OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, July 23, 2014

Haul Paula's Choice | Paula's Choice Rendelés

I needed to buy some new products and this time I chose Paula's Choice. Haul.

Szükségem volt pár Paula's Choice termékre, az akciónak hála le is adtam egy rendelést.




ENGLISH:
I love Paula, especially since I read one of her books but I always tried to stay away from the Paula's Choice products because everything is a bit pricey in my opinion... But the Dutch site offers great discounts this summer, so it was my chance to try out some of their best sellers and other items too. First of all, I knew I wanted the BHA lotion (here is my review) but then I discovered the CLEAR Anti-Redness Exfoliating Solution and I preferred this one because of the ingredients. I think it was a good choice, but we'll see what the future holds... One item is not sold in Europe because it contains benzoyl perixide, but I really NEEDED it! Luckily you can find anything on ebay, that's how I own the CLEAR Daily Skin Clearing Treatment now. Benzoyl peroxide is not gentle but it's a very effective ingredient which really helps my skin, though European products are not good enough if you want to use them often (they're way too drying). All we can do is importing this awesome product from the US. Well, at least it's possible... The item was shipped quickly, I could track my package, everything went off smoothly, I'm very satisfied.
I expect one thing from the RESIST Ultra-Light Super Antioxidant Concentrate serum: I just want my acne scars to fade faster. Antioxidants can definitely help, I just hope all these silicones won't cause break outs. The SKIN Balancing Oil-Absorbing mask is here to help keep my pores clean and I think it does a great job. I love facial masks (as long as they're not irritating), this one is perfect for oily skin, especially if you have large pores too.
I love samples as you can see, I ordered the skin balancing package (costs €3) and some other things too, I can't wait to try everything out! The Dutch webshop is great, shipping is fast but I wish they had more deluxe samples too. Review is coming in a couple of weeks/months! 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

MAGYAR:
Ezzel a poszttal szeretném felhívni  figyelmet arra, hogy a Paula's Choice nagyon jó akciókat szervezett a nyárra, így én is szívesen rendeltem tőlük. Mivel a termékek eddig levettek a lábamról (kb. 2 hete használom őket), muszáj megosztanom veletek az új legjobb barátaimat :)
Nézelődtem a neten, Paula's Choice oldalán kötöttem ki, ahol imádok olvasni, mert a cikkek tele vannak tanácsokkal, magyarázatokkal, most pedig mélyebben is beleástam magam a dolgokba, aminek az lett a vége, hogy Paula megint meggyőzött. Olvastam régebben az egyik könyvét, imádtam azt is, de nem sok terméket próbáltam a márkától, viszont úgy emlékeztem, hogy a BHA lotion-t nagyon szerettem, így vissza is olvastam a tesztemet (mire nem jó egy beauty blog), a történet vége pedig a képeken látható :)
A BHA lotion helyett a CLEAR Anti-Redness Exfoliating Solution-t (2%) választottam, aminek az összetevői jobban tetszettek, a folyékony állaga nem zavar. Ehhez vettem ebay-ről az Európában nem kapható CLEAR Daily Skin Clearing Treatment-t 2% benzoyl peroxide-dal. Nekem a benzoyl peroxide használ, de a gyógyszertárakban kapható krémek annyira kiszárítják a bőrömet, hogy csak szenvedés az egész, sok vélemény és teszt elolvasása után pedig tudtam, hogy nekem a Paula's Choice-tól kell ez a krém. A postaköltséget nem számolva az eladó kb. eredeti áron adja a krémet, a csomagot pedig követni is tudtam, hamar megérkezett.
Antioxidáns szérumot is nagyon szerettem volna, mert egyszer próbáltam már mintát, tetszett, de a szilikonok miatt nem mertem ilyesmit rendelni. Aztán megláttam a RESIST Ultra-Light Super Antioxidant Concentrate szérumot, a kombinált-zsíros bőrömre ez jobban illik, a szilikonnak meg adok egy esélyt. Ez főleg azért kellett, mert mindent megtennék, hogy még gyorsabban gyógyuljanak a pattanások maradványai, ez a legkézenfekvőbb megoldás a problémára.
A SKIN Balancing Oil-Absorbing maszkra teljesen máshogy emlékeztem, talán megújult? A lényeg, hogy most még jobban tetszik, a hatalmas pórusaimat pedig ilyen pakolásokkal tisztábban tudom tartani, eddig szuper!
Millió mintát is rendeltem, mert €3-ba került a Skin Balancing mintacsomag (a másik kettő nem volt épp készleten), illetve még vettem ezt-azt, kettő járt ajándékba is. Annyira örülök, hogy kipróbálhatok sok egyéb terméket a mintáknak hála!
A holland oldal kicsit másabb, mint a magyar, pl. nálunk nincsenek deluxe minták (Clear-t kivéve), a magyaron nem találtam mintacsomagokat, de legalább nem 46 ezer ft-tól van ingyenes szállítás, hanem 15 ezertől... A csomagomat nagyon hamar megkaptam, rendkívül elégedett vagyok mindennel eddig, csak ajánlani tudom a márkát, illetve a Krémmániát, mert sokat segítettek az összetevők és a vélemények!

magyar oldal:
holland oldal:







5 comments:

  1. Hűha lesz mit próbálgatnod az biztos :D Én is sok jót hallottam már a márkáról, viszont az árai mindig visszatartottak, főleg ha a végén be sem válik, akkor igencsak fájó kiadni érte ennyit, de egyszer mindenképpen kipróbálom majd, mert nagyon kíváncsi vagyok rá :) A pórusokhoz kapcsolódóan.. neked van olyan termék, ami bevált pórusösszehúzásra?

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Engem is az ára tartott vissza eddig, teljesen megértem. A holland webshop 30 napon belül visszaveszi a termékeket, ha nem válik be, nem tudom, van-e ilyen lehetőség otthon, de az az igazság, hogy eszem ágában sincs visszaküldeni egyiket sem :D Órákon át keresgéltem, gondolkodtam, így végül nagyon jól választottam, de a mintáknak hála mást is ki tudok próbálni :)

      A pórusokat nem igazán lehet összehúzni, főleg nem hosszútávon. Szilikontartalmú krémekkel el lehet fedni, de én csak akkor veszem elő a primert (Benefit Porefessional), ha nagyon oda akarom magam tenni és hosszan tartó smink kell, amúgy nem gyötröm a bőrömet szilikonnal, ha nem muszáj :D Agyagos maszkokkal nagyon jól lehet tisztítani a pórusokat, azokat csak ajánlani tudom! :)

      Delete
  2. Szia!
    Először is gratula a bloghoz, nagyon szeretem olvasni, sok hasznos tippet szereztem innen.
    Pórustisztításra ajánlhatok én is valamit? Paula Earth Sourced P. Natural Cleansing gélje nekem nagyon bevált, olyan gyönyörűen kitisztította a pórusaimat, hogy tényleg alig hiszek a szememnek. Húzós az ára, de már bő 4 hónapja használom napi 2x és még majdnem félig van. (Kellett pár hét, hogy így működjön, de tényleg nagyon bevált).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia!
      Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy! :)
      Azt a lemosót sokáig nézegettem, de csak nem vettem meg, most már bánom. Köszönöm szépen a tippet, újabb dolog került fel a Paula's Choice kívánsálistámra, hihetetlenül szuper ez a márka! :)

      Delete