OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, May 16, 2014

Új Laptop

Új laptopot kellett vennem, amit a blogon is szívesen bemutatok, hiszen nélküle nem jönnének létre a posztok sem. Pár napja már említettem, hogy az előző sajnos felmondta a szolgálatot, ennek a történetét is elmesélném.




Laptopot választani nem könnyű, oda kell figyelni, hiszen - jó esetben - évekig fogjuk használni napi szinten, legalábbis én :) Persze manapság már könnyebb az összehasonlítás, keresés, sok segítséget találunk a neten, a tesztekről nem is beszélve, de akkor is nehéz ez az egész folyamat, én sajnos most mentem keresztül rajta, de nagyon meg vagyok elégedve a választásommal. Mivel a blogom nem létezne az aktuális laptopom nélkül, ezért szerettem volna megemlíteni a vele kapcsolatos kis történetemet. :)

Az előző laptopom már több, mint 5 éves volt, nagyon-nagyon sokat használtam, a végére már teljesen lelassult, sejtettem, hogy valami történni fog, de persze úgy voltam vele, hogy bírni fogja még, hiszen mostanában nagyon alap dolgokon kívül (netezés) mást nem is csináltam vele, a videószerkesztést is hanyagoltam, mert már egy rémálom volt az egész stb. Egyik nap viszont nem volt már hajlandó bekapcsolni, hiába próbálkoztunk életet lehelni bele, veszett ügy volt már. 
Kb. 2 napig bújtam a netet, kerestem az utánpótlást, de tényleg nem volt egyszerű, mert pár dologból nem engedtem, de a csillagos égbe szökő árakat is próbáltam elkerülni. Azt persze tudtam, hogy magyart itt nem tudok venni, a holland billentyűzet pedig kevesebb gombot tartalmaz, ezért szomorúan gondoltam arra, hogy majd ékezetek nélkül kell írnom a posztokat, amit NAGYON NEM akartam. Ekkor figyeltem fel erre a kis Toshiba laptopra, ami külsőre és belsőre is megfogott, mintha csak nekem készítették volna, ráadásul ugyanannyi billentyű van rajta, mint a magyar klaviatúrán, így megkíméllek titeket az ékezetek nélküli szövegtől, meg persze magamat is... :D 
A 15,6"-os a képernyő csodaszép (méretre akkora, mint az előző volt, mert nem akartam sem kisebbet sem nagyobbat), a processzort imádom, nagyon gyors, viszont ez a Windows 8... Sokkal rosszabb, mint amire számítottam, pedig tényleg fel voltam készülve lelkiekben, hogy gyűlölni fogom. Természetesen modern és gyors, de laptopon csak egy félkarú óriás (tableten biztos jobban lehet élvezni), de ezt nagyon nem kellett volna még ennyire erőltetni, sokszor tényleg tépem a hajam, kedves Microsoft... 
Ez a harmadik Toshiba laptopom, valamiért mindig ettől a márkától találok olyan gépet, amit épp keresek, remélhetőleg ez is sokáig hű társam lesz. A webshopnak pedig köszönöm az ajándék Frozen DVD-t (még úgysem láttam :D ) és a szuper gyors kiszállítást (kb. fél napon belül megkaptam). :)






Most pedig egy tál eper társaságában megnézem a sorozataim évadzáró epizódjait :D



18 comments:

  1. nekem is Toshiba laptomom van egy alacsony kategóriás és már kifutó készülék volt mikor megvettem 3 éve miután megvettem rá egy hónapra nem is volt kapható. jó kis gép az enyém (satellite c650 11j) eddig jól bírja :D amúgy nemrég volt rajta win8 de én is rühelltem.. 10 perc mire kikapcsolt a gép (na jó 5 ha belehúzott)

    peprill ubuntu linux van rajta és gyorsabb és jobb mint újkorában. igaz hekkerkedni kell, hogy lefusson ubuntun a windowsra optimalizált programok, de pl az adoba photoshop cs5 hibátlanul fut rajta :) ha van infós ismerősöd kérd ki a véleményét megéri-e ubuntut tenni, ami tényleg jó és magától felismeri a géped illesztőprogramjait (proci, videokártya, alaplap stb) az én billentyűzetem már angol, mivel leöntöttem az eredetit bodzaszörppel és kellet rendelnem bele újat és csak angol volt jó áron ebay-en 4ezerért :D én is akarok majd venni új gépet, amit kiszemeltem az egy fehér asus netbook :) nekem mondjuk utazás szempontjából tökéletes, mivel kicsi és könnyű :) és cuki csajos :D

