OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, May 28, 2014

Nivea 3 in 1 Micellás Víz

Még egy micellás víz? Miért ne? Most a Nivea készített érzékeny bőrre micellás lemosót, ami nem drága, könyen beszerezhető, de vajon jó-e? :)




Szerintem jó dolog ez, hogy elterjedtek a micellás vizek, már a drogériában is beszerezhetünk ilyesmit. Nem próbáltam ki az összeset, de párhoz már volt szerencsém (La Roche Posay, L'oreal), viszont kíváncsi voltam a Nivea újdonságára is.
Az én rutinomba ezek a termékek a következő módon férnek bele: sminkmaradvány eltávolítására az arcon vagy nem túl erős szemfesték lemosására. Nálam soha nem ez az utolsó lépés, nem hagyom magamon, a véleményem pedig a következő.
A többihez hasonlóan ez is egy közepes erősségű lemosó, nem véletlenül az érzékeny bőrűeket célozzák meg a micellás vizekkel a cégek, de jól használhatóak bárki más számára is. Ha nincs rajtam erős smink, akkor a szememről nagyon ügyesen leszed mindent, de általában inkább az arcomra használom egy vattakoronggal, mert jó érzés, hogy eltávolítja az esetleges sminkmaradványokat is. Sem a szememet, sem a bőrömet nem csípi, nem szárítja, az összetevőket pedig lent láthatjátok, a krémmániáról másoltam be. SZERK.: 2014 október. Sajnos a végére megromlott a viszonyunk, égett a bőr a szemem körül tőle!
Örülök egyébként, hogy megvettem (vagyis beváltottam a Kruidvat pontjaimat rá), nagyon jól kiegészíti a rutinomat, s valahogy kevesebb is fogy belőle, mint pl. a L'oreál-os micellás vízből, amit szintén szerettem, de abből szinte ömlött a termék a túl nagy nyílásnak hála, nem is csoda, hogy túl hamar elfogyott... :D

Összetevők (INCI lista):
Water / AquaEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Nagyon sok,  PEG-40 Hydrogenated Castor Oilti|euEWG Kockázat: 4 - 6, EWG Adat: Korlátozott,  Vitis Vinifera (Grape) SeedPanthenolvEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Korlátozott,  Glyceryl GlucosidehEWG Kockázat: 0,  GlycerinhEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Közepes,  SorbitolhEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Közepes,  Decyl GlucosidetiEWG Kockázat: 0, EWG Adat: KorlátozottPoloxamer 124ti|euEWG Kockázat: 2 - 3, EWG Adat: Közepes,  Polyquaternium-10EWG Kockázat: 0, EWG Adat: Korlátozott,  Disodium Cocoyl GlutamatetiEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Nincsen,  Citric AcidkhEWG Kockázat: 2, EWG Adat: SokSodium ChlorideEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Nagyon sok,  Sodium AcetateEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Közepes,  Propylene GlycolhEWG Kockázat: 3, EWG Adat: Közepes,  1,2-HexanedioltaEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Korlátozott,  Trisodium EDTAEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Korlátozott,  PhenoxyethanoltaEWG Kockázat: 3 - 4, EWG Adat: Korlátozott


Nagy az őrület a micellás vizek iránt, de lehet élni nélkülük, nem kell csak azért megvenni, mert most mindenki más is használja. Gondoljuk el, hogy mire tudnánk használni, ha belefér a rutinba és érdekel a termék, akkor viszont megér egy próbát! :)




2 comments:

  1. Én eddig mindenhol azt olvastam róla, hogy csíp :S ezért nem is akartam kipróbálni, de örülök, hogy írtál róla Te is :)
    Én nagyon szeretem ezeket a micellás vizeket, megkönnyítik az életemet, de komolyan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A krémmániás vélemények engem is elbizonytalanítottak, de nekem abszolút semmi problémám nincs vele, sőt! :)

      Delete