OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, April 14, 2014

Koreai Termékek | Arcápolás

Összegyűjtöttem az összes koreai terméket, amit jelenleg használok és az arcápoláshoz van köze: krémek, tonikok, lemosók, sminklemosók stb. Remélem hasznos lesz :)




Mivel tudom, hogy sok olvasóm szereti a koreai termékeket, ezért elővettem mindazokat, amik jelenleg megtalálhatóak nálam, hátha hasznos lesz valakinek :) Ez NEM az arcápolási rutinom, egyszerűen csak egy összefoglaló bejegyzés. A koreai sminktermékekről pedig szintén lesz poszt, mert azokért rajongok igazából, a krémeket csak kíváncsiságból szoktam kipróbálni. :) 

Az összes, eddig írt posztomat a témával kapcsolatban megtaláljátok itt: Koreai Termékek 3 oldalon keresztül! :)


. . . . . . . . . . . . . . .


A kép alapján haladok balról jobbra:

Az első két termék a hidratálásra szakosodott; a krém mellé kaptam ajándékba a first essence nevű termék mini kiadását, de kezdjük a krémmel, ami 50 ml-es. A tesztben részletesen leírtam, hogy milyen összetevőket tartalmaz (nincs benne alkohol, parabén stb., elég szépek az összetevők, kivéve hogy szilikonokat tartalmaz, de ez érthető a megcélzott korcsoport miatt), amik hidratálják a bőrt és segítenek a bőröregedés lassításában, bár én nem ezek miatt vettem meg, hanem azért, mert a kapott minták alapján nagyon megszerettem, tökéletes krémnek tűnt, ami könnyű, gyorsan felszívódik és kellően hidratálja a kombinált bőrömet. Ezt a mai napig fenntartom, épp a poszt írásakor is ez van rajtam, sminkalapnak is tökéletes nekem, soha nem volt problémám vele, viszont nagyon száraz bőrre ez nem lesz elég, talán nyáron, mert a gél állag nagyon kellemes, nem hagy zsíros érzetet a bőrön.
A first essence-ről már nem tudok ennyi jót mondani, mert valamiért nem érzem úgy, hogy használnom kellene, láthatjátok, hogy a 20 ml-es flakon félig van, sima toniknak mondanám, a hidratálóképessége elenyésző a mellette lévő tonik mellett (Tony Moly Floria).

Bár nekem csak egy mini méret van ebből a tonikból, de nagyon-nagyon szeretem. Tele van mindenféle növényi kivonatokkal, a csomagoláson az argánolaj kapott külön említést. Ez egy sűrűbb tonik, ami nagyon kellemes a bőrön, hamar felszívódik, jól hidratál ahhoz képest, hogy csak egy tonik.  Nekem egyébként az egész Floria termékcsalád szimpatikus, főleg a Whitening vonal, pl. ez a termék.

Volt már C vitaminos krémem, de inkább valami hatásosabbra akartam lecserélni. Két koreai márkát emelnék ki, amik C vitaminos szérumot árulnak: az O.S.T és a BRTC. A BRTC szérumban kisebb a C vitamin koncentrációja (10%), drágább, a parabén túl előkelő helyet foglal el az összetevők listáján és még parfüm is van benne, az O.S.T. szérumban nincs, viszont szilikon található benne. Remélem, hogy a rövid összehasonlítás alapján könnyebb lesz választani, nekem az O.S.T. szérum volt szimpatikusabb a 20% és az ár miatt, bár a BRTC márkát is nagyon szeretem (főleg a bb krémek miatt).
Ahogy a nevéből kiderül, 20%-os a C vitamin koncentráció, a szérum nem túl folyékony, nem is sűrű, sárgás színű. Engem az antioxidáns, folthalványító tulajdonsága érdekelt a legjobban, de ráncmegelőzésben is hatásos persze, mindenkinek ajánlom a C vitamint, a bőrötök szeretni fogja :) Abszolút nem csalódtam ebben a szérumban, nagyon szeretem és bízom a hosszútávú hatásában. Nem, nem cuki a csomagolása, nagyon egyszerű, sötétített üvegben van, amit fénytől elzárva kell tárolni, az illata friss és kellemes, talán egy nagyon picit ragacsos, ezt hoznám fel negítavumként. 

