OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, June 5, 2014

Hatalmas Ebay Kívánságlista

Hanyagoltam az ebay-t egy időre, de az ebay kívánságlista sorozatom folytatódik, most egy jó nagy adagot hoztam nektek! :D





1. Rendszerező fiókhoz
Praktikus, állítható a méret, az egyik fiókomba pont jó is lenne!
2. Műanyag a fogkefe fejére
Utazáshoz szuper!

Hővel működik, épp ezért tetszik, illetve a hagyományost rendszerint elő sem veszem, ez valahogy szimpatikusabb megoldásnak tűnik.
A Clearing verziót elhasználtam és IMÁDTAM! Nagyon olcsó, de nagyon jó, a többire is kíváncsi lennék, de ezt újra kell vennem, az biztos.

Mintáim voltak ebből, s bár nincs erős fedése, de nagyon tetszik a bőrömnek, ha ásványi alapozó/púder alatt ez van (világosabb bőrűeknek javaslom csak).
Nem csinálnék belőle rendszert, de egyszer-kétszer jó lenne ezzel készíteni sültburgonyát :)

1. Szivecskés szívószál
Megláttam és megszerettem, nagyon cuki :)
2. Gyűrűtartó doboz
Ez nagyon hasznos tud lenni, és még jól is néz ki.

Újdonság, a promo képek nagyon ígéretesek, egy jó fedésű bb krémnek nagyon örülnék, már csak színmintákra várok, mert csak két színben kapható, de lehet megrendelem "vakon" is, bízom benne valamiért.
Korrektorokat is készítettek (3 különbözőt), nekem ez tetszik.

1. Poháralátét
Annyira aranyos! :)
2. Spray gyümölcshöz
Hasznosnak nem mondanám, de iszonyatosan tetszik! :)

1. Jégkrémforma 4-es
Ez nagyon viccesen néz ki :)
2. Jégkrémforma 6-os
Ezek pedig hagyományosak.

1. Napszemüveg
Mind a négy tetszik, de talán az első és az utolsó a leginkább.
2. Hajcsavaró
Ebből kellene nekem több csomaggal, de tetszik!

1. Chocolate Shaker
Most már legalább tudom, hogy mit használnak a profik :D
2. Parfümtartó utazáshoz
Utazáshoz ez is tökéletes, így legalább nem kell elvinni az egész üveget.

Ilyesmin árulnak fülbevalókat, ugye? Otthonra is hasznos lehet, főleg nekem, aki minden pár fülbevalóból elhagyja az egyiket... 
Cuki, több méretben is kapható, KELL!

1. Tavaszi órák
A színt még nem sikerült eldönteni... :)
2. Ékszer/óratartó
Jaj, gyönyörű ez az ékszertartó!

1. Sushi maker
A sushi finom, otthon is jó lenne elkészíteni, mégha csak párszor is, bolondozni jó lehet vele :D
2. Cuki szívószál
Úgy látom tele van a poszt szívószállal... :D

1. Kártyatartó
Akinek sok kártyája van, az tudja, hogy hasznos lehet egy ilyen! :)
2. Ecsetkészlet
Ilyen színben is kapható ez a szett? :o A vékonyabbak már megvannak fekete színben, de ez a hot pink csodás! :)

1. Hatalmas cicaaaa
Ne nevessetek ki, de ez annyira jóóóó :D
2. Borítéktáska
Egyszerű borítéktáska több színben.

Ez mennyire hasznos lenne nekem! Főzéskor mindig csak dobálgatom a fedőt, kanalakat ide oda, nem tudtam, hogy ilyet is lehet kapni!
Szintén egy apróság a konyhába.

A (Pinteresten oly') népszerű szívószál sok-sok színben!
A cuki dolgoknak néha én sem tudok ellenállni, a dobozmániámból pedig nem tudok (nem is akarok) kigyógyulni :)

27 comments:

  1. Én imádom azt a két Aritaum terméket, először nagyon beparáztam miután megrendeltem mert akkor találtam rendes videóra ahol a csajszi a kezére kinyomta és annyira világos volt a Light beige hogy na mondom : Zsanett drága megint ügyesen választottál... De amikor megjött és volt szerencsém kipróbálni másnap pont illeszkedett így nagyon megnyugodtam. Érdekes volt az is hogy mikor kézzel vittem fel félmatt szerű hatása volt, ecsettel viszont az a tipikus fényes, nem zsíros bbkrém csillogás, amit púderrel simán lehet fixálni, az állaga is tömörebb(?) az eddig próbált bbkrémjeimhez képest. A korrektort viszont csak pattikra tudom ajánlani szem alá nem mivel nekem beleült a vékony kis szemráncaimba ez a másik The Saem full cover korrektoromnál nem történik meg, meglehet az állaga miatt is.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tündér vagy, köszi szépen, hogy leírtad a tapasztalatodat, nagyon hasznos volt, imádlak! :D
      Van még 2 másik korrektor, de azok állaga még sűrűbb, nekem pattanásra kell egyébként, de ez a folyékony volt a legszimpibb, na meg is rendelem ezeket szerintem. Köszi még egyszer! :)

      Delete
    2. Ugyan nincs mit! x3 Örülök hogy segíthettem o3o <3 Azokkal én már nem is szemeztem azt néztem melyikben van több és árban melyik szimpibb és egyértelműen ez nyert x3.

