OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, June 22, 2014

Summer Essentials

Now it's officially summer and I really wanted to show you some products I like right now or liked last summer: summer essentials.

Most már hivatalosan is nyár van, én pedig nagyon szerettem volna nektek néhány olyan terméket megmutatni, amiket idén vagy tavaly nyáron nagyon kedveltem, sokat használtam.



Although the Dutch summer is ridiculous (grey, rainy, cold except for a few days), but I still use different products in these months, simply because I want something more colourful, lighter or I want to protect my skin against the sun. 

Bár a holland nyár nevetséges a magyarhoz képest (szürke, esős, hideg, kivéve néhány napot persze), de azért ilyenkor mégis lecserélek pár terméket, mert egyszerűen csak valami könnyebbre, színesebbre vágyom, illetve a magasabb SPF számmal rendelkező bb krémek is előkerülnek a fiókból. 



Essence Bronzing Compact Powder Shimmer
Because now you won't feel guilty using shimmery products on your face.

Mert végre előkerülhetnek a csillogó, fényesebb bronzosítók.


1. SPF 50 and full coverage in summer too!
2. A very light bb cream, you can barely feel it on your skin!
3. The solution if you have oily skin, it really is mattifynig! 

1. SPF 50 és nagyon jó fedés nyáron is!
2. Egy nagyon könnyű bb krém, ami mintha ott sem lenne a bőrön.
3. Olajos bőrre ez a legjobb.


I can't stand having oily skin, that's why I need a good mattifying powder!

Nem bírom elviselni, ha olajos a T-vonalam, ezért kell egy jó mattító púder!


P2 PoolSideParty Waterproof Eyeliner
A nice waterproof eyeliner instantly makes you ready for summer!

Egy szép vízálló tus kell csak, és már kész is a nyári smink!


It depends what you want: a nice, sheer lip balm for a bit of colour or a long lasting bright pink lipstick? Which one suits you?

Egy szép, de visszafogott szájfény vagy egy szuper tartós rózsaszín rúzs? Melyik illik jobban hozzád?


So cheap but so useful! Bye bye oily skin!

Annyira olcsó, de hihetetlenül hasznos! Viszlát olajos bőr!


You'll be amazed by the perfection of this blush: it's great for any occasion but perfect for summer too thanks to the fine shimmers in it!

Mindig lenyűgöz ez a pirosító, minden alkalomra jó, de az apró csillámok miatt nyárra is tökéletes!


O.P.I. Pink Nail Polishes
I personally prefer bright pink nail polishes in summer.

Nyáron a rózsaszín lakkoké nálam a főszerep.

11 comments:

  1. Aden szájfény nekem is van egy, kicsit hideg rózsaszínt választottam. Ez hányas számú árnyalat? Nagyon szép! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hú, több is van nekem, de ez a 14-es, ha jól emlékszem :) Már majdnem elfelejtettem ezeket, de tegnap a régi blogos képeimet nézegettem, az egyik sminknél megláttam egy Aden rúzst, nagyon nyári színnek tűnt, már tudtam is, hogy muszáj megemlítenem ezeket ebben a posztban :D

      Delete
  2. Hú na hogy tetszik eddig az Aritaum bbkrém? :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imádom! Nagyon jó a fedése, színben is jó, tartós, tényleg szuper, még SPF50 is van benne, mi mást kívánhatnék még? :D Csak annyi, hogy a Holika Holika teljesen matt finish-e jobban tetszik nyárra, ez picit hidratálóbb szerintem, de amúgy nagyon-nagyon elégedett vagyok vele :)

      Delete
  3. Gyönyörűek ezek a képek, nagyon ötletes ez a találás, szuper! :) Nyáron én is szeretem a csillogósabb bronzereket, plusz a pink száj, pink köröm is állandó! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akkor hasonló az ízlésünk :)
      Köszönöm szépen, nagyon örülök, hogy tetszenek a képek :) Ma készítettem őket a "holland sivatagban" :D Érdekes kis hely, ezekhez a képekhez illett szerintem :)

      Delete
  4. Az Aden az folyékony rúzs? Csodás színe van :) A képek pedig nagyon tetszenek :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, az! :) Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszenek a képek :) ♥

      Delete
  5. Majd arról a Full cover BB-ről írsz? :) hoyg mennyire jó kombinált bőrre?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, írok majd, de jó kombinált bőrre, sőt: szerintem arra készült :)

      Delete
  6. Én épp a Holika Holika BB krémet használom és ha egész nap (kora reggeltől késő estig) hordom, akkor bizony nekem eléggé megkopik pedig jó minőségű, koreai púderrel fixálom. Sajna ki is jött rajtam pár pattanás, de nem tudom, hogy a krém hibája-e, mert az elmúlt másfél hónapban az arcbőröm romokban hever :'( Ezt leszámítja szépen fed, elég jól tartja magát, főleg ha oil control hidratálóval kezdem a sminkelési folyamatot. Nyáron amúgy én is az élénkebb színeket választom sminkeléshez, de persze abból is a visszafogottabb, pasztellesebb árnyalatokat :) Remek cikk ^^

    ReplyDelete