OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, April 10, 2014

Haul | Nars & The Balm

Életem első Nars és The Balm termékeit is beszereztem, hiszen már évek óta a kívánságlistámon voltak. Nars Amour pirosító és The Balm Sexy Mama púder, amik a világ másik végéből érkeztek! :)



Ahogy már említettem, sikerült kipipálni a sminkes kívánságlistámat, a termékekről pedig ezért rövid posztot szeretnék írni, főleg, hogy ezek nem újdonságok, tele van a net tesztekkel, inkább csak a személyes véleményemet osztanám meg :)

Nincsenek high end pirosítóim, mert mindig is úgy voltam vele, hogy majd a NARS-tól veszek egyet egyszer... Valamikor... Általában mindenki az Orgasm árnyalatra csap le elsőként, én viszont valami -számomra- különlegesebbet kerestem, ekkor pillantottam meg az Amour-t. A promokép becsapós, de a neten található színmintáknak köszönhetően tudtam, higy megtaláltam, amit kerestem: egy gyönyörű, rózsaszínes korall színű, rendkívül pigmentált pirosítót, ami évekig hű társam lesz, a tartóssága pedig levett a lábamról - komolyan! Biztos vagyok benne, hogy picit sötétebb bőrre tervezték, de engem ez nem zavar, imádom a színt magamon, régóta kerestem már ilyet, ráadásul matt és szuper az állaga.
♥ LINK: NARS - Amour
A theBalm márkától a színtelen mattító púdert néztem ki (Sexy Mama Anti-Shine Translucent Powder), hiszen minden nap szükségem van ilyesmire, plusz akárhány tesztet olvastam, mindenki imádta, ez már jó jel volt. :) Picit sárgás egyébként, de ez csak akkor látszott igazán, amikor több rétegben a karomra kentem, hogy lefotózzam, az állaga nagyon kellemes, természetesnek hat a bőrön, megfelelően visszatartja a bőr zsírosodását, 7.08 g pedig sokáig elég lesz.
♥ LINK: The Balm - Sexy Mama

Mind a két terméktől azt kaptam, amire számítottam, sőt! Tökéletesek, nagyon örülök, hogy látatlanban is ilyen szuper dolgokat választottam, bár azért a rengeteg elolvasott teszt sokat segített :D



A webshop  egyébként a Fresh Fragrances & Cosmetics névre hallgat, Ausztráliában van a székhelyük, az ár ausztrál dollárban van (az amerikaitól kicsit olcsóbb). Olyan márkákat találunk itt, mint a NARS, Laura Mercier, Dior, theBalm, YSL és még sorolhatnám, de minden akciós, hiszen nem a legújabb kollekciók darabjai ezek, a postaköltség ingyenes. (Van Loyality Club is, regisztráció után kedvezményt kapunk minden rendeléshez).
A csomag elég hamar megérkezett (másfél hét, ha jól emlékszem), de ami még jobb, hogy tényleg foglalkoznak a vásárlóikkal, a történet röviden: a holland posta szerint vámot és áfát is kellett fizetnem ezekért a termékekért, pedig még meg is jegyezték, hogy Svédországból érkezett (gondolom oda küld a cég mindent, aztán onnan postázzák tovább a csomagokat), tehát az EU-ból jött, nem kellene megvámolni, akármennyi is az értéke, de nagyon értetlenek voltak... A webshop egyből mondta, hogy semmi baj, átutalják a pénzt a vámra paypal-on, rögtön meg is kaptam, wow!

Le a kalappal tehát, még akkor is megoldották a problémát, ha nem is nekik kellett volna; a termékek pedig valószínűleg az összes sminkes posztomban szerepelnek majd ezentúl :D











Szinminta: mind a kettő vastagon felkenve:




8 comments:

  1. Az áru származási helye számít, nem az, hogy hol lép be az EU-ba és milyen EU országokon megy keresztül útközben, úgyhogy hacsak nincs annak az ausztrál cégnek egy svéd leányvállalata (és nem az importálta és postázta neked külön), akkor bizony fennakadhat a vámon a csomag.

