OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, May 28, 2014

Ecsetkészlet | Bdellium Tools Studio Eyes 12

Az év elején megvettem álmaim ecsetkészletét, amit már nagyon rég kinéztem magamnak: Bdellium Tools Studio Eyes 12 darabos készlet antibakteriális ecsetekkel és szép sárga nyéllel :)




A Bdellium Tools az egyik kedvenc márkám, mert nagyon jó minőségű ecseteket árulnak megfizethető áron, emelett hatalmas a választék is. A Bambu vonallal ismerkedtem meg először, imádom a szép zöld és rózsaszín ecseteimet, de ez a 12 darabos szett egyszerűen nem hagyott nyugodni, tökéletesnek tűnt, szemre való ecsetből pedig sosem elég :D
A Studio vonal a Bdellium Tools-nál azt jelenti, hogy az ecsetek antibakteriális réteget kaptak, egyesével és szettben is megvehetjük ezeket, utóbbi esetben persze jobban jövünk ki anyagilag. Ez a 12 darabos készlet csak szemre való ecseteket tartalmaz, a nyél normál méretű, a szőr pedig vegyes: van természetes és szintetikus is benne. Ajándékba csomagoltak hozzá egy nagyon jó minőségű ecsettartót, a dobozt pedig a képen láthatjátok, nagyon szép, nincs is szívem kidobni :)

Nem megyek végig az összesen, de azt azért mindenképp elmondanám, hogy a Tapered Blending nevű satírozóecset egy álom, ez a legjobb szerintem az egész szettben, de a két fehér szőrűt (Blending és Pencil) is nagyon szeretem, ezeket használom a leggyakrabban + a tusecsetet. 
A többivel is nagyon elégedett vagyok pár kivételtől eltekintve, folyamatosan használom őket, a szőrszálak puhák (bár egy-kettőn még lehetne javítani), mosáskor sem hullott ki szerintem a két hónap alatt még egy sem. Igazából kettő van, ami nem jött be: az egyik az Angled Brow, amit a mai napig nem tudok hova tenni, nagyon furcsa ecset, szemöldökhöz szerintem nem a legjobb (és akkor még finoman fejeztem ki magam), és a szőrszálak sem puhák ebben az egyben. A másik az Angled Shadow, ami egyszerűen nem a kedvenc ecsetformám, és ez sem lett kivétel.
A maradék 10-et viszont nagyon szeretem, jól ki tudom mindet használni, kicsit bánom is, hogy nem vettem meg hamarabb, de amikor épp akciós volt az iHerb-en, akkor tudtam, hogy itt az alkalom :)

Szóval igen, ez egy nagyon jól összerakott szett, nem érzem, hogy hiányozna belőle valami. Minden elfogultságomat félredobva (annyira gyönyörűűűűűű ez a szett, még mindig nem hiszem el, hogy az enyém :) ) 5 pontból 4-et kap, ha mindent összevetünk (ár-minőség-hasznosság stb.)

Kinek ajánlom? 
- kezdőknek, akik minőségi és hasznos ecsetekbe szeretnének befektetni
- akik úgy érzik, hogy szemre való ecsetből sosem elég
- ecsetkészletek szerelmeseinek
- érzékeny szeműeknek, akiknek az antibakteriális réteg fontos
stb. :)

Én az iHerb-en vettem: LINK
A Bdellium Tools honlapján is elérhető (de itt a postaköltség elég húzós)
A többi Bdellium Tools szettet pedig ITT találjátok, de minden ecset egyesével is megvásárolható :)




1. kép: #785S Tapered Blending, #776S Blending, #780S Pencil
2. kép: #778S Large Shadow, #772S Small Shader, #755S Smudge, #766S Angled Shadow
3. kép: #763S Angled Brow, #714S Flat Eye Definer, #710S Eye Liner, #760S Liner/Brow, #733S Lash





4 comments:

  1. (Sóhaj) gyönyörűek, szeretnivalóak :-) De mióta megvannak a Zoeva ecsetkéim másra nem vágyom. Pedig ezt a szettet is néztem jó sokáig :-)

    ReplyDelete
  2. A Zoeva a másik márka, amit nagyra értékelek, szóval elhiszem, hogy nem vágysz másra :) Szerintem a német márka fehér szőrű ecsetei egyébként puhábbak is, viszont szintetikusban a Bdellium Tools szimpatikusabb talán kicsit.

    ReplyDelete