OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, May 19, 2014

PLOG | Május 18. | Vasárnapom Képekben

Vlogolni nem szeretek annyira, de fotózni és írni annál jobban, ezért "plog" formájában próbálkozom most ilyesmivel. Az első ilyen poszt most vasárnapról készült :)





Az egyik kedvenc holland bloggeremnél láttam a plog szót először hónapokkal ezelőtt, de én magam még csak most gondolkoztam el azon, hogy talán én is szeretnék hasonló bejegyéseket készíteni.
A plog lényegében olyan, mint a vlog, csak nem videó formában történik, hanem általában képek segítségével. Nekem szimpatikus a dolog, ezért megpróbálkoztam vele :) Remlem, hogy tetszik majd nektek, de végülis ez olyasmi, mint a Dear Diary bejegyzéseim, de ez csupán egyetlen napra koncentrál. Most a vasárnapomba pillanthattok bele. A képek 99%-át a telefonommal készítettem, azt egyszerűbb volt újra és újra elővenni, mint a nagy gépet. :)

. . . . . . . . . . .

Hajat mostam az új koreai samponommal, és persze a tonkot is használtam hozzá. Eddig igazán tetszenek a termékek, a hajam nem nézett ki rosszabbul, mint amikor ezer más szert teszek rá, sőt! Két problémára ígérnek megoldást: hajhullás és korpásodás, ha beválnak, akkor mindenképp írok majd róluk :)



Azt hittem, hogy balzsam és minden más nélkül száraz és kezelhetetlen lesz a hajam, de száradás után így nézett ki, puha is volt, egy szavam sem lehet :)



Reggeli után jött a sminkelés, ezeket a termékeket használtam, de a többségük állandó kedvencem (ha találok valami nagyon jót, akkor hónapokig csak azt használom...), de a parfüm is a képbe került, ami Mariah Carey málnás, könnyed illata, nyárra szuper.



Még pár sort írtam a tegnapi poszthoz, aztán közzétettem, mert úgy éreztem, hogy vasárnapra egy ilyen bejegyzés pont jó: könnyed, semmi komoly :)



Eljött az ebéd ideje, amit nem bonyolítottunk túl, amint láthatjátok, mert előtte eldöntöttük, hogy ez a nap sem telhet el biciklizés nélkül (szombaton is mentünk egy kört), így gyorsan ettünk, majd útra keltünk :)



Evés közben Emilia szórakoztatott minket, belinkeltem a csatornát, ha esetleg valaki nem ismerné őket. A kiscsaj egy cukorfalat :) Nem nézek egyébként ehhez hasonló videókat, nem követem senki életét, de évekkel ezelőtt rátaláltam Anna-ra, a beauty videóit néztem, aztán felfedeztem a vlogcsatornájukat is. Akkor még nem érdekelt, de aztán visszatértem és megláttam Emiliát, aki imádnivaló, unaloműzéshez jók az ilyen videók :)



Aztán bebicikliztünk az egyik szomszédos városba, láthatjátok, hogy nagyon kellemes volt az időjárás. Ilyenkor egyébként minden holland kint ül a kávéházak teraszán vagy a strandon napozik, fürdőzik... A 22 fokhoz és a szokásos erős szélhez szerintem a lenge, nyári ruhák nem annyira illenek, illetve azt sem tudom elképzelni, hogy az év első melegebb napján érdemes a szabadban fürödni (a képen látható tó másik oldala strand), de én a fázósakhoz tartozom egyébként is :D 


Ezzel a nyuszival is itt találkoztunk, igazán cuki volt, de fotózkodni nem szeret ezek szerint, inkább elfordult :D



A belvárosban hatalmas volt a tömeg sajnos, mert koopzondag volt. Vasárnap nincs nyitva kb. semmi, de néha kivételt tesz pár bolt, szerencsére a The Body Shop is közöttük volt, mert szükségem volt innen pár dologra. Kaptam törzsvásárlói kártyát végre! Kb. fél éve cserélték le a régit, ennek már a neve is más (Love Your Body Club). Nem nagyon nézelődtem, mert tudtam, hogy mit akarok venni, de már bánom, mert az új termékeket igazán megszagolhattam volna, a kapott minta nagyon tetszik :)


Késő délután értünk vissza, a kertben szórakoztunk a békával és a halakkal... Az aranyhalak közé valahogy beugrott egy hatalmas béka (természetesen nem volt akkora, mint ahogy én azt eltúloztam :D ). Aztán elkezdtem feltölteni és szerkeszteni a képeket, amiket addig készítettem a vaníliás kólám társaságában :D



Nem sokat ettem vacsorára, nem voltam éhes, mert késő este szokott rámtörni az éhség, az éjszakai evésről nem tudok leszokni. Itt a kedvenc kinder csokim látható (ezer éve nem ettem ilyet), barack és zöldtea, közben pedig tervezgetem a következő hetet, amivel egyébként rendesen el is ment az idő.



A körmeimet is rendbe kellett tenni, nagyon rossz állapotban voltak, ahogy a képen is látható egy kicsit. Ezeket a termékeket használom, semmi extra, de a körömágybőrre egész jó ez az Essence gél, a legolcsóbb körömlakklemosóval jól elvagyok, a Madre Labs kézkrémet nagyon szeretem, az iherb-ről van, a Sally Hansen Double Duty-t körömlakk alá nagyon nem szeretem, de magában 1-2 napig elvan a körmömön általában, a fénye miatt használom csak. A kis tégelyben The Body Shop-os minta van, muszáj voltam kipróbálni :)



A laptopom mellé járt ajándékba a Frozen DVD, amit megnéztünk még lefekvés előtt. Magamtól biztos, hogy nem vettem volna meg, de ha már itt van, akkor miért ne gyakorolnám vele a hollandot :D

Most pedig még befejezem a posztot, szétnézek a neten és irány az ágy! :)



6 comments:

  1. Tetszett, jöhetnek még ilyenek! :) Szeretem nézegetni a képeidet, mert hangulatosak és mert mindegyik olyan más, nem az az átlagos,amit megszokott az ember. Egyébként rossz hogy minden bolt bezár arra fele vasárnap. Még jó, hogy elvileg, végül nem megyek ki tanulni, lehet nehezen viselném el azt, hogyha elfelejtettem valamit, akkor nem tudok sehova sem menni... Mondjuk mindig igyekszem, de tudod az ördög sose alszik(csak néha az agyam és annak ez az eredménye). :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi szépen :) Telefonnnal azért nem az igazi, de örülök, hogy tetszenek a képek :)
      Gondolom valamelyik nagyobb városba mentél volna, az azért más szerintem (én a világ végén lakom :D ), csak tovább vannak nyitva a boltok. :)

      Delete
  2. Tetszik ez az ötlet, ha lesz egy arra érdemes napom, akkor én is készítek hasonlót. :) A hajad pedig meseszép! *-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm szépen :) Bármelyik napot választhatod szerintem, ez enyém sem volt túl izgalmas.. :D A hajamat utálom, de köszönöm a kedves szavakat :D

      Delete
  3. Tetszik, jobban szeretek képeket nézni, mint videót :)
    Gyönyörű helyen laksz, és a kis Emiliát én kb 1 éve követem, nagyon tündéri :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is inkább blogokat olvasok, videókat csak ritkán nézek :)
      Ez a "kertváros" külső egész Hollandiára jellemző, szépnek szép, csak néha unalmas, főleg itt, a világ végén... :D
      Emilia pedig egy cukorfalat :)

      Delete