OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, May 3, 2014

✓ Real Techniques Hasonmás Ecset Ebay-ről

Az ebay-n kapható Real Techniques hasonmás ecsetet is megrendeltem, mert az eredetit használom már régóta és imádom, a legjobb ecset alapozáshoz a számomra, de vajon milyen az olcsóbb mása?




A Real Techniques Expert Face ecsetet használom, rendkívül jó, alapozáshoz csak ajánlani tudom, már írtam róla, de ezt a sokkal olcsóbb verziót is szeretném megmutatni, amit az ebay-n nagyon-nagyon olcsón vásárolhatunk meg.
Az első benyomás csalóka volt, mert nem tetszettek a szőrszálak, így nem bíztam benne, hogy ebből jó dolog is kisülhet, de tévedtem! Első használatkor meglepett, teljesen jól működött, meg nem mondaná az ember, hogy alig több, mint 2 dollárba került, az egyedüli árulkodó jel, hogy nem annyira tömött, mint pl. a Real Techniques ecset, viszont puha és jól lehet vele alapozni. Külsőleg is jól összerakták, nem teljesen utánozták le egyébként R.T. ecseteket, s természetesen továbbra is az eredetit szeretem jobban, de pl. amikor az koszos, akkor ezt is tudom használni minden probléma nélkül. Jó "váltóecset", esetleg kezdőknek is tökéletes, akik még csak most ismerkednek a sminkeléssel/sminkeszközökkel és egy pénztárcabarát ecset jöhet csak szóba.

Megéri? Naná! 

(ez a 02-es, van többféle)


Az eredetit is belinkelem, mert megérdemli, nagyon jó: a hqhair oldalán ingyenes szállítással kapható, az iherb-en a legolcsóbb, de ott van postaköltség.)



Real Techniques vs. Ebay



18 comments:

  1. Nekem is megvan mindkét fajta(persze előbb volt a dupe) és imádom őket.Bár az enyémeken van név is Sixplus ahogy láttam Sigma dupe-okat is gyártanak. Lassan egy éve van meg és semmi baja sincs :) Örülök hogy rátaláltam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, a Sixplus gyártja ezeket is névvel, név nélkül stb. :) Örülök, hogy az idő múlása sem fog ki rajtuk, köszi, hogy megírtad :)

      Delete
  2. Hmm, nem is gondoltam volna, hogy ennyire jól működik az Ebay-es verzió, pozitívan csalódtam :)
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tényleg nem rossz, de az eredeti viszi a pálmát természetesen :)

      Delete
  3. Gondolkodtam rajta, hogy megrendelem, jókor jött ez a bejegyzés, sokat segített! :) Köszi szépen!
    (Amúgy nagyon eltűntél mostanában, pont a napokban gondoltam Rád!:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy hasznos volt :)
      (Tudom, tudom, eltűntem, de gondolkoznom kellett egy kicsit a dolgokon :) )

      Delete
  4. Én is beszereztem egy RT hasonmást, de nagyon gagyi a szőre, viszont púderezésre tökéletes :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Púderezni is kell, jó ha van ahhoz is ecset :D

      Delete
  5. Jajj de jó! Nem is olyan régen nézegettem ezek közül az egyest, de nem mertem megrendelni. Ezek után bátran került a kívánság listámra, köszönöm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy hasznos volt, remélem neked is beválik majd, ha megrendeled :)

      Delete
  6. Most nézem a posztot, nekem egy másik kínai eladótól lehet az ecsetem, mert alakra a kettő között van :) De az is nagyon jó.
    Esetleg nagy fejű, puha púder ecsetet, mint amilyen a sigma púder ecseteecset, nem tudsz kínai dupe-ban? :D olyat még nem siekrült jót találnom

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem lattam meg olyat sajnos. Az a baj a kinai ecsetekkel, hogy szinte mindig kisporoljak beloluk a szort valamennyire vagy nem figyelek oda, hogy tenyleg puha legyen. Amit en hasznalok az a Blank Canvas Cosmeticstol van, de nem ajanlom, mert bar iszonyat puha, de hullik a szore... Ha talalok valami jot es olcsot, szolok :)

      Delete
  7. Épp a napokban adtam le a rendelésemet két dupe-ra! Remélem tényleg jól fognak működni! A bejegyzésed sokat segített a döntésben! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Remélem, hogy tetszenek az ecsetek! :)

      Delete
  8. Szia! Miután olvastam a posztod, én is leadtam rá a rendelésem ugyan ennél az eladónál. Neked mennyi idő alatt jött meg? Én már lassan egy hónapja várok rá, kezdem feladni.... :(

    ReplyDelete
  9. Rámentem már arra, hogy 'Contact seller' és ott meg arra, hogy 'I haven't received my item yet', viszont akkor meg kiírja, hogy lehet hogy még úton van, mivel a körülbelüli érkezés július 16. és augusztus 6. között várható, és az még nem múlt el. :S

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete