OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, June 4, 2014

A Legjobb - Legbiztonságosabb Fényvédők Az EWG Szerint 2014-ben

Az EWG átnézte a fényvédőket, 62 olyan krémet talált, amik biztonságosak az összetevőik alapján, én pedig összeválogattam azokat, amiket mi is meg tudunk vásárolni.





Az EWG-t szerintem mindenki ismeri, ez egy fantasztikus szervezet, az oldalukon pedig nagyon hasznos írásokkal találkozunk. A fényvédőket 2014-ben is átnézték, 62-t találtak, amik megfelelnek a kritériumaiknak, biztonságosak az összetevőik alapján. A többség amerikai, de az iHerb-nek hála van sok, amit mi is be tudunk szerezni, ezeket próbáltam összeszedni.

Engem az első kettő fogott meg leginkább, ezek kapták a legjobb értékelést, de az Andalou SPF30-at tartalmaz, mattító hatású, ezért a bőrtípusomhoz jobban illik, azt szeretném kipróbálni a leginkább. Érik az az újabb iHerb rendelés... :D


Desert Essence Gentle Nourishing Day Cream, SPF 15
Ez a krém kapta a legjobb értékelést (azok közül, amiket mi is be tudunk szerezni), nagyon szép összetevőkkel rendelkezik, kedvező az ára, árzékeny és száraz bőrre is ajánlják, az iHerb-en megvásárolhatjuk. 

Andalou Naturals BB Oil Control Beauty Balm, Un-Tinted, SPF 30
Mattító hatással ellátott színtelen bb krém, ami SPF30-at tartalmaz. Szintén a legjobb értékelést (1) kapta, az összetevőket az EWG elemezte, az iHerb-en megvásárolhatjuk. Mivel nekem ez elég szimpatikus, ezért elolvastam pár tesztet is, olajos, aknés bőrre ajánlották a bloggerek!


Andalou Naturals BB All in One Beauty Balm, Sheer Tint, SPF 30
Ugyanettől a márkától egy színezett bb krém, aminek a fedése gyenge, SPF30-at tartalmaz, és hidratálóbb, mint a fent említett társa. Szintén szép összetevőkkel rendelkezik, az iHerb-en megvásárolhatjuk



Vichy Laboratoires UV Activ Daily Moisturizer Cream, SPF 15
Ebben található parabén, de mégis felkerült a listára, az összetevőket itt találjátok meg, az EWG elemezte is mindet. Ezt a gyógyszertárakban szerintem megtaláljuk.


Yes to Carrots Nourishing Daily Facial Moisturizer, Fragrance Free, SPF 15
Meglepően jó összetevőkkel rendelkezik az a pénztárcabarát termék, és még SPF15 is van benne. Ha jól tudom, akkor a Müllerben kapható a márka, a neten nem találtam ezt a krémet most. Az összetevők és elemzésük itt található meg.


Mineral Fusion Facial Moisturizer, SPF 40

Az összetevők alapján szupernek tűnik, ráadásul SPF40-nel véd minket a nap káros sugarai ellen! Az összetevőket és az elemzést az EWG honlapján megnézhetjük, az iHerb oldalon pedig meg is vásárolhatjuk a terméket.



Aubrey Organics Defense Moisturizer, SPF 15

Ez a fényvédő SPF15-öt tartalmaz, kicsit olcsóbb, mint az előző, az összetevőket belinkeltem, az iHerb-en pedig megvásárolhatjuk.


Avalon Organics Vitamin C Moisture Plus Lotion, SPF 15
Ez egy C vitaminos könnyű krém széles spektrumú fényvédelemmel, SPF15-öt tartalmaz. Az összetevőket elemezve itt, a terméket magát az iHerb-en találjátok.


Desert Essence Daily Essential Defense Lotion, SPF 15 
A hozzáadott illatanyagtól eltekintve ez egy nagyon ígéretes termék remek összetevőkkel, ráadásul az ára sem magas az iHerb-en!