    bocsi a sok szövegért ^^ amúgy nagyon szép gépet vettél és véleményem szerint jó gépet választottál :) xoxo ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodzaszörp :o Ajaj. Még szerencse, hogy csak a billentyűzet bánta és hogy találtál másikat az ebay-n :)

      Ez Satellite C55-A-1N9 egyébként, de van ebből a C55-ből annyi fajta, hogy alig lehet követni :D Eredetileg egy kicsit olcsóbb Acer-t néztem ki, de aztán megláttam ezt és beleszerettem :)
      A Windows 8 sajnos elkerülhetetlen új laptopok esetében :/ Amúgy nálam nagyon gyors és "könnyűnek" érzem a gépen, de néha olyan dolgokat művel, hogy csak nézek. Bár még próbálkozom vele, de lehetséges, hogy le fogom váltani Windows 7-re, mert nekem az a tökéletes op.rendszer, bár a linux/ubuntu iránt érzett szeretetedet is teljesen megértem :)

      Az Asus elég jó kis gépeket szokott gyártani, biztos csodás az a fehér netbook is, ha sokat utazol, akkor tökéletes lesz, egy olyat én is elfogadnék :D - bár nem szoktam utazni :( :D
      Persze a barátom szerint a fehér nem a legjobb választás, de nekem akkor is tetszik ez a szín készülékek terén, max. tisztogatom majd gyakrabban :D

      A sok "szöveget" szeretem, írj amennyit csak szeretnél! :D

      Delete
  2. köszi :) igen sok fajta van a satellite c* választékokból :D én is gyúztem anno válogatni :D én nem ajánlom az acer-t mert nem igenj ó minőségűek, inkább akkor inkább toshiba :D a fehér meg szerintem jó választás, én is olyat vettem volna fekete helyett csak akkor még nem volt olyan gép, mikor ezt vettem :D ill volt csak 2x annyiért :D

    igen a win8 szokott hülyeségeket csinálni, nálam a touchpad-ot nem szerette, mindig előhozta jobb oldalsávot xD meg ilyenek...

    toshibából tényleg lehet jókat találni az enyémmel sincs különösebb baj, csak a videokártyája gyenge meg kevés a hely rajta. kezdem kinőni a 250 gb hdd-t... azért is jó amit kinéztem Asus, mert annál már 500 gb és a procija is jó, mivel nem celeron hanem pentium :D és 4 magos, nem 2. :D meg ugye picike tudom vinni mindenhova. az én mostani gépecskémnek meg az aksija szar, 2 év után már csak fél órát bírt. lejárt a garancia mire észbekaptam... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, azért az 500 GB nem árt, de a mostani laptopok többsége azért már ennyit tartalmaz, inkább a processzorra kell figyelni, mert keresgélés közben csak néztem nagyokat, amikor egy jól összerakott, drága gépben ott virított egy iszonyat gyenge processzor, abszolút nem fair, mert pl. ha boltban vásárolsz, akkor nem igen tudsz ennek utánanézni, mert van annyi processzor, mint csillagon az ég, fejből nem tudhatod melyik okés.

      Kár az aksiért, bár nem tudom arra jár-e amúgy garancia, soha nem vettem igénybe ilyesmit, pedig kellett volna... Az előző laptopomat egy Electro World-ben vettem, a kábel pár hónap alatt eltört, kicseréltetni nem tudtam, mert bezárt az üzlet meg szerintem az egész üzletlánc is :D Azért 5 évig használtam, de akkor úgy rosszul esett, hogy olyan hama baja lett, pedig nem csináltam vele semmi extrát, nem utaztam vele stb. Megesnek velem is ilyen furcsaságok, csak azt akartam ezzel mondani :D

