OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, July 17, 2014

HAUL | Stationery | Papír-Írószer

We all love stationery, but I might be just a little bit more obsessed than others :)

Papír-írószer. Többek szíve megdobban ezek szavak hallatán, én is közéjük tartozom.




If you walk into a Dutch shop, you'll probably find the latest stationery items on the shelves, giving the atmosphere of the place some excitement, at least in my eyes. I was a small girl when I discovered the secret world of stationery shops, I was always happy to notice: September was right around the corner and I needed some "school stuff" - how happy I was with my new notebooks and pens in my hands, even though that was the sign that summer was ending and the holiday is over. I couldn't have cared less!
I know I'm not alone, there are millions of people out there getting the same feeling when they smell the scent of some new notebooks or look at the agenda with the cutest design you could imagine! This is why I want to share my latest haul with you :) Do you live in the Netherlands too? Then visit Hema, Kruidvat and V&D, you'll be amazed (especially Hema did a great job this year)!


Talán két hete volt, hogy beléptem az egyik boltba, aminek a polcai roskadoztak a színesebbnél színesebb füzetekkel, irodai kellékekkel. Pár pillanat múlva már a sorok között szívtam be a papír friss illatát, mindent alaposan megnéztem, majd a bőség zavara miatt kicsit félve, de elkezdtem telepakolni a kosaramat a kedvenceimmel. 
Közben eszembe jutottak azok a boldog percek, amikor kislányként az egyik szabolcsi kisvárosban nézelődtem a papír-írószerboltban, kezemben az új tollakkal, füzetekkel (bevásároltunk az iskolába), és egy cseppet sem tudott érdekelni az, hogy ez a szünet és a nyár végét jelenti! Az évek során sem változtam, ma is ugyanúgy tudok lelkesedni egy új füzetért, naptárért vagy pár szép tollért, mint 20 évvel ezelőtt. A világ tényleg megszűnik létezni arra a pár percre, amíg kiválasztom a legeslegszebb dolgokat, amikbe aztán hetekig nem merek írni, mert olyan szép, s így egyébként is tovább megmarad az újdonság érzése.
A szintén Hollandiában élőknek üzenem: szinte minden a Hema-ból van, pár dolog a Kruidvatból, de a V&D-ben is akadnak nagyon szép dolgok!














24 comments:

  1. Én is elcsábulok néha... leginkább firkálok, 65x újra firkálom a napi munkámat, így könnyebben megjegyzem. :D
    A nagyobb füzetek erre tökéletesek, egy egész naagy oldalt tele tudok firkálni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is szoktam firkálni :D Egyébként az A4-es és az A5-ös füzetek méretét szeretem a legjobban, attól kisebb már nem jó nekem, elég nagy betűkkel írok... :)

      Delete
  2. Jaj ne, csak ezt ne... most nem fogok tudni aludni szeptemberig. :D Egyébként azok a betűs kockák micsodák?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nyomdázni lehet velük. Ez az egy akciós volt, gondoltam kipróbálom! :)

      Delete
  3. Nekem tetszenek, amiket vásároltál :)

    ReplyDelete
  4. Miilyen jól néznek ki, azta :D Csak azért várom a szeptembert, hogy ilyeneket vehessek :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én azt sajnálom, hogy már nem kell iskolába mennem :( :D

      Delete
  5. awwwwwww! :D papír-írószerben elveszni oly jóóóó! :) vagy egy fél tucat olyan füzetem van még otthon a szülői lakásban, amit csak jól megvetettem, de mivel olyan szép és különleges, sosem mertem bele írni.
    én toll mániás vagyok, fontos, h jól a papírt ne karcolja, ne legyen "béna tapadású", hanem csak úgy "csússzon". :)

    a minap láttam épp én is ilyen betűkészletet, de sajnáltam érte a 2 ezer forintot, dilemmáztam is, aztán ésszerűen rájöttem, h felesleges, de akciósan, jobb áron biztos nem tudnék neki ellenállni! ;) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A szép és jó tollakat én is szeretem, meglepő módon ezekből nem sokat látok itt a boltokban... Én is így voltam a nyomdázó szettel, teljes áron nem kellett, de ez akciós volt és még kedvezmény is lejött belőle, szerintem 400-500 ft-nál többet nem fizettem érte. Tegnap ki is próbáltam, nagyon szuper! :D

