OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, May 4, 2014

Áprilisi Kedvencek | Személyes Kiadás :)

Természetesen a szokásos kedvences poszt sem maradhet el, de most inkább "személyeskednék" egy kicsit, mert az apró dolgok igenis számítanak :)



Szerintem nincs olyan ember, akit ne fojtogatna a depresszió néha, én sem vagyok sajnos kivétel, nem véletlenül nem is írtam bejegyzéseket, inkább magamra koncentráltam. Szerencsére csak tavaszi fáradtság volt, a szervezetem hiányolt ezt-azt + egy kis önmarcangolás. Persze, a blog is mindig szerepet játszik ebben, soha nem vagyok elégedett vele/magammal, de erről bővebben talán majd máskor, most legyen szó inkább az élet apró dolgairól, amik szebbé teszik a pillanatot :)

A képen látható magnézium nem véletlenül van ott, szerintem ez nekem nagyon hiányzott az életemből. Mióta szedem sokkal több energiám van, pedig sokkal többet is dolgozom, az agyam kevesebbet foglalkozik az élet apró, negatív dolgaival, ami régen kitöltötte a napjaimat, nem tudtam elaludni miattuk stb. Egyéb vitamint és ásványi anyagokat is szedek, azóta mintha kicseréltek volna, tehát ha valaki hasonló problémákkal küzd, gondolkozzon el azon, hogy milyen vitaminok hiányozhatnak az étrendjéből, mert lehet, hogy minden gond forrása ez. :)
A kép sarkában lévő cipő a H&M-ből van, nyárra vettem, mert már volt ilyenem (ocsmány lila színben, de €1-ért megérte, két évig hordtam, még mindig jó állapotban van), de már most is hordom. Pár hónapja írtam arról, hogy a H&M kupont ad használt ruhákért cserébe, szépen fel is használtam egyet erre :) 
Mióta Hollandiában élek, rászoktam az energiaitalra, nem gondoltam volna, hogy tudok nélküle majd élni, annyira igényeltem reggelente, pedig semmi hatása nincs rám, csak egyszerűen függővé tett (főleg, hogy finom...). Egyik napról a másikra elhagytam, helyette inkább zöldteát iszom, ismerkedjetek hát meg függőségem új tárgyával :D Soha nem mertem "sima" zöldteát venni, mindig csak olyat választottam, ami ízesítve volt valami mással (pl. gyömbér), mert azt hittem, hogy nem finom, nos tévedtem, nagyon is jó!
A szárított áfonya ISTENI! A Készülj El Velem! videómban már láthattátok, feldobja a reggeleimet, a szójatejet egyébként mandulatejre cseréltem, azzal is naaaagyon finom.
A Coca Cola Vanilla újra kapható! Évekkel ezelőtt kivonták a forgalomból, még Ukrajnából vettünk pár utolsó üveggel, aztán onnan is kifutott, sok-sok év elteltével viszont visszatért a boltokba. Nem szoktam kólát inni egyébként, de ezt szeretem. Talán a steaket is megenném, ha vanília íze lenne....... :D (nem vagyok oda a húsért, kivéve a halat).
Végül Shakira legújabb CD-jéről írnék, mert egész áprilisban ezt hallgattam. Nem, nem lesz soha a kedvenc albumom tőle, de pl. már az Empire miatt megérte kiadni, egyszerűen gyönyörű a szöveg és zeneileg is tökéletes 




20 comments:

  1. A vaníliás kólát én is imádtam, legutóbb sajnos 2 éve, Finnországban találkoztam csak vele :(

    A magnézium B6 vitaminnal kombinálva tényleg jó, én is szedem, illetve a tavaszi fáradtságra a D-vitamin is szuper lehet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hátha visszatér több országba is, sokan szerették, kár volt kivonni.
      Ige, D vitaminom is van külön, azt az iHerb-ről rendeltem, meg a B vitaminokkal is szimpatizálok, annyi mindenre jók :)

      Delete
    2. Itthon is lehet kapni vaníliás kólát a Culinarisban.

      Delete
    3. meg sok kis boltban, Mannában és hasonlók! ;)

      Delete
  2. Tényleg jó ez a dal, korábban még nem hallottam, de így elsőre nagyon fülbemászó :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy tetszik :) Rettentő a promo Shakira háza táján, a dalt ezer éve ki kellett volna küldeni a rádióknak, de nem, még mindig nem... Aztán csodálkoznak, hogy nem fogy az album... :D

      Delete
  3. a vaníliás coca cola Németországban állandó jelleggel kapható! :))) az a fél év, amíg kint voltam, megváltás volt ebből a szempontból :D

    ReplyDelete
  4. Te jó ég, hasonló cipőben jártuk/járunk! :) Én D-vitamint tolok most napi 1x, mert a webes doki szerint vagy ez, vagy a pszichológus, én meg erre azt mondtam, hogy a munkahelyi dolgokat még egy doki sem tudja megváltoztatni, így szedem a bogyót a patikából :D Azóta tisztulnak a gondolataim (borzalmasak voltak), valahogy észrevétlenül, de a mérleg nyelve kezd csodásan helyrebillenni :)
    Szorítok, hogy ne legyen ismét ilyen problémából adódó szünet Nálad, bogyóra fel! :D
    Pusza: bogyószedő Reni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kedves bogyószedő sorstársam! :D Még esetleg a B vitaminokat ajánlanám, azok közül sok hat az idegrendszerre is! Tolom a D vitamint én is egyébként, ebben a "napsütötte" országban, amúgy is kötelező, rég el kellett volna kezdenem :D Azt hiszem, hogy olvastam már nálad, hogy gondok vannak a munkahelyeden, remélem javul majd a légkör felétek hamarosan :)

