OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, April 8, 2014

BLOG SALE

Blog sale indul a blogon, mert van sok-sok olyan termék, amit nem használok, de jó állapotban vannak, talán érdekelhet másokat: pigmentek, paletták, ecsetek, szemceruzák stb. Márkák: Urban Decay, Sigma, Lumiere, Sephora, Maybelline stb. 




Mivel beszereztem már mindent, amire szükségem van, így pár dologtól úgy döntöttem, hogy megválok, mert tudom, hogy másnál jobb helyük lesz, többet használják majd ezeket a szépségeket :) A holland "vaterán" akarom majd eladni ezeket, de először az olvasóimnak van lehetősége arra, hogy vásároljanak, ami marad, azt teszem majd fel.

Mivel Hollandiában élek, ezért a holland posta szabályzata érvényes a csomagokra - sajnos...

! Minden termékhez odaírtam, hogy milyen nehéz, ez alapján ki tudjátok számolni a postaköltséget.
! E-mailben (ohmybrush@gmail.com) írd meg, hogy miket szeretnél + hogy szerinted mennyi a postaköltség, így látom, hogy tényleg tisztában vagy az árával, + kommentben is, így mások is tudják, hogy azt a terméket már ne kérjék.
! CSAK akkor írj, ha komolyan érdekel és 1-2 napon belül tudsz fizetni, köszönöm a megértésedet. 


LEVÉL
Ha a boríték nem magasabb 3.2 cm-nél, akkor feladhatom levélként, az első képen van ennek az ára, súly szerint, ez itt ELSŐBBSÉGI, tehát felelősséget sem a posta, sem én nem vállalunk a csomagokért.

AJÁNLOTT LEVÉL
A második képen található erről információ. Európán belül 0-2 kg-ig 3410 Ft, szintén nem lehet magasabb 3.2 cm-nél. Ez már biztosított.

CSOMAG
0-2 kg nincs track&trace          |  0-2 kg van track&trace              |   2-5 kg van track&trace
€ 11,00                                                         € 18,50                                                          € 25,00
track&trace: online nyomon tudom követni a csomagot


Fizetés: OTP-s bankszámlára vagy paypal-on keresztül.

Postázás: Európán belül bárhova.

Csomagolási költséget nem számolok fel, valószínűleg "újrahasznosított" borítékokban küldöm majd a termékeket, remélem nem baj.

Természetesen minden termék eredeti!

ELSŐBBSÉGI LEVÉL:



AJÁNLOTT LEVÉL:

Csak 18 év felettieknek, a biztonság kedvéért...

Termékek:

1. Essence Floral Grunge paletta
ÚJ
500 Ft (Eredeti ár: 1065 Ft)
M.o.-on nem volt kapható.
28 g


2. Sigma Mr. Bunny Travel Kit
Használt
6000 Ft (tokkal 6500 Ft) (Eredeti ár: 16 600 Ft)
Eredetileg egy tusecset is volt benne, de azt megtartom, helyette beletettem a kis szürke satírozóecsetet.
Tokkal: 328 g CSAK csomagként tudom feladni így.
Tok nélkül: 89 g Levélként is fel tudom adni.


3. Tosowoong vízálló szemceruza szett (koreai)
Használt
1600 Ft
116 g



4. Urban Decay Smoked paletta
Használt
5000 Ft (Eredeti ár: 13 700 Ft)
159 g




5. Lioele Beyond the Solution bb krém
Használt (kb. félig van, csak elpocskoltam, mert mindig megnéztem jó-e már színben, de nem...)
0 Ft (Ingyen adom, mert nem tudom mikor bontottam fel, mikor jár le a szavatossága, nekem meg ki tudja mikor lesz jó színben... - sötét)
64 g



