OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, April 6, 2014

Elfogyott | 2014 Március | Újravenném?

Márciusban is elfogyott pár dolog, sajnos pont a legnagyobb kedvenceim, így kicsit szomorúan nézek a képekre, de megosztom veletek a termékekkel kapcsolatos tapasztalataimat még egyszer :)



Sziasztok! Remélem jól vagytok, szép az idő otthon is és kellemesen telik a vasárnap! :) Ahogy ígértem a FB oldalamon, még a héten felkerül a blogra a két megszokott bejegyzés: a Kedvencek és az Elfogyott. :)

Ez most nem lesz túl hosszú, de minden hónapban van ilyen poszt, szóval most sem szeretném kihagyni, plusz ilyenkor még friss a dolog, tudok mindenről véleményt írni :) Ha már volt valamiről szó a blogon, azt belinkeltem!
Az elfogyott termékek között három olyan is van, amit NAGYON szerettem, ezekkel kezdeném a posztot :) 

Elfogyott. Egy körömlakk! Életemben először történt ilyen, de ez is csak azért, mert ez egy mini méretű, fantasztikus körömlakk, amit nagyon-nagyon szerettem, de a végén már kínszenvedés volt kiszedni ezt a homoklakkot az üvegből, idegességemben ki is dobtam az elfogyottak közé, 10 körömre való már nincs benne. Sajnálom, mert tényleg szerettem, a minősége is szuper volt. Ha nem limitált volt, akkor: újravenném.

Ez a bb krém szerintem sok-sok kedvences posztban szerepelt az elmúlt kb. másfél év során. Persze, először a csomagolása fogott meg, de maga a bb krém, az egyik legjobb, amit használtam, főleg télen szeretem, amikor szárazabb és világosabb a bőröm, mert hidratál és színben is passzol, ez jött be a Missha-tól a legjobban a számomra, határozottan újravenném (ha nem lenne mindig valami új bb krém, amit ki akarok próbálni :D )

Az ásványi alapozókat is szeretem, ezt kifejezetten kedveltem, mert jó a fedése, matt, pillanatok alatt fel lehet vinni, tartós stb. Az Everyday Mineralst pár éve fedeztem fel magamnak, azóta is szeretem a termékeiket, de szerintem főleg alapozóban és pirosítóban erősek. Az Ivory árnyalat majdnem tökéletes volt, nekem picit sárgásabbnak kellene lennie, de ezerszer jobb a színe, mint pl. annak, amit most vettem az e.l.f.-től Fair színben, az hordhatatlan... Újravenném.

Kruidvat Moroccan Argan Oil balzsam
Ez csak azokat fogja érdekelni, akik szintén Hollandiában élnek. Ez az argánolajos balzsam nem rossz, egy jó nagy tubussal kapunk, ahhoz képest, hogy igen olcsó (ha jól emlékszem). Semmi bajom nem volt vele, átlagos balzsamnak tartom, szerintem újravenném, mert ettől jobbat, olcsóbbat, könnyebben beszerezhetőt nem is tudok mondani.

Kruidvat Nail Polish Remover
Nagyon régen vettem, szerintem a megújított változatát sikerült pár hete beszereznem egyébként. Nem azért szeretem, mert fantasztikus, hanem mert olcsó és végzi a dolgát, de nem táplálja a körmöt, nem tud semmi extrát :) Ettől függetlenül újravenném.





6 comments:

  1. A Missha ezek szerint erős lehet BB fronton, Szütyőblog Netti ajánlásának hála beszereztem a piros tubusosat, a 42-es fényvédőset, és nagyon szeretem! Bár kicsit fénylik tőle a fejem, de a többitől is, amit eddig használtam, szóval mindegy. Lehet, ha elfogy ez, majd kipróbálom ezt a Signature-t is:)
    Ásványi alapozó után is áhítozom egy ideje, de mivel főleg a neten lehet velük találkozni, kicsit félek, hogy nem a megfelelő színt választom, meg van egy csomó márka, szóval nehéz döntés.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Perfect Cover-t én is szerettem, csak nekem túl olajos a benne lévő Mineral Oil miatt, meg kicsit szürke a színe, ez a Wrinkle Filler jobb színben nekem és nem is olajos, de a Missha tényleg szuper bb krémeket gyárt, ez nem vitás :)
      Igen, az ásványi alapozókkal tényleg ez a baj, netről rendelni nem egyszerű... Bár ugye legalább a Mineral Beauty budapesti üzletében két márka alapozóját megnézhetjük élőben is, de szerintem más márkánál nincs ilyen lehetőségünk. Én általában "könnyű" eset vagyok, mert a legvilágosabbak közül választok egyet, de aki nem olyan hófehérke, mint én, annak már nehezebb a dolga :( Viszont ha bármiben tudok segíteni, kérdezz nyugodtan, sok márkától próbáltam már bb krémet és ásványi alapozót is :)

      Delete
  2. Köszönöm, kedves vagy :) nálam is a hófehérke-eset érvényesül, sokszor nem találok eléggé világos árnyalatot ehhez. Na majd ha vásárlásra szánom magam, jövök!:)
    Akkor legközelebb tuti, hogy a Wrinkle Fillert próbálom ki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, nem elég, hogy nehéz világos árnyalatot találni, de még a szín is bekavar, mert valami különös oknál fogva a gyártók azt hiszik, hogy aki világos bőrű, az rózsaszín tónusú is, az meg olyan gyönyörűen elüt a sárgás bőrömtől, hogy öröm nézni :D Ezért sem nagyon veszek "rendes" alapozókat már, bb krémben legalább ritkább az ilyen probléma :D
      A Wrinkle Filler-ből van az ebay-n minta, érdemes azzal kezdeni! :)

      Delete
  3. Most nézem, h ez a mini Minnie opi igen hasonló a kedvenc Mariah kollekcióssal. :) Én is utálom az üvegét, bár még majdnem félig van, de már rémálom a lakk kinyerése.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én még az ecsetet is tönkretettem a végén, de nem tudom, hogyan :D Tényleg használhatatlan lett, én meg nem a türelmemről vagyok híres, ha lakkozásról van szó - sajnos :( :D A Mariah kollekciós lakkok nekem is tetszettek egyébként nagyon, egyszer majdnem meg is rendeltem az ASOS-on a mini szettet, de mire fizettem volna, megvették előlem.... :D

      Delete