OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, June 14, 2014

MintaMánia | Etude House Fresh Cherry Tint RD301

A MintaMánia sorozatom folytatódik egy koreai termékkel, amit az egyik kedvenc eladóm küldött mintaként egy régebbi vásárlásomhoz. Ez az Etude House Fresh Cherry Lip Tint RD301 színben.



A MintaMánia sorozatomban egy újabb koreai terméket tudok nektek megmutatni. Általában elmondom a posztok elején, hogy a MintaMánia azt jelzi, hogy nem a teljes méretű terméket próbáltam ki, a hosszú távú hatásukról nem tudok írni, csapán az első benyomásról (egy mintát azért többször is fel tudok használni).

Etude House Fresh Cherry Lip Tint RD301

A Fresh Cherry Tint nem tartozik az újdonságok közé, a mintát is sokáig pakolgattam ide-oda, nem igazán volt kedvem kipróbálni, nem is értem, hogy miért. Aztán most sor került rá és wow! Sokszor láttam már ebay-n ezeket a termékeket, emlékeztem, hogy jó áron vannak, így nem igazán vártam sokat, de kellemesen csalódtam. A csomagolás egyszerű, de cuki, eredetileg 4 szín volt kapható, de néha készítenek limitált kiadásokat is (most is van kettő), nekem a legsötétebb jutott RD301 színben, ami a sötét rózsaszín és a piros között van.
A lip tint megszínezi az ajkakat, ezzel a termékkel sincs ez másként, nagyon tartós, nehéz tőle megszabadulni, egyenletesen kopik. Az állaga elég folyékony, de szerintem egyszerű használni, az íze/illata pedig finooooom! :D Nagyon meg vagyok elégedve vele, egyedül azt sajnálom, hogy nem nagyobb a választék, ugyanis ilyen színt nem szoktam magamom használni.

Ebay:
Ettől az eladótól kaptam a mintát (ő az egyik kedvencem egyébként), de itt olcsóbb és itt is :)




4 comments:

  1. En nemreg rendeltem meg a lilat, miutan imadtam a mintat, de nagy csalodas volt :( egyaltalan nem latszik semmi. Amugy nagyon tetszik, de eleg csunyan kopik sajna :S

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pff, pedig elvártam volna, hogy a többi szín is van olyan jó, mint ez, sajnálom, hogy így jártál a lilával :(

      Delete
  2. Wow, a swatch-on töményebbnek, pigmentáltabbnak látszik, mint az ajkaidon! :) Szép színe van nagyon!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem túl sűrű az állaga, de nem is bánom, mert van egy olyan szájfényem vagyis lip tintem, ami sötétebb ettől és sűrűbb, azzal nagyon óvatosan kell bánnom, nehezebben kezelhető.

      Delete