      Delete
    2. A B-vitaminok tényleg jók, de azzal vigyázz, hogy hatalmas étvágyat csinálnak, szóval benne van a hízás lehetősége is. Én nem B-komplexet szedtem, hanem dm-es hajvitamint, amiben sok volt a B is, és folyton éhes voltam (és folyton ettem, szóval fölszaladt pár pluszkiló). Csak gondolam szólok :)

      Én az itthon kapható, Sanofi által gyártott (a tipikus, kék dobozos) MagneB6-ot szedem, attól nem vagyok éhes :)

      Delete
    3. Akkor azért mutat egyre többet a mérleg. shit :D Köszi a tippet, oda fogok figyelni. Én egyébként amúgy is zabagép vagyok, éjszaka főleg, de mostanában kííívánom az édességet, ami nálam eddig elképzelhetetlen volt...

      Delete
  5. Én is szedek magnéziumot, kell a szervezetnek. Meg a D vitamin is, főleg ha kaki szürkeség honol időjárás téren! ;)
    Pár hónapja én is minden nap zöld teázom az irodában, világ életemben szerettem, de nem ittam rendszeresen. Nekem a jázminos a fő-fő kedvencem, de most épp natúrt kortyolok. :)

    Vaníliás kóla a kedvencem, van is hozzá egy vicces sztorim. 2003-ban egy barátnőmmel kettesben Korfun nyaraltunk és többek között ezt is hoztunk minden barátnőnek haza közös ajiként, egy-egy dobozzal, mert olyan mennyei volt mindkettőnk szerint. Már akkor is Szegeden élt egy gimis barátnőnk, akinek csak 2-3 hónappal később adtuk oda a szuvenírokat, köztük a kólát, ami addigra pont szezonális termék lett itthon is... :D
    Szinte minden gyümit szeretek szárított/kandírozott változatában, kivéve a banán chipset (száraz és íztelen), nah meg a kandírozott narancshéjat, pedig a friss narancs jóóó. Szinte minden este eszem valamilyen mixet, kedvenc a piros gyümis (Müllerben kapható itthon, aszalványok és csonthéjas magvak vannak benne) illetve a trópusi (tegnap este épp ebből faltam, annyira jóóóóóóóóó).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Egyetértek a banán chipsszel kapcsolatban, azt én sem csípem, de amúgy zöldség, gyümölcs jöhet minden mennyiségben, kivéve a mazsola, azt utálom, mert minden túrós termékbe beleteszik otthon, én meg nem győzöm kiszedegetni a péksüteményből :DDD Amúgy imádom a szőlőt, csak a mazsolát nem :D
      Akkor az a vaníliás coca cola kicsit késve érkezett, de szerintem akkor is örültek neki a lányok, mert FINOOOM! :D

      Delete
  6. Tetszett ez a nem szokványos áprilisi kedvencek poszt! Legtöbbet a hónapban én is Shakirát hallgattam, pontosabban ezt az albumát :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi szépen :) Remélem sokszor hallgathatjuk majd a rádiókban is, mert jön a Dare, a foci vb és kell egy sláger!!!! :DDD

      Delete
  7. Jajh már nekem is fel kéne kutatnom vanilias cola lelőhelyet. :D a vitaminokat jó, hogy mondid, mert mindig elfelejtem bevenni őket! :D és többször jöhetne ilyen személyes kedvencek!! Csak pozitivan. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi! :)
      Ételhez kötöm a vitaminok bevételét, így nem felejtem el, meg amúgy is jobb étkezés közben bevenni ezeket általában :)

      Delete
  8. Azt hiszem, hogy én is ilyen teát vásároltam. :) Most jártam először Hollandiában, érdekes élmény volt, gyönyörű volt a virágfesztivál, és az Északi tenger is nagyon szép, bár a szelet elég nehéz megszokni. Amúgy a hollandoknak van valami nemzeti kajájuk? Mandulás tésztát ettem, de meglepődtem, hogy alig kaptunk holland éttermet, leginkább ázsiai, argentín steak és fast food-okat találtam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy jól érezted magad itt :) A szelet tényleg nem lehet megszokni, mai napig kiakadok, amikor nem bírok a biciklivel előre menni 10 cm-t 5 percen belül, annyira fúúúúj, embertelenül :D
      Van nemzeti étel, de azt én nem nevezném ételnek :p A külföldi ételeket nagyon szeretik, főleg a wok féléket, de szerintem, ha megtehetnék, akkor éjjel-nappal sültkrumplit ennének majonézzel... Viszont otthon mindig kb. ugyanazt eszik, egy héten min. 3-szor van frietjes dag (sültkrumpliKA nap - mindent becéznek...) Tipikus hollland a stamppot főtt burgonya + vmilyen zöldség összetörve kolbásszal.

      Delete