OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, June 12, 2014

SKIN QR Organics Clarifique | Krém Pattanásos, Aknés Bőrre

A Skin QR Clarifique nevű krémet használom már pár hónapja, ami a problémás bőrűeknek kínál egy nagyon jó hidratálókrémet, ami tele van nagyszerű összetevőkkel, és szerencsére már Magyarországon is kapható.




A Biokrém.hu webshop termékeihez már volt szerencsém, mindig meg voltam velük elégedve, de a tesztelésre kapott új krém talán még az eddigiektől is jobb, de mondom is, hogy miért. 
A SKIN QR Organics Clarifique terméke rengeteg izgalmas összetevővel rendelkezik, lent ezt láthatjátok is, de a weboldalon részletes, magyar nyelvű leírás is van, a linkre kattintva ezt megtaláljátok, de a krémmánia össze is szedte a legfontosabbakat:
Antioxidánsok: Kojic Acid, Sodium Ascorbyl Phosphate, Curcuma Longa (Turmeric) Root Extract
Gyulladáscsökkentők: Hamamelis Virginiana (Witch Hazel)
Hidratálók: Dimethiconol, Hyaluronic Acid
Kémiai hámlasztók: Glycolic Acid (AHA hámlasztó)
Vitaminok: Panthenol, Niacinamide, Sodium Ascorbyl Phosphate
Ez egy könnyű, hamar felszívódó krém, ami zsíros, problémás (pattanások, akne, hegek) bőrre készült, 60 ml-t tartalmaz a pumpás flakon, a külseje egyszerű és praktikus, nekem tetszik. 
Nappalra és éjszakára is nyugodtan használhatjuk, sminkelni is jól lehet rá, nincs olajos utóérzet, az én bőröm rögtön felszívja.
Miért szeretem? Mert nagyon fontos összetevők együtt megtalálhatók benne, kellemes használni (szerintem picit hűt is, miközben felszívódik), nem túl drága (a legtöbb krém 30 ml-es, ebben kétszer annyi van!), a bőrömnek tetszik, úgy vettem észre: gyorsítja a gyógyulási folyamatot.
Nem vagyok benne biztos, hogy a pattanások kialakulását is megelőzi-e az én esetemben, mert hónapok óta furcsa dolog áll fent: az arcom egyik fele köszöni jól van, a másik kínlódik, szóval ezzel kapcsolatban inkább nem mondok véleményt. :)
Az az igazság, hogy nem nagyon veszek újra pattanás elleni krémeket, mert valami bajom mindig van velük (a La Roche Posay Duo kivétel, de azt kivonták a forgaomból és egyébként sem voltam teljesen elégedett vele), de ezt szívesen újravenném, mert tényleg megvan benne minden, ami kell, de a 60 ml jó sokáig elég lesz, az biztos :)
Hol kapható?
A biokrem.hu oldalon megtaláljátok.

Összetevők:
Water / AquaEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Nagyon sok,  Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf ExtractEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Korlátozott,  Salix Nigra (Black Willow) Bark ExtractEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Korlátozott,  Glycolic AcidkhEWG Kockázat: 3, EWG Adat: Közepes,  Styrene/ Acrylates CopolymerEWG Kockázat: 2, EWG Adat: Korlátozott,  Vegetable GlycerinEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Nincsen,  Dimethyl SulfoneEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Korlátozott,  Dimethiconoleo|h|szilEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Korlátozott,  PanthenolvEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Korlátozott,  CarbomerEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Közepes,  ArginineEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Közepes,  Simmondsia Chinensis (Jojoba) EstersEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Korlátozott,  Alpha Lipoic AcidEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Közepes,  Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit WaterEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Közepes,  NiacinamidevEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Közepes,  Vaccinium Myrtillus (Bilberry) ExtractEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Korlátozott,  Aspalathus Linearis (Rooibos) ExtractEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Korlátozott,  Kojic AcidaEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Közepes,  Fragaria Vesca (Strawberry) Fruit ExtractEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Korlátozott,  Macrocystis Pyrifera (Kelp)EWG Kockázat: 0, EWG Adat: Nincsen,  Hamamelis Virginiana (Witch Hazel)gyEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Korlátozott,  Trifolium Pratense (Red Clover)EWG Kockázat: 0, EWG Adat: Korlátozott,  Ocean Mineral Complex,  Camellia Sinensis (Green Tea)EWG Kockázat: 2, EWG Adat: Közepes,  Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf OilEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Korlátozott,  Glycyrrhiza Glabra (Licorice)EWG Kockázat: 0, EWG Adat: KözepesSodium Ascorbyl Phosphatea|vEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Korlátozott,  Curcuma Longa (Turmeric) Root ExtractaEWG Kockázat: 0,  Chondrus CrispusEWG Kockázat: 2.5,  Hyaluronic AcidhEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Közepes,  EthylhexylglycerinEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Korlátozott,  PhenoxyethanoltaEWG Kockázat: 3 - 4, EWG Adat: Korlátozott

EXTRA:
Még erről írnék pár szót, bár ez nincs a képen. Ebből egy mintám volt (belinkeltem, webshopban elérhető), de teljesen oda vagyok érte! Ez egy nagyon hatékony hidratáló szérum formában, az összetevők itt is nagyon rendben vannak, a hatása pedig rögtön érződik. Puha és hidratált lesz már pár csepptől is a bőr, könnyen felszívódik, kicsit talán ragacsos először, de ez elmúlik. Száraz bőrre találták ki, de szerintem ennek bárki örülne, nekem a kívánságlistám élén van!



Előtte - Utána

Nem mostanában fényképeztem ezeket, már egy harmadik fázist is mutathatnék, majd pótolom, csak most beteg vagyok, nem szoktam magam fotózni ilyenkor.
Az én bőrömről tudni kell, hogy hormonális (felnőttkori) akném van + nagyon lassan gyógyul, ezért bármilyen szintű változásnak nagyon tudok örülni. 



2 comments:

  1. Nálam is nagyon jól bevált ez a krém, én is a sebgyógyítóhatását emelném ki, ez páratlan! :)
    Jelenleg is ezt használom a meleg miatt, mert hamar felszívódik, kellemes érzést hagyva az arcbőrömön.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, nyárra tényleg nagyon jó, én is ugyanezek miatt szeretem :)

      Delete