OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, April 4, 2014

Kedvencek | Március 2014

Összegyűjtöttem a márciusi kedvenceket, tehát azokat a termékeket, amiket a legtöbbször használtam és nagyon megszerettem! :) Pár dolog szerintem nem lesz meglepő, de van pár újdonság is, amikről még nem volt szó a blogon eddig.




Kb. mindig ugyanazokhoz nyúltam, tehát elég egyszerű volt összeválogatni most a termékeket, mindegyiket csak ajánlani tudom egyébként, de jöjjenek is a mini tesztek :)

Belinkeltem a tesztemet, ott már leírtam mindent róla, hogy miért is szeretem annyira, de ez nekem tényleg a tökéletes paletta a mindennapokra. Nemcsak a remekül összeválogatott színek miatt, hanem a minőség is fantasztikus. Ha csak egy palettám lehetne, biztos, hogy ezt választanám. ♥ megvásárolható itt: feelunique
Nem tudtam eldönteni, hogy melyiket szerettem jobban vagy használtam többször márciusban, szóval mind a kettőt megmutatom. Mind a kettőről írtam már tesztet, fent be is linkeltem a posztokat, de a fő különbség az az, hogy a Baviphat Moist Collagen bb krém inkább szárazabb, vízhiányosabb bőrre való, a Holika Holika Clearing pedig egyértelműen a pattanásos, zsíros bőrre, mert szuper a fedése, matt és teafaolajat is tartalmaz. Nekem mind a kettő bejött, attól függően, hogy épp milyen állapotban van a bőröm :) Megvásárolható itt: baviphat (jwgbeauty) & holika holika (ebay)
Három krémes tusom van a márkától, imádom ezeket, de hétköznapra a Coffee és a Metallic Olive a kedvencem, fantasztikus termékek, el sem hiszem, hogy csak 3 dollár darabjuk. A tesztet (videó is) belinkeltem, nézzétek meg! :) Megvásárolható itt: iHerb

Egyre jobban szeretem, szerintem maradok most már ennél, a tesztet pedig belinkeltem, ha még nem olvasta valaki. Én azért kedvelem, mert hatásos, könnyű használni, nem irritálja a szemet, nincs olajos érzet, egyszerűen úgy jó, ahogy van. Elvileg a szempillákat is ápolja, erről nem tudok nyilatkozni, de a szemről jól lehozza a sminket! :)
Aubrey Organics Aloe Vera
Erről még nem írtam, de szerintem majd fogok. A legtisztább aloe vera, amit eddig láttam, olcsó és hatásos. Az aloe vera jótékony hatásairól órákig lehetne mesélni, én az arcomra használom, esetleg sérülésekre, hogy gyorsabban gyógyuljon. Esténként szoktam tonik helyett felkenni, nyugtatja a bőrt, szuper termék. Megvásárolható itt: iHerb
The Body Shop Banános balzsam
Erről sem volt még teszt, de én beleszerettem! Nemcsak azért, mert isteni az illata, de sokkal jobb, mint vártam. Ez egy sűrű balzsam, ezért kevesebb kell belőle, a hatása pedig érdekes nálam, mert mióta ezt használom, alig zsírosodik a hajam, tényleg ritkábban kell hajat mosnom, pedig szárazsampont sem használok jelenleg. Nem, nem zsíros hajra van, de nálam erre is bevált, a tápláló hatására sincs panaszom egyébként, csak ne lenne ilyen finom az illata, úúúgy megkóstolnám! :D


7 comments:

  1. nah örülök, h végre valakinek a barátnőim után szintén bevált a banános balzsam, én lassan két éve a szerelmese vagyok. :) (bár nekem a samponnal együtt ütős páros, imádom utána szagolgatni a hajam, aznap még egész jól érezhető :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lehet kipróbálom majd a sampont is egyszer, bár épp pár hete töltöttem fel a túlélőkészletemet a szokásos samponomból, de utána majd kipróbálok valami újat :) Én az illatát nem érzem magamon szerintem, nem rémlik legalábbis, de azért, mert mindig kenek még rá utána olyat, amit nem kell kiöblíteni (olajok, hővédő stb).

      Delete
  2. A Holika Holika téged nem szárít? Azt vettem észre, hogy múlt héten amikor minden nap őt használtam, smirglire szárad az arcom két kis foltocskában, a szám szegleténél.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Valaki már írta ezt nekem, hogy neki is szárított, de nekem nem, soha, mert mindig aláhidratálok + alapból is inkább zsíros a bőröm. Akinek vannak szárazabb részei, annak sajnos előfordul az ilyen, ha nagyon sokszor okoz ez problémát, akkor inkább cseréld le a bb krémet, a benne lévő teafaolaj is száríthatja a bőrt (bár én meg pont ezért szeretem annyira :) )

      Delete
  3. these are so yummyyyy! <3
    Following you with GFC and Bloglovin. Will appreciate if you follow back too!
    xoxo
    http://www.redraoalice.blogspot.com/2014/03/april-blog-giveaway-benefit-oriflame.html

    ReplyDelete
  4. Húh ezt a banános balzsamot úgy megszaglásznám. :) A bb krém pedig hamarosan repül hozzám, a te véleményeid alapján! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Remélem neked is beválik majd! :)

      Delete