OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, June 10, 2014

Olcsó Koreai Szettek Ebay-ről

Összegyűjtöttem néhány nagyon ígéretes és olcsó koreai szettet (arcápolás, sminktermékek, körömlakkok), amiket megbízható eladóktól ingyenes postázással már vihetünk is :)




Nem tudom, ti hogy vagytok ezzel, de én nagyon szeretem az ezekhez hasonló kis mini csomagokat, meg úgy a mintákat általában (nem hiába létezik a MintaMánia sorozat a blogon :) ). Épp ilyesmi után kutattam, amikor eszembe jutott, hogy nektek is megmutathatnám azokat, amik a leginkább tetszenek nekem. Megbízható eladókat linkeltem, mindenhol ingyenes a szállítás, illetve szokásomhoz híven, mindig a legolcsóbbat próbálom megtalálni :)


Ez az egyik, ami jelenleg nagyon érdekel, mert arclemosóból mindig jó, ha van, az SPF50-es fényvédő nagyon jól hangzik, illetve az új Super Collagen vonalat is kipróbálhatjuk.
Ezzel már régóta szemezek: az olajos sminklemosó érdekel nagyon, illetve a folyékony highlighter is csodaszép a tesztek alapján, a krémet pedig ismerem, mert megvettem teljes méretben pár hónapja.
Ezt is megvettem már, az egyik legjobb szett, amire eddig szert tettem, főleg ennyi pénzért... A hidratálókrém, a bb krém és a tonik is nagyon jó!
A Super Collagen vonal új az Etude House-nál. Az Aloe és a Collagen Moistfull krémeket már próbáltam, erre is kíváncsi lennék.




1. [SKINFOOD] Premium Tomato Whitening Special Kit $9.99 
EZ AZ, amit most nagyon szeretnék. A SkinFood Premium Tomato vonala nem rég jelent meg, már be is mutattam ezeket a blogon, mert érdekesnek tűnt ez a termékcsalád paradicsomkivonattal és C vitaminnal. Ez nekem kell! Reszkessetek pigmentfoltok! :D
Ilyenem is volt, régen persze sokkal többe kerültek ezek a szettek, de most meg már csak ezt az egyfajtát gyártják. A lényeg viszont benne van, négy mini (5g-os) Skin79 bb krém :)
Ezt a szettet már próbáltam, nagyon meg voltam vele elégedve, mert jól hidratálnak a termékek, és hamar fel is szívódnak, a kombinált-zsíros bőr értékeli az ilyesmit :)
A Wonder Pore termékek nagyon népszerűek, én eddig még csak a maszkot próbáltam, de minden más is szimpatikus.




Ezt a kis szettet már említettem egyszer, de a mai napig is kíváncsi vagyok rá, szerencsére nem is drága.
Szintén próbáltam már ezt a három nagyon népszerű Baviphat terméket, ugyanettől az eladótól rendeltem anno, a tesztet megnézhetitek itt.
Nem is tudtam, hogy a Holika Holika is készít szetteket! Ez most épp a csigakrémes.
Ezek is eléggé újnak számítanak, a róluk írt posztot is belinkelem ide. Ezzel a kis szettel mind a hármat kipóbálhatjuk, jól hangzik!



3 körömlakk egy csomagban, a linkre kattintva megnézhetitek mindet, nagyon szépek! :)
Kb. ugyanaz, csak egy másik márkától :)
Ez mennyire cuki már! 

8 comments:

  1. Annyira jó mind! :) Volt amiket nézegettem, de átszámolva forintba, néha annyira nem tűnik jó vételnek..:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miért? A forint árfolyama a szokásos. Illetve postaköltség sincs, az azért nálam mindig piros pont :)
      (Egyedül az Aloe Moistfull szett árát sokallom kicsit, mert régebben olcsóbb volt, de változnak az idők sajnos.)

      Delete
    2. Pedig most nem annyira vészes az árfolyam... Bár a PayPal-en érdemes beállítani (főleg nagyobb vásárlások esetén, 1-2 dolláros tételeknél nyilván nem nagy a különbség), hogy ne ők váltsák át, hanem az eredeti pénznemben terheljék a kártyádra (azaz a saját bankod váltsa át a saját árfolyamán), mert a PayPal által használt árfolyam akár 8-10 Ft-tal is rosszabb lehet, mint a bankodé, de mivel a fizetésnél fordítva írják ki (hogy 1Ft hány EUR vagy USD), így nem tűnik fel, csak ha használod előtte a konvertert vagy visszaszámolod. Persze jól eldugták ezt az opciót: My Account / Profile/ My Money / My Preapproved Payments / Set Available Funding Sources / Conversion Options.

      Delete
    3. Köszi a tippet, nagyon hasznos, még ezt az opciót nem is láttam (nem mintha nagyon sokszor lépnék be paypal-ra, de akkor is :D ).

      Delete
  2. Istenem de jók ezek a szettek, de ebben a hónapban eleget költöttem már nem lenne szabad többet. Az Etude House Cushionnal már régóta szemetek, a nagy kiszerelés elég borsos, de nagyon jó a fedése azt hallottam. Remélem valamikor beruházhatok rá :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ezek a korrektorok és nem a cushion bb krém, szerintem ezeknek nem sok fedésük van (CC krém jellegűek). Viszont érdekesek ezek a termékek, az biztos, mindig kitalálnak valami furcsaságot a koreaiak:D

      Delete
  3. Én ajiba vettem egy ilyen kis szettet épp a múlt héten. De nem írom le melyiket, mert lehet a megajéndékozott is olvas téged.... :)
    Meg egyszer vettem egy Baviphat minitusi-csomagot. Nem érte meg, de awwwww olyan cukker volt :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cukiságra nem lehet panasz, az biztos :)

      Delete