OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, May 30, 2014

Édességek, Finomságok Amerikából | iHerb Rendelés

Nagyon-nagyon boldog vagyok, mert végre megérkezett az iHerb rendelésem, ami tele volt amerikai finomságokkal. Organikus ide vagy oda, nagyon finom mind! :) Csoki, tea, Oreo hasonmás, borsó chips stb. 





Mindig mondogatom, hogy az iHerb-en van minden, de ez tényleg igaz! Most félretettem a sminktermékek/kozmetikai szerek iránt érzett szeretetemet, és inkább a finomságok között böngésztem, a csomagom tartalma pedig nem okozott csalódást: amit eddig kóstoltam, az ISTENI.
Általában organikus édességek, ételek vannak itt, de én csak egyszerűen valami olyat akartam kipróbálni, ami itt nincs. Jól bezabáltam az imént belőlük, szóval már van is véleményem párról, de mutatom is, hogy mikkel leptem meg magunkat :)
. . . . . . . . . . .

Twinings Herbal Tea $3.31
Nagyon szeretem a teát, ezért természetesen ezt is rendelnem kellett. Erre esett a választásom, mert 4 féle van benne, koffeinmentesek, a rózsaszínt próbáltam ki eddig, most ittam meg belőle egy csészével, hihetetlenül finom!

LINK a termékhez.



Nestlé Hot Cocoa Mix Marshmallows $2.00
Ezt a barátomnak vettem, mert szereti a forró kakaós/csokis italokat. Kíváncsi vagyok, hogy mit fog szólni a mályvacukros verzióhoz. :)

LINK a termékhez.



Chocolove Milk Chocolate $2.99
Nem mintha itt nem lenne tejcsoki, de szimpatikus volt, így megvettem. Isteni finom, még azt is merném állítani, hogy a legfinomabb, amit eddig kóstoltam! Nekünk nagyon bejött.

LINK a termékhez.



Endangered Species Chocolate Dark Chocolate with Cranberries & Almonds $2.90
Jó célt szolgál a csoki, ahogy láthatjátok, így szívesen vettem meg ezt a finom étcsokit mandula és áfonyadarabkákkal! 

LINK a termékhez.



Classic Creme Cookies $4.34
Vagyis az Oreo hasonmás "egészségesebb" összetevőkkel :) Szintén a barátomat akartam meglepni vele, mert imádja az Oreo-t, szerencsére ez is rettentő finom. Nekem egyébként jobban is ízlik, mint az eredeti, sajnos nagyon finom :((( :D

LINK a termékhez.



Kashi Strawberry Fields Cereal $5.39
Ez viszont az enyém! :) Régen a Kellogg's márkától vettem ehhez hasonlót, abban is eper volt, de már nem árulják, pedig imádtam. Nos, ezt még nem kóstoltam, de ha az íze csak fele annyira jó, mint az illata, akkor már boldog leszek! :D

LINK a termékhez.



Calbee Snapea Crisp $2.85
Kb. egy éve láttam egy Elle Fowler videóban ezt a borsó chipset, egészségesebb finomság, ha nassolni támad kedvünk. Olvastam, hogy állítólag nagyon finom, így beadtam a derekam és WOW! Ez tényleg nagyon jó, alig tudok leállni vele! :D

LINK a termékhez.




St. Dalfor Organic Tea $0.05
Ezt $0.05-ért vehetjük meg jelenleg, 3 tea van benne különböző ízben, teára mindig vevő vagyok, így még szép, hogy a kosaramban landolt ez a minta csomag.

LINK a termékhez.



22 comments:

  1. Az a szerencséd, hogy épp muffint sütök, így nem vagyok olyan morci a sok finomság láttán :D
    Nagyon jól néz ki minden, ez a borsóchips pedig hmm, szívesen megkóstolnám! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én meg természetesen megkívántam a muffint, ahogy elképzeltem, hogy kiveszed a sütőből, pedig nem is tudom, hogy milyen ízű :D

      Delete
  2. Mhh nagyon jól néz ki a csipsz kifogom próbálni egyszer!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Megérdemel egy próbát, mert tényleg nagyon finom, laktató is szerencsére, így mértékkel lehet enni :)

      Delete
  3. az én rendelésem is ma jött meg,melyben volt csoki is,de inkább ne menjünk bele abba,hogy hogy nézett ki. :( egyik végénél fel volt dagadva és mintha átázott volna,annak a száradás nyoma,valamint már fehéredett és az egyik felében csak törmelék volt. és én olyan szomorú voltam. :(
    azt a Nestlés marshmallosat én is megrendeltem meg egy zacskó gumicukrot. :D ezek mellé még dobtam 3 RT-s ecsetet is. ja,és ajándékba kaptam iherb-es zuhanysapkát. :D

    Barbi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Most nekem is meg volt nyomorgatva a csomag, a tea doboza nyomi volt, de ilyen ez a szállítás, messziről jön :( Azért írhatsz nekik, ha gondolod, hátha megoldják a csokis problémát, mert a vásárlók véleménye nagyon számít nekik!
      A ruhanysapkát egyszer már én is megkaptam, de olyat nevettem rajta :D Először nem bírtam elképzelni, hogy mi lehet abban a kis tasakban :D
      A Nestlé marshmallow italt most kóstoltuk meg, kiakasztó, hogy ennyire finom minden :( :DDD

