OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, June 23, 2014

Etude House Lock N Summer Collection

This is the fantastic summer collection of Etude House called Lock n Summer, with so many amazing products! I love them all :)

Az Etude House fantasztikus nyári kollekcióval jelentkezett, aminek Lock n Summer a neve, a termékekért már most oda vagyok! :)




This new collection features "cushion" products because this technique is still new and interesting. Every single item is promising, it will be really hard to choose something but I think I'm most excited about the eyeliners, blushes and the lip tints. The collection is available online, you can find the products on ebay!

Az új kollekció több "cushion" terméket is tartalmaz, hiszen ez még mindig egész új, érdekli az embereket, sok a lehetőség benne. Nehéz lesz a választás, mert minden egyes darabot elfogadnék, de talán a tusok, a pirosítók és a szájfények a kedvenceim. Már minden elérhető az ebay-n!

LINK:













9 comments:

  1. A bbkrémen kívül mindegyik érdekel *-* Mikor megláttam a kis reklám filmecskét (?) róla csak úgy csillogtak a szemeim. Az biztos hogy soha többet nem veszek ilyen chushion bb-t az elején még jó volt de utána akárhányszor feltapogattam az összes apró miteszert az államon kiadta és gusztustalanul nézett ki az arcomon 1 percig bírtam mindig és úgy ahogy volt lesikáltam az arcomról, ha rajta kellett volna hagynom megőrültem volna .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az nem a cushion hibája, hanem az Etude House a hibás szerintem, nekem ezért nincs tőlük bb krémem, mert a minták, amiket próbáltam, ugyanezt eredményezték nálam, csak nekem a pórusokat emelték ki, mert ugye nálam az a kritikus pont. Minden mást imádok tőlük, de bb krémekkel inkább nem kísérletezem már :D

      Delete
    2. Majd meglátom , most újra van mintám hogy a sima bbjük is ezt a műveli, ha nem akkor maga a bb állagával volt a hiba. Na hát az se a legszebb , maximum a maradékot valami hightlight formátumba a szem alá elhasználom mert ne csücsüljön a maradék a szivacskában, viszont a kis szivacsuk nagyon jó csak nehéz tisztítani, ISZONYAT nehéz xD.

      Delete
    3. Csak ügyesen! :) Én is így szoktam, ha vmi nem jön be, akkor is elhasználom valaminek, vagy később megint kipróbálom, mert lehet, hogy csak a bőröm állapota nem illett a termékhet stb :)
      Láttam, hogy a cushion case-t üresen is lehet venni, akkor esett le, hogy magunknak is tehetünk bele bb krémet ezt-azt, egyre jobban érdekel ez a szivacs... :D

      Delete
  2. Engem a szájfények bűvöltek el, de vajon tényleg ennyire matt színük van? Mert én pont a matt színűeket szeretem és az a halvány narancsos szín nagyon tetszik :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen ennyire mattszínűek valójában is és nagyon pigmentáltak , használat előtt még fel is kell rázni őket ha jól olvastam, iszonyat szép színűk van a nem Lock'n Summerösöknek is. Ha rá akarsz keresni akkor : Etude House Color lips fit a nevük :3

      Delete
    2. Igen, így van, nagyon szép matt színek vannak a lock n summer kiadáson kívül is! :) Épp tegnap este nézegettem őket :)

      Delete
  3. wow! Az ajak kencék és a pirosítók teljesen levettek a lábamról, de nagyon tetszenek a tusok is :D Rendelnék.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Megértem, hogy tetszenek, nekem is ezek jönnek be a legjobban. Az Etude House mindig tudja, hogy hogyan vegyen rá minket egy kis rendelésre... :D

      Delete