      Delete
  3. Gratula az új géphez,remélem sok ideig lesz hű társad.
    Szeretném megvédeni szegény Acer márkát,nekem egy Aspire 5315-öm van,már vagy 8 éve,és nagyon nagyon szeretem.Win 8-al én sem vagyok kibékülve,a win7 jó,de az új szerelmem a Lubuntu. Egyszerűen imádom,okos,gyors,és nem tudok belekötni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm :)
      Persze, az Acer-nél is lehet jó kis gépeket találni, a termkeiken néha érezni, hogy többet kínálnak ugyanannyi pénzért, mint más márkák, mert a nevük még nem olyan nagy, legalábbis én így vettem észre :)
      8 éve bírja wow! Az már szép! Tényleg jól összerakták :)

      Delete
  4. Ha ölben használod, rakj alá egy vastag könyvet, hogy kapjon levegőt alulról :)))) Egyébként csinos kis laptop :D nekem egy picike notebook van, de az is megfelelő :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm a nevében! :D
      Nem mindig, de szokott az ölemben lenni egyébként, köszi a tippet :)
      A kisebbeknek is megvan a maga előnye, ha nem szoktam volna hozzá ehhez a mérethez, akkor én is valami kisebbet választottam volna, egy olyannal utazni is sokkal egyszerűbb stb. :)

      Delete
  5. Szuper kis laptopot vettél, nagyon szép. :)
    Én az enyémet már lassan 2 éve vettem, de tisztán emlékszem, hogy nem volt könnyű a választás. Nekem még az is megnehezítette, hogy az egyetem miatt olyan gép kellett, ami bírja a grafikus és a nagy memóriát igénylő programokat is. Sajnos az aksija nemrég tönkrement, de ezt leszámítva szuperül működik. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm :)
      Igen, ha ilyesmi programokkal dolgozik az ember, akkor tényleg oda kell figyelni, hogy milyen a videókártya, processzor stb. Jaj, tényleg nem volt egyszerű a választás, el sem hiszem, hogy túl vagyok rajta, remélem pár évig nem kell ilyesmivel foglalkoznom :D Az aksikkal sokaknak van baja, olyan mint a leggyengébb láncszem, hamar tönkremegy :(

      Delete
  6. én asztali pc-s vagyok, de ez a laptop nagyon szép és örülök, h elégedett vagy vele! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm szépen :) Eddig nagyon elégedett vagyok vele, főleg ha a régihez viszonyítom, ég és föld!

      Delete
  7. Nekem is ilyenem van és nagyon jó kis gép, na meg persze gyönyörű :) Sok boldogságot vele! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm szépen! :) A külseje nekem is naaaaagyon tetszik, még gyönyörködöm benne néha, de a gyorsaságába is szerelmes vagyok, kis ügyes, imádom! :D

      Delete
  8. Nekem is problémám van a jelenlegi laptopommal, mondjuk nem csodálkozom.. de legalább szép kék színe van. :)) Ez viszont nagyon tetszik, hófehér és a mínősége is jónak tűnik. Köszi az inspirációt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A kék is nagyon szép lehet, olyat nem is láttam, miközben keresgéltem, különleges szín :) Remélem még sokáig bírni fogja azért a kiképzést a tiéd! :)
      Örülök, hogy tetszett a poszt! :)))

      Delete
  9. Nekem is Toshibám van és nagyon szeretem, eddig semmi gond nem volt vele (gyors lekopogom). Lassacskán mi is veszünk egy újat, mert a családban kell még egy és én vagyok a szerencsés, aki az újat kapja. :D Nézegettem már a neten, de szerintem megint a Toshibánál maradok, elég megbízható és tudom,h semmi funkciója de ezek a fehérek csodaszépek! :D Legyen sok örömöd benne! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi! :)
      Akkor szerencsés vagy, biztos nagyon fogod szeretni az újat, csak ugye előbb ki kell választani, az kicsit problémás, de megéri rászánni azt a pár órát! :) A Toshiba elég sok gépet gyárt ahhoz, hogy már harmadjára sikerült olyat kiadniuk, ami nekem kitűnt döbbi közül, pedig esküszöm nem akartam Toshiba-t, a márka nem volt lényeg, de így jött össze megint :D

      Delete