Pár hónapja AHA hámlasztó után is kutattam, hosszú keresgélés után a Mizon egyik termékét választottam, mert árban és az AHA koncentrációját illetően ez volt a legszimpatikusabb. A szérum segít a bőr megújulásában, eltávolítja a bőr felszínén lévő elhalt hámsejteket, mivel nem igazán használok fizikai bőrradírt, ezért nekem az AHA egyszerűen kellett, illetve a bőr felszínén lévő foltok is hamarabb eltűnhetnek ennek hála. A csomagolás nekem nagyon tetszik, hasznos, kinyitáskor automatikusan felszívja a kellő mennyiséget, szuper az adagoló, használat után pedig rögtön lehet érezni a hatását (nagyon puha bőr). 8%-os az AHA (glikolsav a hámlasztó), amit én kb. hetente egyszer-kétszer használok, attól függ, hogy mikor jut eszembe, de ezt is csak este kenem fel, mint a C vitaminos szérumot, így ugyanazért a helyért versenyeznek, amit általában az O.S.T. szérum nyer meg - imádom :D  Színtelen, az állaga nem túl folyékony, hamar felszívódik, nem ragacsos. 
Alig van eladó jelenleg, aki ezt árulja, csak nem megszűnt? :o

Ezt a krémet NAGYON szeretem, az összetevők listája is nagyon szép (nézzétek meg a krémmánián), tele van sok-sok növényi kivonattal, olajjal, ezért olyan hidratáló. Egyszerű, fehér krém, ami se nem sűrű se nem túl folyékony, nagyon könnyű eloszlatni, elég hamar fel is szívódik, ahhoz képest, hogy mennyire hidratáló. Rosszat abszolút nem tudok róla elmondani, az illata sem túl erős, egyszerűen egy szuper hidratálókrém, sminkelni is jól lehet rá. Nekem a mini méretű van meg, a tesztben láthatjátok a best seller szettet, abban volt benne - nagyon ajánlom egyébként, de a teljes méretűt is belinkeltem természetesen :)

A tesztet belinkeltem, de az az AC Clinic család több tagjáról is szól, nekem a Gel Lotion volt a legszimpatikusabb, meg is vettem teljes méretben. A szokásos problémás bőrre való krémekhez képest itt rengeteg van az üvegben (150 ml), de a hatása miatt is nagyon szimpatikus volt. A tapasztalatomat a belinkelt tesztben olvashatjátok és láthatjátok, rövid távon látványos változást hozott nálam, szalicilsavat is tartalmaz egyébként, s bár még most is használom, de már egyre ritkábban, mert hosszú távon száríthatja a bőrt, kell hozzá egy jó kis hidratálókrém is, így inkább kúraszerűen használom mostanában. Az állaga könnyű, a gél hamar felszívódik, az illata engem nem zavar, de eléggé jellegzetes, ezért gondolom, hogy parfüm van benne. Nem ragaszkodnék hozzá egyébként.

The Face Shop Rice Water Bright Oil (Light)
teszt
Már használom egy ideje, de még nem írtam róla tesztet, bocsánat. Miért is vettem meg? Mert nekem nagyon szimpatikus az olajjal történő sminklemosás, ezen szerintem nem is fogok már változtatni, maradok az olajos termékeknél. A Light verziót vettem meg, van még Rich is, talán azt is kipróbálom majd, mert ez elég folyékony, s igazából nem zavarna, ha olajosabb lenne, szóval miért ne? Nincs benne ásványi olaj, amit általában próbálok kerülni a problémás bőröm miatt, a tisztítóereje egész jó, a pumpás flakon remekül működik, meg vagyok elégedve vele, a nem túl erős szemsminket is eltávolítja, nem csíp egyáltalán, s mivel "olaj", ezért nem is szárítja a bőrt. Ha írok róla tesztet, majd részletesebben is elemzem természetesen, de nekem eddig szimpatikus.

Két (ok, van több is) kedvencem van bőrápolásban, az egyik az aloe, a másik a BHA hámlasztók, ez a tonik pedig a kettőt együtt kínálta nekem, a remek összetevőlistáról már nem is beszélve! Az aloe nyugtatja, gyógyítja a bőrt, a BHA pedig az a hámlasztó, ami problémás bőrön hatásos, s bár ebben elég alacsony koncentrátumban van jelen, de éppen ezért lehet naponta is használni. Még van pár Benton termék, amit nagyon szeretnék a fürdőszobámban látni, ettől a toniktól kíméletesebbet, jobbat szerintem nem is találnék magamnak, ennek türkrében szívesen ajánlom másoknak is, akik egy nyugtató, szuper összetevőkkel rendelkező tonikot szeretnének magukénak tudni. Ha jól tudom, akkor az Aloe vonalat bővíteni is szeretné a cég, ennek nagyon örülök!

