OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, June 11, 2014

Körömdíszítő Szett Ebay-ről

Még régebben vettem az ebay-n ezt a szettet, amiben sok-sok gyönyörűséges körömdíszítőt találunk többféle színben és mintával. Nagyon olcsó és nagyon megéri, de közelebbről is megmutatom nektek ebben a posztban. :)




Sok körömdíszítéssel kapcsolatos szettet láttam már ebay-n, de amikor ezt megpillantottam, akkor már tudtam, hogy ezt nekem találták ki. 20 különböző színű és mintájú dísz van benne, mindegyik külön kis üvegben, szabadjára ereszthetjük a fantáziánkat, pár dollárért kipróbálhatunk többféle dolgot. 
Nekem mindegyik tetszik, a velük készített manikűröket pedig most már illene is lenne lefotóznom, de addig is szerettem volna megmutatni nektek a készletet egyben. 
A lenti eladótól rendeltem, gyorsan megérkezett:











5 comments:

  1. 50.-Ft-ért vettem a Crystal nailsnél ilyen leértékelt tégelyes picuri golyóbist, sárga meg kékeszöld színben.
    A golyócska egyébként ezüstösre fakult a körmömön.... :D Nagyobb flittereket vittem fel a moyra körömlakkjából, azok meg nem akartak az istennek se a helyükön maradni, lehet egy kis alaplakkot kellett volna alá tennem még. Pedig csak egy pici virág közepébe nyomiztam... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, ez nem hangzik jól :( A nagyobb darabokkal én sem boldogulok, nem lesznek tartósak, ezért a vékony, kicsi díszítőkre szavazok inkább, a fedőlakk pedig tényleg nem árt! :D

      Delete
    2. Még arra gondoltam, hogy fedőlakkba keverem majd őket. Legalább is a moyra hexagon flitteres egész jól működik, az nem jött le.

      Delete
    3. Igen, az is szuper ötlet, mondjuk én még csak pigmenteket kevertem fedőlakkba, szóval nincs ebben nagy tapasztalatom, de szerintem működni kellene :D

      Delete