      Delete
  4. A mályvacukros forrócsoki kell nekem, ha legközelebb rendelek tuti ki fogom próbálni. Égyébként a többi édesség is igen szimpatikus :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Most kóstoltuk, naaagyon finom! :)

      Delete
  5. Fúú mindegyiket szívesen kipróbálnám! :) Főleg a tea és a borsó chips keltette fel az érdeklődésemet! :) Tudom, hogy volt már róla szó, de mennyi a szállítási költség? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minden országba más, nekem $4 a legolcsóbb, azt szoktam választani. Ja, és a csmag súlyától is függ, szóval csak tedd a kosárba, ami kell, az ország kiválasztása után látod is a postaköltséget :)

      Delete
  6. Ezzel a borsóval szemeztem a múltkori rendeléskor, de nem mertem megvenni. :D De ha azt mondod, fini, legközelebb ő is bekerül a kosárba. :) Most ugyanezt a forró csokit dobtam be, már alig várom, hogy megérkezzen a csomagocskám! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szerintem finom, bátran ajánlom és a forró csoki is jó, bár én csak belekortyoltam, de ebből még veszek szerintem, mert mindenkinek ízlik :)

      Delete
  7. Borsó csipsz nagyon jól hangzik ,tuti bekerül a kosaramba meg egy rizs chipsz,mert arra kíváncsi vagyok,Ide is 4 dollár a legolcsóbb a szállítás,azzal 2,5-3 hét alatt itt van

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi az infót! :) Már nem rémlett, hogy M.o.-ra mennyi a postaköltség/szállítási idő.

      Delete
  8. Viki! Neked mennyi idő alatt érkezett meg a csomagod? Én két hete rendeltem tőlük, és kezdek aggódni, hogy elkeveredett. :( Vagy a 3-4 hetes várakozás is reális lehet?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Még ne aggódj, én is így jártam ezzel a csomaggal, utazott hozzám vagy 3 hétig, amit később rendeltem, az meg már egy hete megjött... Furcsa.
      Szerintem meg fog érkezni, de ha már kb. 40 napja nem jött meg, akkor írhatsz nekik, mert mindig a postázási módokon és árakon próbálnak javítani, a negatív visszajelzés is fontos.

      Delete
    2. Rendben, akkor várok türelemmel. :) Ez az első rendelésem tőlük, és igazából nem is miattuk, hanem a Magyar Posta miatt aggódom jobban. Nem egyszer fordult már elő, hogy elkeverték a csomagjaimat. :(

      Delete
    3. Dóra, nekem a legutóbbi januárban a 22. napon jött csak meg, előtte kétszer meg a 14-en, még szerintem semmi ok aggodalomra! ;)

      Delete
    4. jajj, ez a borsó, meg az egészséges oreo, jajjjjjj! :D bár én itthon is veszek főként a müllerben mindenféle egészségesebbnek mondott nasit is, de sajnos főleg a hagyományos győz. bár most a magvakra kattantam rá durván, mármint diákcsemege meg trópusi mix (abban papaja, mangó, kókusz van még a mazsi mellett) meg piros bogyós gyümimix a magvakkal, minden nap ennem kell ilyet (is).

      a piros gyümis kellogs nekem is kedvenc müzlim, bár a márka már magában is a legjobb, itthon is lehet egy ideje kapni nem csak méregdrága csokiboltban, sokszor kerül ilyen a müzlis tálkámba.

      felveszem ezeket a vacsing lisztre, legközelebb nem csak kozmetikai cuccok érkeznek. bár teát már rendeltem kettővel ezelőtt én is, szóval az nem újdonság. :)

      Delete
  9. Ó, a müller, tele van finomságokkal, még szerencse, hogy itt nincs :D (valami pisztáciás csoki rémlik a legjobban, hogy az olyan finooom volt).
    A piros bogyókat én is nagyon csípem, de ez a trópusi mix is jól hangzik, a mazsolát kivéve, azzal ki lehet kergetni a világból :D
    A Kellogg's nekem is a kedvencem, bár csak az elmúlt pár évben szoktam rá a müzlire, régen mindig nehezebb reggelivel kezdtem a napot, mert hajnalban keltem, kellett az energia :D

    ReplyDelete
  10. Szia! Épp az első iHerb-es rendelésem előtt állok. Real Techniques ecseteket szeretnék rendelni. Láttam, hogy sok mindent rendeltél onnan, melyik szállítási módot ajánlod, hogy elkerüljem az áfát? Az értékhatár postaköltséggel vagy anélkül értendő? Én most 44$ értékben pakoltam a kosárba, abból lejön 10$ a kupon miatt, és a trackinges postára gondoltam, mint szállítási mód, így 41 $ lenne a vége? Szerintetek ez átcsúszik még? A vám 150$ fölött kerül csak képbe? A bankkártyás fizetésnek van költsége? Neked mennyi idő alatt érkezett meg a megrendelésed? Előre is köszönöm a válaszaidat! Szép estét, Panka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia. €22-tol vamolnak elvileg, az kb 30 dollar. Engem sosem vamoltattak meg, pedig 50 dollar felett is rendeltem mar es akkor pont a dragabb, dhl-es postakoltseget valasztottam. Amugy az esetek 99%-ban a legolcsobb postazast kerem, azt ritkabban nezik a vamosok az iherb szerint, gondolom ezert nincs problemaja sokunknak a vammal :) postazasi modtol fugg h mikor erkezik meg, a legolcsobbal kb masfel- ket het. (Remelem nincs elgepeles a kommentben, telefonrol irok.)

      Delete