OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, March 8, 2014

VIDEO | The Perfect Palette TAG

Hetekkel ezelőtt vettem fel ezt a videót, még hideg volt, a fény sem az igazi, nem is voltam benne biztos, hogy feltöltöm, de ma úgy döntöttem, hogy mégis megosztom veletek, mert örömmel készítettem el, remélem majd tetszik nektek! :) The Perfect Palette TAG következik.

Lenti belinkeltem, hogy melyik paletta hol kapható jelenleg.


Tudjátok, hogy nagyon szeretem a palettákat, ezért volt szimpatikus ez a TAG. A videót még régebben vettem fel, hideg volt kint, de ez nem akadályozott meg abban, hogy egy kicsit a palettáimra tereljem a szót :) Ha van kedvetek/időtök, ti is kitölthetitek pl. kommentben (vagy a blogotokon persze, ha van), kíváncsi lennék rá! :)

1. Best Packaging - Legjobb Csomagolás

2. Best Color Payoff - Legpigmentáltabb

3. Most Versatile - Legváltozatosabb

4. Best for Traveling - Legjobb Utazáshoz

5. Biggest Regret - Amit Megbántam
W7 10 out of 10

6. Best Color Names - Legjobb Nevek

7. Least Used - Legkevesebbet Használt
Couleur Caramel paletta

8. Most Used - Legtöbbször Használt

9. Most Loved - Leginkább Kedvelt

10. Desert Island - Lakatlan Sziget






9 comments:

  1. Az UD Vice 2 paletta nekem is megvan, tényleg gyönyörű színei vannak, bár számomra kevésbé kihaszálható, inkább alkalmi sminket készítik vele. Egyébként hétköznapokra a Naked 3-at szoktam használni, aminek gyönyörű pasztell színei vannak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hétköznapra szerintem is jobb egy Naked paletta, bár én a Vice 2 matt és rózsaszínes színeit is szoktam nappalra használni :)

      Delete
  2. Hűű, nekem csak Sleek palettáim vannak, mert tökéletesen meg vagyok elégedve a minőséggel, és emellett még olcsók is :) masszívak, jó a csomagolásuk, nem foglalnak sok helyet. A legpigmentáltabb talán a Bad Girl, a sötét, erős színeivel. A legritkábban a Vintage Romance-t használom, nem is értem miért, pedig olyan szépek a színei. A legjobban kihasználható az Au Naturel, a barnákkal nem lehet mellényúlni :) Nem bántam meg, de számomra az Oh So Special nem olyan nagy durranás, annyira nem vagyok oda érte.
    Utazáshoz van egy Alverde mini négyes szemhéjpúderpalettám, Hot Chocholat árnyalatban, 3 matt 1 fényes kombinációban, pici és kompakt, jó szolgálatot tesz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Sleek paletták is szuperek, bár nekem most nincs egy sem, de volt régebben. Azóta is gondolkodom azon, hogy melyiket kellene megvenni, szóval köszi szépen, hogy leírtad a tapasztalatodat a palettákkal kapcsolatban, hasznos volt! :)

      Delete
  3. Nekem is főleg sleek palettáim vannak, mondjuk abból jó pár :)
    A legjobb csomagolás: sleek, egyszerű és praktikus a nagy tükörrel. Szép a naked, de nagyon sérülékenynek tűnik, meg egy idő után olyan lehasználtnak (bár nekem MÉG nincs, de képről :)).
    Legpigmentáltabb: fú nincs panaszom, de talán bad girl.
    Legváltozatosabb: A PPQ színei között van élénk, nude, pasztell, fémes.
    Utazáshoz egy avon 4-est viszek (mocha latte) általában, de van, hogy egy barna catrice duot vagy csak pár aktuális catrice monot (nagyon jók!!). Avont már nem szeretem, le kel váltanom egy naked basicre nincs mese.
    Amit megbántam: húha, a nagyon élénk színűekhez ritkán nyúlok ezért pl a monoco, curacao, acid..el van hanyagolva. A glory-t sem érzem abszolút, pedig az hordhatóbb, el is határoztam most h nekiesek :)
    Legjobb nevek: Vintage Romance egyértelműen.
    Legkevesebbet az acidet használom. extrém színek, sajnos már öreg vagyok :)
    Legtöbbször oh so special használom, ha kölönlegesebb, nude on nude-ot, ha natur szín kell.
    Az oh so special a kedvencem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hú, még egy hasznos komment a Sleek-ről, köszi szépen! :) A Curacao nekem is megvolt, nem igazán használtam, illetve a Paraguaya, az sokkal jobban kihasználható színeket tartalmazott.
      A Naked palettám kb. 2.5 éves, nagyon sokat használtam, utaztam vele, azért néz ki így, de akkor is szeretem, olyan kellemes a tapintása :) Meg az első minőségi palettám volt, különleges helyet élvez a szívemben, nincs mese :D

      Delete
    2. A tied teljesen jól néz ki, de láttam már másoknál nagyon durvákat :) Régi vágyam nekem is, karácsonykor nagyon bennem volt a naked rendelhetnék, de akkor mindenhol készlethiány volt, de majd idén pótolom a lemaradást :) A paraguya-t nem tudtam anno beszerezni, de ahogy nézem jobb is mert az oh sos special-be vannak ilyen színek is. Nem tudom miért erőltettem én is ezeket a rikító színeket, mint a curacao, mert annyira ritkán nyúlok hozzá, az árából meg kijönne már egy UD szett :)) de mostanában igyekszem tudatosabb vásárló lenni :)

      Delete
  4. Nagyon tetszett a videó és kedvet kaptam én is kitölteni (http://fanetto.blogspot.hu/2014/03/tag-tokeletes-paletta.html) Egyébként gyönyörű palettáid vannak, a Vice 2-t, és a Naked Basics-et nagyon szeretném, és most, hogy ilyen jókat mondtál róluk, elég nagy löketet kaptam a rendeléshez :)

    ReplyDelete