OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, March 19, 2014

VIDEO | E.L.F. Krémes Tusok | Cream Eyeliner

Ezeket az e.l.f. krémes tusokat nagyon megszerettem, ezért mindenképp szerettem volna megmutatni nektek is. Készítettem hozzá egy rövid videót is, de sok-sok képem is van, jó (?) szokásomhoz híven! :D



Izgatottan vártam a legutóbbi iHerb rendelést, mert 3 e.l.f. krémes tus is volt a csomagban. Teljesen beváltották a hozzájuk fűzött reményeimet, sőt: sokkal jobbak, mint álmodni mertem volna! A barna (Coffee) azért szuper, mert hétköznapokra egyszerűen tökéletes. A Metallic Olive azért tetszett, mert ez már izgalmasabb, de még mindig hordható, és egyébként is imádom az ilyen árnyalatokat. Az arany (Golden) pedig... Egyszerűen szép, alkalmibb sminkekhez jó. Viszont kiderült, hogy ezek a tusok szemhéjalapként is remekelnek, az állaguk miatt nagyon könnyen kezelhetőek, elég hamar száradnak és tartósak is! A videóban meg is mutatom ezt: erős dörzsölésnek tettem ki őket szárazon és vizesen is jól bírták a gyűrődést.
Nekem abszolút kedvenceim jelenleg, nem hittem volna, hogy 3 dollárért ilyen szuper termékeket lehet venni, szerintem az összes többi színt is be fogom szerezni, mert nagyon jók! :)
Értékelés: 5/5

Itt találjátok meg a termékeket:


Első rendelőknek pedig minden esetben jár a kedvezmény: 5 dollár minden rendelésnél (nincs limit, csak mert ezt mindig megkérdezitek :) ), de ha $40 feletti a végösszeg, akkor $10 kedvezményt kapunk. Az én kódom: BIV421





Metallic Olive, Golden, Coffee

Használat közben is megmutatom a színeket:
1. az arany színű tusként
2. a metallic olive tusként
3. az arany színű krémes szemhéjalapként az egész szemhéjon
4. a barna tusként






9 comments:

  1. Akkor jol beletrafaltal :) En a feheret rendeltem meg ezer eve, es szinte semmi nem latszott belole, szoval elvette a kedvem a tobbitol, de ugy latszik a barnat megiscsak beszerzem majd :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, a fehér volt az egyetlen, amiről nem olvastam jókat, így azt alapból mellőztem, főleg arra panaszkodtak, hogy kb. teljesen beszáradva kapták meg. Valami nem lehet jó a fehérnek a formulájával ezek szerint, sajnálom, hogy pont kifogtad :(

      Delete
  2. THEY LOOK VERY NICE!, LOVE ELF :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Nekem az ezüstszürke árnyalat nem jött be, mert nem igazán pigmentált...

    ReplyDelete
  4. Nemrég rendeltem iherb-ről, sajnálom, hogy nem előbb láttam ezt a posztot. Legközelebb viszont tuti beszerzek 1-2őt. Ezek közül legjobban a csillogós barna jön be :)

    ReplyDelete
  5. Nagyon jól néznek ki, az első szemsmink meg olyan gyönyörű :]

    ReplyDelete