OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, March 18, 2014

VIDEO | Ikonikus Termékek | Megéri Megvenni?

Néhány nagyon népszerű termékről lesz szó ebben a videóban, amik már-már ikonikusnak számítanak. Arra keresem a választ, hogy megéri-e megvenni őket :)




Ikonikus termékek, vajon megéri-e megvenni ezeket? Egy rövid kis videóban gyűjtöttem össze pár olyan sminkterméket, amik nagyon népszerűek, de szerintem nem mindegyik kihagyhatatlan vétel...


Urban Decay Naked paletták
Rendkívül népszerűek, ez nem vitás, de vajon mindenkinek kell egy Naked paletta? Véleményem szerint egy ilyen termék azoknak kihagyhatatlan, akik a természetes sminkek szerelmesei, de a többiek nyugodtan menjenek el mellette, nem furcsa az, ha valakinek az ilyen szemhéjpúderek nem izgalmasak. A márka viszont nagyon színes palettákkal is büszkélkedik, így biztos vagyok benne, hogy mindenki talál neki tetsző összeállítást, a minőségben pedig nem fog senki csalódni :) Én személy szerint IMÁDOM a Naked palettákat, abszolút azt adják, amire szükségem van, egy pillanatra sem bántam meg, hogy megvettem ezeket.
Beszerezhetitek itt: hqhair feelunique vagy beautybay

Urban Decay Perversion fekete szemceruza 
Bár sokáig a Zero volt csak, már azt is sokan szerették, viszont a Perversion minden elképzelést felülmúl: igazi fekete, gyönyörű, tartós, krémes, egyszerűen tökéletes, megéri megvenni! Az enyém a Smoked palettához volt ajándékba, ettől jobbat nem is tehettek volna bele.
Beszerezhetitek itt:: hqhair feelunique

Benefit Hoola bronzosító 
Ez a mini méretű bronzosító nagyon régen került hozzám, de még mindig van benne. Minden nap ezt használom kontúrozáshoz, egyszerűen tökéletes: nemcsak a színe, hanem az állaga is. Egyedül a csomagolást (teljes méretűről beszélek) nem tartom túl praktikusnak, de egyébként a bronzosító maga szuper!
Beszerezhetitek itt: lookfantastic

Too Faced Shadow Insurance 
Komolyan nem tudom már, hogy hány éve van meg ez nekem, de minden nap használom, egyszerűen nem akar kifogyni! :) Nem is baj, hiszen ez valóban tökéletes: nélküle kb. semmi nem maradna a sminkemből a nap végére. Mindegy, hogy milyen a szemhéjunk, ebben nem fogunk csalódni. Tudom, hogy nem olcsó, de ennyi év elteltével is csak jót tudok róla mondani, a csomagolás is praktikus, abszolút megéri megvenni!
Beszerezhetitek itt: szemhéjalap lookfantastic

MAC Mineralize pirosító Dainty színben
A MAC-nél kb. minden "ikonikus", de azt hiszem, hogy ez a pirosító nagyon sokak kedvence, okkal. Ezt is főleg világosabb bőrre ajánlanám, egyszerűen csodaszép, könnyű vele dolgozni, RETTENTŐ sok van benne, az enyém nagyon régi, sokat használom, mégsem értem még az aljára, imádom! A videóban láthatjátok is a színét, nagyon szép :)

MAC 217 ecset
Szintén egy jól ismert, sokak által istenített darab, de erre is csak azt tudom mondani, hogy nem véletlenül! Az egyik legjobb ecsetem, pihe-puha, megkönnyíti a sminkelést, az ára sem annyira magas (a többi MAC ecsethez képest - legalábbis, amikor én vettem), ezt is csak ajánlani tudom.

NYX Jumbo ceruzák 
Biztos, hogy láttátok már ezeket milliószor, persze én is ki akartam próbálni pár színt. Láthatjátok, hogy nem sokszor használom ezeket, kb. teljes méretükben pompáznak, nekem nem jöttek be annyira. Sokkal jobban szeretek dologzni a "közönséges" krémes festékekkel, ezeken nem szeretek satírozni, nem kompatibilisek a szemhéjammal szerintem :D Nem tekintem kihagyhatatlan termékeknek a jumbo ceruzákat. Persze az amerikaiaknak tökéletes, ott rendkívül olcsó, úgy lehet én is máshogy néznék rá, de Európában azért magasabb az ára, így már nem az igazi.
Beszerezhetitek itt: ebay

A fenti webshopok ingyenesen postáznak, kivéve az ebay, az eladótól függ.



2 comments:

  1. Honnan rendelted mintaként a pirositot ...(sokszor van hogy kiprobálnék dolgokat de teljes kiszerelésben nem akarom megvenni)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Hoola bronzosítóra gondolsz? A Benefit mindig kiad különböző csomagokat, ez is egy olyan volt, három mini méretű termék volt benne, most is biztos van ilyen, az ASOS-ról rendelték nekem (angol címre, mert Hollandiába nem szállít az ASOS Benefit termékeket :((( ). Teljes méretben tényleg elég drágák a Benefit cuccok, azért jó, hogy különböző kis szetteket is készítenek, csak beszerezni nem könnyű :(

      Delete