 Remélem hasznos volt, így nyár közeledtével, bár én ezt a posztot úgy írom, hogy szakad az eső... :D


11 comments:

  1. Imádlak, mondtam már? :D
    Ma reggel pont azon filóztam, hogy végre le kellene adni egy rendelést, mert kell egy fényvédő. Úgyis pont megjött az előző rendelés, és ki kell próbálni a borsó chipset is. :D (nagggyon fini a forró csoki)
    A második és hatodik tetszik a legjobban, árban is teljesen rendben vannak. Szerintem a kettes lesz a befutó :)
    Köszi mégegyszer! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem is pont ez a kettő a legszimpatikusabb, valamelyiket meg fogom venni. A borsó chips nekem nagyon ízlik, a forró csoki is finom, mind a kettőt újra fogom venni, az tuti :D
      Örülök, hogy hasznos volt a poszt! :)))

      Delete
  2. Itthon már süt a Napocska! ;)
    Én vagy 9-10 éve Bioderma naptejet használok, még anno anyának ajánlotta akkor egy bőrgyógyász és megszerettük, megszoktuk. Jó, mert nyár elején mindig van hozzá ajándék napozás utáni is, így azt sem kell külön venni.
    Ezt a Yes to carrots-ot legközelebb meglesem Müllerben azért, felkeltette az érdeklődésem.
    Hirtelen én is kezdem úgy érezni, h érin egy újabb iherb rendelés, bár leginkább a nasikák miatt vagyok most érdekelt. :D

    ReplyDelete
  3. Jah és most meglestem a listát is, ezek nem feltétlenül naptejek, én meg csak arra gondoltam, de Biodermából sajnos nincs UV szűrős termék, szóval abból mindig mást kenek magamra. Most LRP-t, tetszik (nem fénylek, nem szárít, egész jól hidratál, bár a kedvenc Avene termálsprayt is használom mellé már, így nehéz megmondani, h melyiktől van :D), de ezen lista fényében pláne átgondolom most ezt a rendelést vagy ha le is csillapodok, jövőre mindenképp erről a listáról fogok választani valamit! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naptej ügyben nem vagyok jártas, se strandra nem járok, se napozni, az időjárás itt meg nevetséges, most épp köröm sötét van, pedig nyáron azért este 10-og simán vilgos van, ha nincs beborulva. NA, panaszkodásnak vége :D
      A Biodermánál vannak jó kis krémek, csak itt nem tudom beszerezni egyszerűen, így nem sok tapasztalatom van velük kapcsolatban, de a múltkor böngésztem a krémmánián, akkor láttam, hogy milyen jó krémeket gyárt a márka.

      Delete
  4. A napokban én is azon gondolkodtam, hogy kéne egy jó fényvédő. A holika Holika BB krémemben van 30 SPF, aminek nagyon örülök, de vajon az elegendő? Úgy értem, mivel BB krém ezért idővel megkopik az is, így veszt a hatásosságából, vagy ettől függetlenül ugyanúgy véd? Érdemes olyan hidratálót alákennem ami plusz védelmet ad, vagy az már sok lenne? Sajnos még nem vagyok járatos a témában, ezért kérdem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az az igazság, hogy sminkből nem kenünk magunkra annyit, hogy tényleg biztonságos legyen az a fényvédelem (persze jobb, mint a semmi), főleg ha még vékony rétegben is használjuk a bb krémeket (én kenem rendesen, mert kell a fedés :D ). Ezért érdemes alá fényvédőt használni, az SPF-es hidratálókrémek a legpraktikusabbak, mert úgy is a bb krém alá kell hidratálni. Koreai fényvédőket próbálgattam eddig idén nyáron (Lioele, Tosowoong stb.), ott is van választék rendesen! :D

      Delete
    2. Most sikerült beszereznem egy olyan hidratáló krémet ami 15 SPF-et tartalmaz, szerinted ez elegendő lesz? Ha elfogyik ez ( Mentholatum Acne Oil Control Moisturizer) akkor lehet kipróbálok koreai fényvédős krémet. ^^

      Delete
    3. Persze, szuper, hogy van SPF15 a krémedben, de túl sokáig nem véd majd, ezt tarsd szem előtt, és ha sokáig kint tartózkodsz, akkor kend újra, ha megteheted :)

      Delete
  5. Nekem is a második tetszik a legjobban, vajon kombinált bőrre is jó? Mennyi a szállítási költség iHerbről?

    ReplyDelete
    Replies
    1. $4 a legolcsobb szallitas, elso rendelok kapnak kedvezmenyt ($5 vagy $10). Kombinalt bőrű vagyok en is, azert szimpi a masodik :)

      Delete