OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, May 5, 2014

Elfogyott | Április 2014 | Újravenném?

Az előző hónapban főleg sminktermékek fogytak el, most viszont inkább haj- és testápolással kapcsolatos dolgok, elég sok összegyűlt, jöhetnek a mini tesztek még utoljára.





Pontosan két éve kezdtem el gyűjteni az üres flakonokat, ha jól emlékszem, akkor Dyna beszélt rá, hogy csináljunk egy ilyen posztot. :) Nagyon élveztem eddig, de szerintem a jövőben ilyen formában már nem lesz ez megtalálható a blogon. Ráférne a sorozatra a ráncfeltöltés ennyi idő után, remélem jön majd az ihlet.


Ennek külön posztot szenteltem, be is linkeltem, de egyébként a lényeg az, hogy ez egy nagyon-nagyon jó sminklemosó, nem hagyott cserben soha, akármilyen erős is volt a szemsminkem. Nincs olajos érzet, pedig kétfázisú, nem irritálja a szemet, nem látok tőle homályosan, mint néhány egyéb lemosótól, tökéletes lenne, ha picit kedvezőbb árral látták volna el :D Ha akciós lesz feltankolok belőle, mert sokat próbáltam már, de nekem ez volt a legszimpatikusabb eddig. Újravenném ✓

The Body Shop mandulás tusfürdő
Két mandulás tusfürdőm is volt az elmúlt hónapokban, ez volt a jobb, nem vitás. A TBS tusfürdők szerintem nagyon jók, kellemes az illatuk, az állaguk stb., de nekem csak akciósan érik meg, ez is az volt természetesen :) Nem az a hidratáló fajta egyébként, de nekem semmi problémám nem volt vele. Újravenném ✓
Megvásárolható itt: The Body Shop webshop (most nem találom a magyar oldalon egyébként)

Yves Rocher mandulás tusfürdő
Szeretem az Yves Rocher márkát és a mandulát is, de ez a tusfürdő csalódás volt. Az illata nagyon mű, már-már zavart is, szóval nem örültem neki, mert vakon rendeltem egy másik fajtából is (az sem jobb, jelenleg azt használom). Nem volt drága egyébként és nem is rossz, de jobbra számítottam, ennyi :) Nem venném újra ☓

Szintén belinkeltem a tesztet róla. Ezt majdnem újravettem, de persze már teljes méretben, mert ez nem az, viszont ahhoz bővel elég volt, hogy megszeressem. Tele van mindenféle növényi kivonattal, s bár inkább a zsírosabb krémek közé tartozik, hamar felszívódik, sminkelni is nagyon jól lehet rá, tökéletes. Itt megtaláljátok az összetevőket is. Végül mást rendeltem, amit kicsit megbántam, de erről majd egy másik bejegyzésben írok :) Újravenném ✓
Megvásárolható itt: ebay

Max Factor Wild Mega Volume szempillaspirál
Eleinte nem szerettem, aztán teljesen jól összebarátkoztunk, a legtöbb spirállal egyébként így vagyok: frissen felbontva a festék nem úgy működik, mint pl. hetekkel később, akkor az igazi nekem. Szép, fekete a színe, s bár az elején összetapadtak a szempillák, később gyönyörűen elválasztotta őket, de pl. dúsításban lehet találni jobbat. Nagyon szeretem a Max Factor spirálokat, több kedvencem is van, ebben azt is értékeltem, hogy naaaagyon sokáig tudtam használni, nem spórolták ki belőle a festéket!
Újravenném-e? Talán! Azért csak talán, mert van sok más Max Factor szempillaspirál, amiket kicsit jobban szerettem (False Lash Effect, Clump Defy, a mostani kétvégű is nagyon jó - a dúsító vége stb.)

Schwarzkopf Osis+ hajlakk
Szerintem ez már ezer éves, de nem vagyok egy nagy hajlakk fogyasztó, ez tény. Egy Glossybox-ban volt benne (Istenem, de régen nem veszem már ezeket a dobozokat!), nem a legerősebb, az én hajammal nem bír el, kb. 3 órán át tart, fokozatosan engedi ki a hullámokat, viszont nem lesz tőle durva, kemény a haj, nekem az fontosabb. Lehet, hogy egy erősebb (ez csak 2-es erősségű) verzióját kipróbálnám, de fogalmam sincs, hogy mennyibe kerül, ha nem túl drága, akkor: Újravenném ✓ (de csak az elhangzó feltételekkel P )

Sweet Sation LaNouvel szérum hialuronsavval
Ez csak egy pici minta volt, de elég sokszor tudtam használni. FANTASZTIKUS! Vízhiányos bőrre biztos, hogy áldás egy ilyen termék, nagyon jól hidratál anélkül, hogy olajos lenne, pillanatok alatt felszívódik, ez egy szuper szérum. Ha jól emlékszem, akkor az illata a mézre emlékeztetett, nagyon kellemes, ezt szerintem meg kell majd vennem teljes méretben. Újravenném ✓
Megvásárolható itt: teljes méret - mini kiszerelés

Andrélon szárazsampon Langer Fris
Sokszor újravettem már, szeretem az Andrélon szárazsamponokat (is), de az az igazság, hogy a gyakori 1+1 vagy 2+1-es akciók miatt bővelkedik a fürdőszobám a márka termékeivel, egyszerűen megérik, ha nem vágyunk semmi csoda termékre, csak valami egyszerűre, ami teszi a dolgát. Újravenném ✓

Andrélon korpásodás elleni sampon Anti-Roos
Másfél éve használom ezt a sampont szünet nélkül, meg vagyok vele elégedve, jól kezeli a problémát. Viszont elgondolkodtam azon, hogy talán samponszappanra váltok, kicsit a természetes vonal érdekel most inkább minden tekintetben, ha van tippetek, örömmel veszem, bármilyen termék is legyen az arc-test- és hajápolást illetően :) Újravenném ✓


No comments:

Post a Comment