    A holland szabályokat nem ismerem (bár gondolom, ebben elég egységes a szabályozás az EU-ban, max mások az ÁFA-kulcsok), de ha magánszemélyként EU-n kívülről rendelsz Magyarországra, akkor ha magánszemély küldi nem kereskedelmi forgalomban (ajándékként), akkor elvileg 45 euróig nincs ÁFA, ha viszont cég a feladó, akkor csak 22 euróig. És 150 euróig vámmentes. Ezeket érdemes megjegyezni, bár vannak persze kivételek is (pl mennyiségi korlátok dohányra, alkoholra, parfümre, vagy pl általában vámmentesek a könyvek, CD-k, DVD-k). A gyakorlatban valamivel lazábban megy, pláne ha az eladó alapból alacsonyabb értéket ír a vámárunyilatkozatra, ha szerencséd van, megúszhatod.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azt írtam le, amit nekem mondtak a postai dolgozók: a feladó ismeretlen, a csomag Svédországból jött. Viszont a dobozon információ egyáltalán nem volt, csak az én nevem, a csomagban a számlán sem volt semmi használható, azt meg nem hiszem, hogy kivettek belőle valamit, esetleg átcsomagolták volna, mert szalaggal át volt kötve, kis csinos volt, gondolom a vámosok nem foglalkoznak ilyesmivel :D
      A magyar szabályokról amúgy írtam már posztot. Tavaly, de a kommented alapján nem változott akkor semmi.
      Amúgy a sztori itt nem ért véget, de már nem akartam a poszt több, mint felét erre szánni, a lényeg az volt, hogy a webshop segít, ha baj van (nem én kértem, ők ajánlották fel), bár nekem állították, hogy kb. soha nem történik velük ilyesmi.

      Delete
  2. Gyönyörű ez a pirosító! Én nagyon vágyakozom az Orgasm árnyalat után, de ez is hihetetlen szép.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az Orgasm egy szuper univerzális árnyalat, megértem, hogy tetszik, bár a Sleek-nek van egy nagyon jó hasonmása, színben egész jól eltalálták. Rose Gold vagy vmi ilyesmi a neve, ha dupe-ot keresnél :)

      Delete
  3. Iszonyatosan rossz hatással vagy a bankkártyámra. A tesztjeid után rendeltem meg az összes koreai terméket, és most ezt a mattító púdert is. Remélem nekem is beválik majd, mert már annyi félét használtam és egyikkel sem értem el a várt hatást. Nyilván nem várok egész napos hatást, de remélem 1 óra után nem fogja feladni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bocsánat :( :D
      Azért örülök, hogy tudok pár tippet adni, annak pedig még jobban örülnék, ha neked is beválna ez a termék. :) Nekem órákon keresztül bírja a T-vonalban, még akkor is, ha az olajosabb bb krém van alatta (amúgy egész arca használom, mert jól fixál).

      Delete
    2. Nagyon rossz olvasód vagyok, mert nem igazán szoktam kommentelni, de az tény hogy nagyon szeretem a blogod, és általában elmondható, hogy amik beváltak Neked zsíros bőrre, azok nálam is nagyon jól teljesítenek. :) Ha órákon át bírja, akkor azt hiszem nagyon jó barátok leszünk és nem fogok többé más mattító púdert keresni :) Most már csak izgatottan várok, hogy megérkezzen... *-*

      Delete
    3. O dehogy vagy rossz olvasom, hiszen most irtal nekem ilyen szepeket, nagyon sokat jelent, koszonom. Nagyon orulok, hogy van termek, ami neked is ugyanugy bevalt, remelem ezzel a puderrel sem lesz maskepp :) az osszetevoi miatt is szimpi nekem, foleg hogy azert ezt minden nap hasznalon, nem mindegy, hogy mi van benne :) -bocsi ha keson valaszoltam, de megadta magat a laptopom :/

      Delete