      Delete
    3. Megvettem én is mind a kettőt, izgatottan várom, jaaaj! :D

      Delete
  2. A gyümölcspréselő rögtön felment a listámra :). Gyűrűtartót már én is nézegetem egy ideje, de lehet, először én magam próbálok meg csinálni egyet Ferrero Rocher-s dobozból és szivacsból, hátha beválik annyira, hogy ne kelljen rá pluszban költenem :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. DIY mindenek felett! :D A saját készítésű dolgok azért kedvesebbek a számunkra :)

      Delete
  3. Az a pusheen párna és a rendszerező nagyon kell *-* Már be is raktam kívánságlistába :D Az a párna ooooooh *-* Elolvadtam tőle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ugye milyen cuki? Akárhányszor ránézek elkezdek mosolyogni, annyira jó/vicces :D

      Delete
  4. huu,nagyon szeretem ezeket a postokat is :) A Full-BB krém engem is érdekel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Már meg is vettem, mert elolvastam rengeteg koreai tesztet, meggyőztek. Jön a korrektor is vele :D

      Delete
  5. Én is nagyon rákattantam az ebayre mostanában, pont az ilyen kis biszbaszok (bocsánat) miatt, mint itt ezek is. A pusheen párna már a kívánságlistámon van egy ideje, meg nemrég rendeltem egy hasonló órát, kíváncsi vagyok a minőségükre, remélem, szépek lesznek. Múltkor is rendeltem egy kb 16 dolláros csomagot, benne kb. 10féle cuccal, és még ajándékot is küldtek hozzá. Ha egyszer elkezdi az ember, nem lehet leszakadni az ebayről szerintem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ez így van, nem lehet leállni, max. szüneteket tartani :D Annyira jó áron van itt olyan sok minden, nem érdemes kihagyni az ebay adta lehetőségeket. :)

      Delete
  6. Nekem van Ilyen szempilla göndörítőm. Régóta piszkálta a fantáziámat úgyhogy amikor nemrég volt szerencsém Miamiba utazni és megláttam az egyik Ulta-ban azonnal lecsaptam rá, de azt kell,hogy mondjam,hogy nagyjából semmit nem ér. Azt javasolják,hogy a spirál felvitele után használjuk,de én hiába próbáltam már spirálozás előtt is után is, semmi eredmény. Pedig tényleg meleg :)...vagy nagyon selejtes pilláim vannak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Próbáltad formázni (göndöríteni) a pillákat használat közben? Ha úgy sem csinál semmit, akkor tényleg kár érte, de remélem nem volt túl drága az Ulta-ban!

      Delete
    2. Még azért próbálkozom vele hátha ráérzek előbb utóbb a dologra :) Az Ulta-ban 15$ volt, de igazából tudtam mennyibe fog kerülni ha találok (eredetileg a Sephora webshopjában láttam, de az üzletben nem volt), így nem sajnálom utólag sem ezt az összeget érte, régóta tervben volt.
      A cicás párna übercuki :)

      Delete
  7. olyan 10es ecsetszettem nekem is van,csak világosabb rózsaszín a nyele,nagyon imádom őket. a barátomnak meg nemrég rendeltem olyan napszemüveget,az egyeset. jókat válogattál össze. :)

    Barbi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, abban a színben is nagyon szép lehet :) Nem vagyok egy rózsaszínmániás, de ecsetben tetszik ez a szín :D

      Delete
  8. Replies
    1. :D Sokunk kedvence, úgy látom :D

      Delete
  9. Imádom az ilyen posztokat, nekem is ment a wishlist-re pár dolog! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy találtál itt olyat, ami tetszik :)

      Delete
  10. ez a Pusheen-párna! tök jó, hogy kiraktad ide, így én is meg fogok kaparintani egyet, egyszerűen imádnivaló az a buta kis cica :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahogy mondod, egyszerűen imádnivaló :D

      Delete
  11. A szempillagöndörítőt nem igazán ajánlom. Az első amit rendeltem, be sem kapcsolt mire ideért, írtam az eladónak, küldött újat és az is kb 2 hét után már nem akart működni.. :/ nagyon kis gagyi és olyan hűdebrutűl eredményt sem sikerült elérnem vele..viszonyt a Pusheen cicapárna ide is jöhetne :D

    ReplyDelete
  12. A szempillagöndörítőre azt hittem, hogy ugyanaz, mint amit egy webshopban láttam (Wishtrend), azért került fel a kívánságlistámra, de nem az, ez más, és úgy látom, nem is igazán jó :( Köszi, hogy megírtad, így megkíméltétek a bankkártyámat a felesleges pénzkiadástól! :)

    ReplyDelete