OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, May 14, 2014

Helyzetjelentes + Olajjal Arcot Mosni? | The Face Shop Rice Water Bright Cleansing Light Oil

The Face Shop Rice Water Bright Cleansing Light Oil nevű lemosóval távolítom el a sminket február közepe óta, szeretném most nektek is bemutatni.



Sziasztok!
Egy kis helyzetjelentes igy az elejen... A laptopom ugy dontott, hogy nelkulem szeretne most mar letezni es szakitottunk... :D Valahol persze szamitottam ra, hiszen nagyon reg volt mar, de ez most akkor sem esett jol. Regebben minden blogos kepet feltoltottem a netre, hogy ha baj van, akkor is legalabb bejegyzeseket tudjak irni, de persze pont ebben a honapban nem foglalkoztam ezzel. Tipikus... Biztos at tudom majd menteni a dolgaimat, ha lesz uj laptopom, de addig is szerettem volna megirni nektek, hogy miert nem irok mostanaban.
Jelenleg egy tablet-en gepelek, s bar van billentyuzet, de nem magyar, ezert meg a sziasztok utani felkialtojelet is ket percig kerestem... :D

Ez az egyetlen elore megirt bejegyzesem, amihez kep es szoveg is van, most jutott eszembe, szoval kiteszem :) Meg annyit fuznek hozza, hogy tiszta olajokkal is lehet persze arcot mosni, de nekem nehezebb a hasznalatuk, illetve a kombinalt borom nem is szereti a suru olajokat, azert inkabb keresem az igazit tobb marka termekei segitsegevel :)



The Face Shop Rice Water Bright Cleansing Oil kétféle verzióban kapható: Rich és Light. Mivel kombinált a bőröm, ezért a Light-ot választottam, gondolom a Rich sűrűbb, mint ez, ugyanis ez elég folyékonyra sikerült. Kérdezhetnétek, hogy ugyan miért akarok olajjal arcot mosni, de az az igazság, hogy nekem nagyon bejött ez a dolog! Az olajok többsége nagyon jól távolítja el a sminket és a szennyeződést a bőrről, nem szárítanak, és szerencsére sok olyan létezik, amik nem tömítik el a pórusokat sem.
A csomagolás nekem praktikus, szeretem a pumpás kiszerelést is, 150 ml pedig elég sok, egy-másfél pumpányi elég is belőle, sokáig tart! Sem a bőrömet, sem a szememet nem csípi, az illata nem erős, az állaga pedig eléggé folyékony, ami először kicsit zavart, de már megszoktam.
Sminklemosásra használom minden egyes nap, jól végzi a dolgát, utána persze mindenképp használok még arclemosót természetesen. Nem túl olajos vagy ragacsos, így könnyű használni, sminkeltávolításban adok neki egy 4/5-öt, pl. nagyon erős szemsminkhez kevés lenne, de a szememre mást használok egyébként is.
Vásárlás előtt nem találtam az összetevőkről információt, most már látom, hogy van benne parfüm, aminek nem örülök, felőlem még a természetes illatanyagokat is kihagyhatták volna, nem érdekel, ha nincs illata egy terméknek, de ez itt nem a Három kívánság... Viszont nincs benne sok olyan dolog, amiket egyébként szeretek elkerülni (pl. Mineral Oil a biztonság kedvéért), ez a leggyengédebb koreai olajos sminklemosó, aminek az összetevőit ismerem. 13-15 dollárba kerül, s mivel 3 hónapot kibírt mindennapos használat mellett, ezért szerintem az árát is megéri. 

Ettől az eladótól vettem ebay-n. (Light)
Vagy ennél az eladónál.

Ha pedig hasonló terméket kerestek, de nem akartok rendelni, akkor esetleg a The Body Shop kamillás olajos lemosóját tudom említeni, krémmánián megtaláljátok az összetevőket, az ára is hasonló egyébként.

Összetevők:
ISOPROPYL MYRISTATE . CAPRYLIC/CAPRIC TRGLYCERIDE . SORBETH-30 TETRAOLEATE . POLYGLYCERYL-10 DIISOSTEARATE . ORYZA SATIVA (RICE) BRAN OIL . SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL . WATER . GLYCERIN . BUTYLENE GLYCOL . ORYZA SATIVA (RICE) EXTRACT (15mg) . SAPONARIA OFFICINALIS LEAF EXTRACT . FRAGRANCE . BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL . HYDROXYCITRONELLAL . LIMONENE . LINALOOL

Bőrpuhítókkal kezdünk, majd jön a rizskorpa olaj (rice bran oil), ami rengeteg jótékony tulajdonsággal rendelkezik, pl. antioxidáns is, a jojobaolajnak is örülök, van még pár hidratáló anyag, a parfüm viszont belerondít a képbe, illetve a természetes illatanyagok kullognak a sor végén, de tényleg nem erős a termék illata.

Feltöltöttem a krémmániára is:


2 comments:

  1. Én próbáltam már a TBS kamillás olaját és a Bobbi Brown arctisztító olaját is. Én nagyon elégedett vagyok mindkettővel, holott zsírosodásra hajlamos a bőröm, de semmilyen olajosodást vagy pattanásokat nem okoztak. Nekem nagyon beváltak. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy beváltak neked ezek a termékek, illetve ez a fajta sminklemosási mód, nekem is nagyon tetszik :)

      Delete