Szintén újravettem, mindenkinek ízlett, tényleg finom, bár ezt nem magamnak veszem, de azért megkóstoltam :) A lenti képen láthatjátok a pillecukor darabkákat is benne.
A gránátalma-málna teát is újravettem, mert ettől finomabbat nem is készíthettek volna! Egy Twinings vegyes csomagot rendeltem a múltkor, abban volt pár darab ebből, szerelem volt első... kortyra (?) :) Édes és koffeinmentes.
Írtam már, hogy krémes szemhéjfestékem alig van, eddig nem hiányoztak, de mostanában úgy érzem, hasznosak lehetnének még nálam is. Az e.l.f.-től néztem ki párat: a Soirre egy csodaszép rózsaszínes árnyalat, a Festivity barnás-lila, de már bánom, hogy a barna Gala-t nem rendeltem meg.
Szempillaspirálra is szükségem volt már nagyon, amit kinéztem (Mineral Infused) nem volt épp kapható, így a hosszabbító-dúsító testvére mellett döntöttem. Remélem jó lesz! :)


Rendeltetek valamit mostanában? Mik vannak az iHerb-es kívánságlistátokon? :)












15 comments:

  1. Az arclemosó megtetszett a rendelésedből és a forró csoki is nagyon ínycsiklandónak tűnik :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Finom nagyon! :) A lemosó pedig eddig nagyon tetszik :)

      Delete
  2. Azt a borsós ropogtatnivalót már én is kinéztem. Finom? Nekem eddig akárhányszor volt valamilyen tea vagy kaja a csomagomban, mindig eltűnt. Szerintem a mostani is... Grr. >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem mondod, hogy kiszedik belőle... Pff... Szép. Finom egyébként nagyon, legalábbis én szeretem. Első kóstoláskor érdekes volt, utána pedig nem tudtam leállni vele :D Kapható még másik ízben is, én majd azt akarom kipróbálni legközelebb.

      Delete
    2. Nem is csak kiszedik belőle, hanem azok a csomagok tűnnek el. Ha mostani megint tényleg eltűnt [pont négy hete adták fel], akkor nem tudom mi lesz. De már írtam a postának és a vámnak is, az előbbi válaszra sem méltatott... Nem lep meg.

      Delete
    3. Jaj, Istenem, hogy ez még mindig nem javult a magyar postánál... Nincs jó tapasztalatom velük nekem sem (tisztelet a kivételnek, pl. ahol laktam, ott ilyen elő nem fordulhatott volna), nem elég, hogy eltűnnek a csomagok, de még engem ellenőriznek le, amikor reklamálok... Az a baj, hogy mindig az a válasz, hogy ha nem így meg úgy adták fel, akkor ők megtehetik, hogy ezek a csomagok csak úgy eltűnnek. Biztos van valami fekete lyuk a postánál...
      Azért reménykedem, hogy megkapod még, de ez akkor sem állapot, hogy folyamatosan ellopják, amit rendelsz (mert én is ugyanettől az oldaltól vásárolok ezer éve, mégsem tűnt el soha semmi, pedig a 4 dolláros postaköltséget választom...).

      Delete
    4. Én is kb. 4 hete várom az első rendelésemet, lehet az is eltűnt? :( (Pedig nem volt benne tea/kaja, csak naptej, mert itthon nem lehet kapni normális fizikai fényvédőt, ami nem nano-s és a kislányomra is merném kenni). Mit lehet ilyenkor csinálni? A vámnak hová lehet írni? Bocsi a sok kérdésért, de eléggé aggódom, mi van a csomagommal (pedig már úgy örültem, hogy milyen jó cuccok vannak ilyen szuper áron, nagyon szeretnék még innen rendelni, de így h ki tudja megérkezik-e, anyagilag nem igazán érné meg).

      Delete
  3. A forró csokit és a borsó chipset a következő rendelésnél most már kifogom próbálni tényleg :)
    A szemhéjfestékekről lesz teszt? :)

    Egy idő nem illő kérdésem lehetne? - megrendeltem a Memeboxot, de nem hiszem, hogy otthon lesz valaki, megtudod mondani, hogy a postás hozza e ki a csomagot, mert ha igen akkor nem nagy baj, hagy egy értesítőt és megoldva :)
    Köszi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lesz majd teszt :) A kezemen már kipróbáltam, eddig nagyon tetszenek.

      Ha az olcsóbb postázást választottad, akkor a postáskocsi viszi ki, ha a drágábbat, azt meg a futár. Én az olcsóbbat választottam, így is elég gyors volt, otthon is van postakocsi, amikkel a csomagokat viszik ki, ezért gondolom, hogy ott is így lesz majd. Értesítőt szoktak hagyni (mondjuk a holland módi az, hogy valamelyik szomszédnak odaadják + kapok értesítőt róla, hogy hova adta be. Ez teljesen felesleges infó volt a számodra, bocsánat, néha rámjön az írhatnék :D ).

      Delete
  4. Szuper, kíváncsian várom :)

    Akkor megnyugodtam, köszi szépen a segítséged.
    Jaaj ugyan, engem nem zavar, jó bepillantást nyerni más országok szokásaiba :) érdekes volt olvasni, hogy nálatok így működik, bár én nem örülnék ha bármelyik szomszédunknak odaadnák... :D nem túl kellemes emberek :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :DDDD

      Okés, örülök, hogy nem baj, ha többet írok a kelleténél :D

      Delete
  5. Erre a borsóchips-re nagyon kíváncsi vagyok már, de most vásárlás stop van! Persze ezután a bejegyzés után ezt nehezebb betartani! Az arclemosóról remélem majd írsz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha beválik (vagy ha nagyon nem :D ), akkor írok :D

      Delete
  6. Az elso rendelesem nekem is eltunt. A postas a csomagokat,amik nem fernek be a ladaba, leteszi az ajto ele. Eddig sose vittek el semmit, az iHerb rendelesem igen... Irtam nekik emiatt, es kuldtek egy uj csomagot! A borso chipset legkozelebb kiprobalom.

    A kremes szemhejtus hasznalatakor szaraz az ecset? A sajat ecsetevel jol tudtam hasznalni, a Real Techniques tusecsetevel nem igazan. Van valami trukk, vagy csak kezdo vagyok? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rendesek, hogy újraküldték :)

      Ezek itt nem a tusok (csak nehogy valaki annak rendelje meg a kommentek alapján :) ), de azokból is van három, mindegyik szuper, de a barnát használom minden nap (cofee, ha jól emlékszem). Én az összes létező tusecsetemmel próbáltam már őket, mindegyik jó, nekem egyébként az RT az egyik kedvencem a Sigma ferdevégű tusecsete mellett :) Ami hozzájuk járt sosem használtam, túl kicsik az én nagy kezeimbe :D Száraz ecsettel vidd fel (a por állagút használd csak nedves ecsettel) és sokat kell gyakorolni, más trükk tényleg nincs :)

      Delete