OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, May 9, 2014

Kedvencek | Április 2014

Az áprilisi kedvenceimet is bemutatnám, azokat a termékeket, amiket a legtöbbször és a legszívesebben használtam. Elég vegyes lesz a felhozatal.




Épp nagy vihar van nálunk, ami tökéletes alkalom arra, hogy posztot írjak egy csésze (vagyis bögre) tea társaságában. Közben megy persze a finomságokkal teli kosár kifosztása is, ugyanis tegnap előtt volt 3 éve, hogy ide költöztem, ezért most a ház tele van a kedvenc édességeimmel (Oreo, Oreo-s Milka, Kinder tojás - vicc volt, de nem tagadom, hogy finom :p, roze koek, Pim's stb.)
Jól bevált kedvencekkel van tele ez a bejegyzés, szinte mindegyikről volt már szó a blogon, ezért a teszteket is belinkeltem, ha esetleg bővebben is olvasnátok valamiről, de a lényeget most is összefoglalnám. Az elmúlt 1 hónapban szinte kivétel nélkül ugyanazokat a sminktermékeket használtam, úgy érzem, hogy megtaláltam az "igazit" több kategóriában is, így jelenleg nincs kedvem kísérletezni sem... :)

Ez a paletta úgy tökéletes a számomra, ahogy van, imádom a színvilágot és a minőséget, amit a szemhéjpúderek képviselnek, akár alap nélkül is. A legvilágosabbat, a matt színeket és a sötétebbeket használom a legtöbbször. A belinkelt tesztben sok-sok képet készítettem a palettáról, ajánlom figyelmetekbe :)
Ez a legjobb púder, amivel eddig találkoztam! Színtelen, szuper smink fixálására, visszafogja a bőr zsírosodását, a csomagolása is praktikus, az összetevőket megtaláljátok itt. Minden nap ezt használom, ez az első the Balm termékem, mert eddig nem volt egyszerű beszerezni, de nagyon meg vagyok elégedve vele.
Egy jó kis könnyű, de hidratáló krém, ami mindig segít, ha szárazabb a bőröm. Azt hittem, hogy hamarabb el fog fogyni, mert zselés az állaga, néha többet kenek fel, mint kellene, de még mindig sok van benne szerencsére. Nyárra remek lesz, ha addig nem használom el :D
4. Max Factor Excess Volume szempillaspirál
A márka új szempillaspirállal jött ki, amiről nagyon sok rosszat hallottam, ezért alig mertem kipróbálni (a forgalmazótól kaptam ezt), de itt van a kedvences bejegyzésben, szóval egyáltalán nem rossz, sőt! :) Bavallom én csak az 1-es kefét használom, az dúsít, nekem ez tökéletesen megfelel, imádom a színét, állagát, a kefe is jó, bár kicsit tömzsi a spirál, így hozzá kellett szoknom, de ettől függetlenül jól használható. Ezt külön kellene árulniuk, mert tényleg jóóóó. A 2-es keféhez alig nyúlok, mert nem látom értelmét. Kicsit fényesebb, fekete festék, ami tartósabbá teszi a szempillaspirált, de így is elég tartós, nincs rá szükségem, lemosni viszont ezt nem könnyű, ha nem szuperál a sminklemosónk (A Garnier 2in1-es simán lehozta, a Nivea, amit most használok csak szerencsétlenkedik vele, de ez olcsóbb is volt). A lényeg: ez egy jó spirál! :)
A teljes méretűt linkeltem, de nekem csak a 20 ml-s mini méret van meg jelenleg. Áprilisban (és most is) szinte csak ezt használtam, iszonyat jó. Ez a második Tony Moly bb krém (a Dear Me volt az első, kb. ugyanaz, csak mattabb, a nagy bb krémes összehasonlító posztom is linkelem), amit próbáltam, mind a kettőt imádtam, az áruk is jó, valamit tud ez a márka! :D Jó a fedése, nagyon könnyű felvinni ecsettel vagy kézzel is, nem szürkés a színe, nagyon világos bőrre is jó, SPF is van benne, kicsit táplálja is a bőrt, egyszerűen szuper!
A régi kedvenc újra felbukkan :) Amint láthatjátok előnyben részesítem az aloe verás termékeket, ennek az összetevői iszonyatosan jók, BHA is van benne, de épp annyi, hogy akár minden nap is használhatjuk ezt a tonikot. A termék miatt megszerettem a márkát, rendeltem is egyéb kencét tőlük, azt is imádom, hamarosan meg is mutatom, mert szintén csodás összetevőkkel rendelkezik.
7. Aubrey Organics Pure Aloe Vera | megvásárolható itt
A másik aloe verás termék, amit az egyszerűsége/összetevők miatt rendeltem meg. Ezt is tonikként használom főleg esténként arcmosás után, sokszor nem is kenek fel mást már éjszakára, de egyébként lehetne, mert hamar felszívódik. Egyedül a csomagolása nem az igazi, de ennyi pénzért nem várhatok többet.
Ezzel a pirosítóval is az az érzésem, mint az UD Naked 3 palettával és a the Balm púderrel: nem hiszem, hogy le fogom cserélni belátható időn belül :D Minden nap ezt használom, s mivel nagyon pigmentált, alig érintem hozzá az ecsetet, valószínűleg soha nem fog elfogyni, a színe pedig csodálatos! Régen pirosítómániás voltam, ma már egyetlen eggyel is beérem... 





1 comment:

  1. Megrendeltem a Naked palettát és meg is érkezett, de vidékre, én meg Pesten vagyok péntekig. Kínzás!!! A Benton tonik nekem is óriási kedvencem :)

    ReplyDelete