OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, May 21, 2014

Minta Mánia | Moringa Body Sorbet

 The Body Shop újdonságai közé tartoznak a "body sorbet"-ek, a tökéletes nyári testápolók, többféle verzió kapható, én a Moringásból kaptam mintát, a Minta Mánia pedig ezzel folytatódik :)




Írtam már, hogy a The Body Shop-ban jártam, mert volt pár dolog, amire szükségem volt, a táskában pedig találtam egy mintát is, ráadásul az új body sorbet egyike volt az, a Moringa. Testápolók közül 5 különböző "sorbet" található meg a márka kínálatában: eper, mango, moringa, satsuma és pink grapefruit, de az e vitaminos krémnek is lett egy sorbet verziója egyébként.
Állagra nagyon érdekes, még soha nem volt ilyen krémem: szuper könnyű, a hab és a gél közé tenném, nagyon hamar felszívódik és ISTENI az illata. A moringához még soha nem volt szerencsém, így nem tudtam, mit is várjak, de nagyon kellemes, igazi tavaszias-nyárias illat, imádom! Parfümöt sajnos nem látok a kínálatban, de Moringa Body Mist van, legközelebb megszagolom azt is, mert beleszerettem! SZERK.: a magyar webshopban van Moringa EDT, juhú!
Elég jól hidratál egyébként, de én csak a kezemre és a karomra kentem, mert tetszett, hogy sokáig éreztem így magamon az illatot. 24 órán át nem hat, de abszolút nem zsíros és nem ragad tőle a bőr, olyan érzetet kelt mintha hűtené a bőrünket, tökéletes nyári testápoló!
Feltöltöttem krémmániára az összetevőket is: van benne sok hidratáló, de a méz, a különböző növényi olajok, az E vitamin és az aloe vera a legizgalmasabb. A fényvédő bepirosodott és persze a parfüm is, de testápolókban engem a parfüm nem szokott zavarni.

Most pedig befejezem a kezem szagolgatását, különben soha nem készül el ez a bejegyzés... :D






3 comments:

  1. Moringa body mist nekem megvan, imádom hogy ilyen elegáns virágillat :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tényleg kellemes az illata. Általában a virágos dolgokat nem csípem, de ez isteni! :)

      Delete
  2. Nekem mangós van és imádom! 😍

    ReplyDelete