      Delete
  6. Ó mennyire szépek azok a füzetek! *-* Nekem a mániám a Monocromo, már évek óta azt veszek minden év elején a suliba, erre csak nem lehet kapni már spirál nélküli vonalasat belőle sehol...

    ReplyDelete
  7. Grafikus lévén az ilyeneket kötelezően szinte mindig megvettem, hogyha volt pénzem :D persze azóta nem, tudatosabb lettem, de én is vettem volna korábbi hozzáállásommal mindenfélét :D nagyon szuper dolgokat vettél :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Most fogyott el minden füzetem meg a naptáram is csak július végéig tart stb., szóval megtartottam a nagybevásárárlást, meg persze pár egyéb dolog is becsúszott, nem tudtam nemet mondani (tollak, nyomdázó szett) :D

      Delete
  8. Mennyi szépség! Ezekbe tényleg nagyobb kedvvel és vidámsággal jegyzetel az ember:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, szerintem is megalapozzák az ember hangulatát :)

      Delete
  9. Gyönyörűségek...
    Régen én is szörnyen vártam az iskola előtti bevásárlást, már hetekkel korábban tervezgettem, hogy abban az évben melyik papírboltban szeretném lebonyolítani :D
    Nálam tele van a lakás üres füzetekkel, egyszerűen nem tudok már mit beléjük írni. Van egy vegyes, amibe megy minden, de az ilyen szép noteszeket nincs szívem csak úgy a random hülyeségeimmel megtölteni. Kár, hogy már nem írok naplót, régen arra is tudtam ezeket használni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mivel elektronikusan nem szeretek jegyzetelni, ezértén maradtam a papírnál. Valamit mindig tanulok, meg a bloggal kapcsolatos dolgoknak is kell külön füzet, szóval minden évben kell pár, de azért ha nem jár iskolába az ember, akkor határozottan kevesebb ilyen dologra van szüksége :D Én inkább a tollakat viszem túlzásba, a táskáim is tele vannak velük, mert "sosem lehet tudni, hogy mikor kell..." :D Szelektálni kellene most már :D

      Delete
  10. Most fáj a szívem ezekért a gyönyörűségekért.. *-* Én a szépséges füzeteket szeretem és régebben szövegkiemelő mániám volt. Ma már ez picit alábbhagyott :)
    Szeptemberben kezdem az utolsó egyetemi félévemet, ahol már előadások nem is lesznek, szóval már nem lesz szükségem új szépséges dolgokra :c Bár az államvizsga tételekhez még szerintem beszerzek egy füzetet :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hú, államvizsga, előre is kitartást és sok sikert! :)))

      Delete
  11. Awww these are so cute :) <3
    You are welcome to visit my blog -- http://www.mlleepaulettegirl.com/
    Message me on insta -- insta@mlleepaulettegirl.com

    ReplyDelete
  12. Ezért jó a net, hogy rájöjjünk, vannak hozzánk hasonló írószer és papírbolondok :) Élőben még sosem találkoztam olyannal, aki eksztázisba jön egy papírboltban :D Rengeteg tollam/rotringom/ceruzám van, az életben nem kellene többet vásárolnom és kitartana :) az új könyv szagát is imádom, meg minden irodaszert, akár egy lyukasztót és mappát is :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is így vagyok ezzel, jöhet minden, ami ezzel kapcsolatos :) Az új könyv illata a legjobb a világon! :D

      Delete