6. Sephora púder Porcelaine rosé - cool porcelain színben
Használt
600 Ft (Eredeti ár: 3900 Ft)
47 g



7. Urban Decay Naked paletta
Használt
5500 Ft (Eredeti ár: 14 000 Ft)
148 g




8. Urban Decay Paranoid pirosító
Alig használt
600 Ft
25 g



9. Couleur Caramel paletta 4 ásványi szemhéjpúderrel
Használt
1200 Ft
152 g




10. Maybelline Color Tattoo Metallic Pomegranate & Infinite White
Alig használt
400 Ft/db
52g/db




11. The Body Shop Pirosítók 01 09
Használt
400 Ft/db
25 g/db




12. Csomag: Sephora ceruzák
Használt
500 Ft
12 g a három együtt


13. e.l.f. ásványi alapozó
Alig használt
500 Ft
27 g



14. Lumiere ásványi pirosító (Nars Orgasm hasonmása, azért Ditto "O")
Alig használt
500 Ft
24 g




15. Bare Minerals krémes szemhéjfesték (rózsaszín csillámokkal)
Alig használt
400 Ft
5 g



16. MAC utazó méretű ecset
Alig használt
1000 Ft
4 g



17. CSOMAG: Urban Decay ecsetek  - 3 együtt
Kipróbált
2000 Ft
27 g a három együtt


18. Maybelline smokey ceruza barna színben
Párszor használt
300 Ft
7g


19. CSOMAG: 17 db Lumiere pigment
Alig használt
3800 Ft
168 g az összes együtt







20. CSOMAG: 17 db Kiss My Sass szemhéjpúder
Alig használt (de különböző mennyiség volt bennük eredetileg is)
2500 Ft
127 g a 17 db együtt








21. 10 db szemhéjpúder az Etsy-ről (MS Beauty vagy vmi ilyesmi a márka, elfelejtettem lefotózni)
Szinte Új
1000 Ft
71 g az összes együtt





32 comments:

  1. A bordó Color Tattot és a jobb oldali The Body Shop pirosítót szeretném lestoppolni!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Color Tattot még sem, helyette inkább a Lumiere pirosítót!:)

      Delete
  2. Replies
    1. Oké, akkor e-mailben írd meg, hogy melyik postázási lehetőség okés! :)

      Delete
  3. Kérem szépen a Smoked palettát.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A kapcsolatot felvettük, köszi az e-mailt :)

      Delete
  4. Replies
    1. Oké, akkor e-mailben írd meg, hogy melyik postázási lehetőség okés! :)

      Delete
  5. Kérem szépen a bb krémet! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Majd írd meg, hogy jó-e a postaköltség, ha nem, akkor is, köszi! :)

      Delete
  6. Eddig orsi írt e-mailt, többiekét is várom :)
    Viszont a Lumiere-es pirosítót teljesen ugyanakkor kértétek, ezzel most nem tudom mit csináljak :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Átadom Cherrygirl-nek, Ő mást nem választott, nekem így is marad egy pirosítom!:)

      Delete
  7. Replies
    1. Köszi, hogy már fel is vetted velem a kapcsolatot! :)

      Delete
  8. Lumiere és Kiss my sass piri, UD pír. Írtam. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lerendeztük, már úton is van feléd :)

      Delete
  9. Én a fehér Color Tattoo-t és a szintén Maybelline barna szemcerkát, és az elf ásványi alapozót szeretném! Nagyon örülnék neki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Natival is lerendeztük, szintén úton vannak már a termékek :)

      Delete
  10. Elsőbbségiként szeretném, és szerintem olyan 1000-1500 ft körül lesz a postaköltség... :)

    ReplyDelete
  11. A Maybelline CT fehéret és a barna szemcerkát (szintén maybelline), és az elf ásványi alapozóját szeretném megvenni! (az előbb is megírtam, de nem vagyok biztos benne, h sikerült...)

    ReplyDelete
  12. Én szeretném az UD ecseteket! :D Elméletileg a 625 Ft-os pk kategóriába esik, plusz maga az ár.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Már fel is adtam, e-mailtben szóltam is! :)

      Delete
  13. Szia szeretnem a 3 naked ecsetet a mac ecsetet es a sephora pudert:) kerlek ird meg a cherchester21@freemail.hu-ra hova utaljak:) koszonom:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Bocsi, nem láttam tegnap, hogy kérted, hogy én írjak neked először, a sok beérkező e-mail lefoglalt. Pár perce küldtem egy e-mailt, mert az UD ecseteket már elvitték, nem tudom, hogy a másik két termék érdekel-e?

      Delete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. Szia! A 01-es TBS pirosítót és a Sephora cerkákat szeretném! :) Írok emailt is.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jól látom, hogy a MAC ecset még nincsen kihúzva? Mimi kérte előttem, ez azt jelenti, hogy mégsem tart rá igényt? Mert ha nem, akkor én nagyon szeretném! :)

      Delete
    2. Szia! Most kérdeztem meg e-mailben Mimi-t, mert tegnap lefoglaltak a beérkezett e-mailek, nem láttam, hogy kérte, hogy én írjak neki elsőnek. Ha válaszol, akkor írok neked e-mailben ezzel kapcsolatban mindenképp! :)

      Delete
  17. Ó ha hamarabb meglátom :( ecsetek :(

    ReplyDelete