Innisfree Jejubija Anti-Trouble Cleansing Gel 
teszt
Erről sem volt még poszt és szerintem nem is lesz. Azért választottam ezt a gél állagú problémás bőrre való lemosót, mert az Innisfree márkában általában nem lehet csalódni, a termék maga nem is drága, viszont a mai napig nem tudtam eldönteni, hogy használ-e vagy csak ront a helyzeten, szóval majd csak egy Elfogyott posztban láthatjátok viszont, akkor biztosan lesz már róla véleményem, de úgy gondolom, hogy ez nekem nem igazán tetszik, nem azt adja, amit elvártam volna, de én voltam a hülye, hogy egy problémás bőrre való terméktől kíméletességet vártam... (értem ezt arra, hogy nem kellene irritáló anyagokat beletenni pattanásos bőrre való termékekbe, s bár nem elemeztem ki az összetevőket, az én bőrömhöz ez a lemosó nem igazán kíméletes). 

Ez a kefe pórustisztításra szakosodott, vibrál, de nem forog, nem radírozza igazából a bőrt, a szálak nagyon puhák, a tág pórusaim (T-vonal) miatt vettem meg. Eleinte nagyon gyakran használtam, most már "csak" heti kétszer-háromszor (amikor eszembe jut...), ami szerintem az ideális nekem. Jól esik a bőrnek egyébként, szeretem ezt a kis kefét, felfrissít, gondolom serkenti is a bőr alatt a vérkeringést. Kiváltottam vele (és az AHA szérummal) a bőrradírt, pórustisztító maszkokat (amik általában mindig irritáltak kegyetlenül). A fej cserélhetó, elemmel működik, de én kb. fél éve használom, nem kellett még cserélni, vízálló, ezért zuhanyozáskor is elővehetjük, egyedül azoknak nem ajánlom, akik érzékenyek a fizikai dörzsölésre, bár ez tényleg gyengéd, nem úgy működik, mint pl. egy Clarisonic, nem dörzsöl, csak vibrál. Van 4D verziója is, az a Clarisonic dupe :)

Remélem, hogy hasznos volt ez az összefoglaló, a személyes kedvenceimet  jelöli :)



7 comments:

  1. Húú azt az Aloe tonikot megnézem magamnak szerintem és meg is rendelem a smoothing geljével együtt, tőlük a méhes-csiguszos essencem van eddig, de tényleg nem ártana ha előtte tudnék tonikot használni majd csak úgy foszlik az orrom mint a fene, és a fizikai hámlásztótól meg még jobban húzódik és szárad a bőröm :C

    ReplyDelete
  2. Én pedig pont a méhes-csigás kencék egyikére vágyom, azok az összetevők olyan jóóól hangzanak! :)
    Nem tudom milyen hámlasztót használsz, de nem lehet, hogy a többi összetevő miatt szárad a bőröd? Pl. alkoholra gondolok. (csak tipp)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm lehet, majd megkuksizom az összetevőit, ilyen barackos apró gyöngyös (?) arcradír de :| Igen, bár először féltem ne hogy valami allergiás reakciót váltson ki, anyum allergiás a méhcsípésre így féltem hogy örököltem ezért egy kis ponton kipróbáltam csuklónál szerencsére nem vörösödött be és hatásos, még hatásosabb lenne ha nem piszkálgatnám közben a heget :C rossz szokás

      Delete
    2. Örülök, hogy nem vagy rá allergiás, de okosan letesztelted előtte, így kell ezt (nekem is így kellene... :D ) Tudatosan soha nem piszkálom a sebeket, pattanásokat, viszont néha előfordul, ha másra figyelek, a kezem meg külön utakon jár... Szóval nem vagy ezzel egyedül.. :( :)

      Delete
  3. A Mizon AHA serum felkerült a kívánságlistámra. Kb minden ilyen bejegyzésed után felkerül rá valami. :)
    Egyenlőre azonban óvatosan rendelgetek ezekből az ázsiai kencékből, de az mindenképp tetszik, hogy ez a szérum 8 %-os (kezdőknek 5-10%-ot ajánlanak), és az ára is baráti a többi márkához képest.
    Tetszik, hogy a kedvenceidhez kis szívecskét raktál. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A legelső AHA-m egy Paula's Choice szérum volt, akkor vettem észre, hogy mennyire jók az AHA-k, viszont ha jól emlékszem az állagát nem szerettem, olajos volt, meg az ára sem.... :D Szóval nem vagyok márkafüggő, mindegy csak AHA legyen, a Mizon viszont jó árban volt :)

      Delete
  4. A Mizon AHA sérummal felkeltetted az érdeklődésemet! Szuper kedvcsináló viszont az összes termék :) Kata mosolyrecept.blogspot.hu

    ReplyDelete