OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, March 18, 2014

Tony Moly Best Seller Csomag

A Tony Moly új év alkalmából kijött egy Best Seller csomaggal, amiben három szuper termék található: Luminous Goddess Aura bb krém, Floria 100 hours cream és Floria argán olajos tonik.



A Tony Moly Best Seller csomagot nem hagyhattam ki, nagyon kedvező az ára, a Floria termékekből volt már sok mintám, tetszettek, egy új bb krémet pedig mindig szívesen próbálok ki! Abszolút nem csalódtam egyikben sem, ahhoz képest, hogy ezek csak mini kiszerelések, sokáig tudjuk majd használni mindegyiket. 
A Tony Moly Floria Nutra-Energy 100 Hours Cream egy sűrűbb hidratáló, ami gyorsan felszívódik, rögtön és hosszan hidratálja a bőrt. Nekem kombinált a bőröm, de a zsírosabb részek sem mutattak olajosnak utána, lehet érezni, ahogy feltölti a bőrt, feszesíti stb., nekem nagyon tetszik. Tele van mindenféle növényi kivonattal, ezért (is) olyan hidratáló, de 100 órán keresztül azért nem hat :) A teljes méretű cuki csomagolást kapott és 45 ml-es egyébként, megtaláljátok az ebay-n.
A Tony Moly Floria Nutra-Energy Toner szintén nagyon kellemes a bőrön. Tonik, de nem a "nyugati" féle, hanem a hidratáló ázsiai, tehát kicsit sűrűbb is, de hamar felszívódik. Természetesen szívesen használom, mert a bőröm szereti a növényi kivonatokban gazdag termékeket (ebben is van legalább 20 különböző), de a tonikok nem töltenek be nagy jelentőséget az életemben, hogy nagy méretben is megvegyem, viszont el fogom használni, mert jó :) Ezt is megtaláljátok az ebay-n nagy méretben.
Végül pedig a Tony Moly Luminous Goddess Aura BB krémről beszélnék, ami meglepően jó! Azért meglepő, mert bár volt már Tony Moly bb krémem (Dear Me), amit imádtam, de a luminous jelző miatt azt hittem, hogy ettől majd diszkógömb lesz a fejem, de nem! Persze, ad egy kis fényt, amitől nagyon természetesnek tűnik a bőrön, nekem kifejezetten tetszik, a fedése kb. közepes, a színe is tökéletes nekem, ezért világos bőrűeknek ajánlom, mivel csak egy árnyalatban kapható sajnos. Nagyon könnyű felvinni, természetes a bőrön, egyedül az erősen olajos T-vonalamat szoktam lepúderezni, de az arc többi részén meghagyom a fényét. A lényeg, hogy ez a bb krém NAGYON jó, annak pedig külön örülök, hogy színben is ilyen jól passzol! Ezt is megtaláljátok nagy méretben az ebay-n kb. $11-ért. 

Ha szimpatikus ez a kis szett, akkor az ebay-n (Tony Moly Best Seller) megvásárolhatjátok!
Kb. 7-8 dollár a három együtt, megéri! :)












7 comments:

  1. Van mintám ebből a BB-ből, most kedvet kaptam megbontani, mert ha jó, akkor nagyon megéri egy ilyen csomag.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Remélem, hogy tetszik majd! :) Nekem volt már mintám, de az a CC krém volt, az nem fedett eléggé, a bb krém sokkal jobb a számomra! :)

      Delete
  2. Most látom, hogy nem lehet kommentelni névtelenül, kár, hogy szünetel, mert sokkal egyszerűbb volt, de megpróbálom a Gmail-es e-mail címemmel és remélem sikerül :D
    Ma rendeltem meg ezt a kis csomagot és hozzá 3 etude house ice cream körömlakkot :)
    Szerinted a Missha Perfect vagy ez a BB krém a jobb? Nekem volt már Missha azzal megvoltam elégedve, ezt még nem ismerem.
    Ennek a kis csomagnak az összetevői szerinted mennyire bőrbarátok? Mindig tartok a koreai krémektől, de eddig nem volt problémám velük, csak valamiért zavar a csomagoláson levő írásjelek, mert engem egy kicsit a gagyiságra emlékeztetnek.

    Orsi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, mert már nagyon kivoltam a névtelen spam robotok miatt :(
      Hú, most így fejből próbálom felidézni az összetevőket: a Missha PC-ben van parabén, mineral oil, ami nem számít bőrbarátnak, ebben viszont nincs, ha jól emlékszem. Nekem az a TonyMoly picit szimpatikusabb, mert bőr színe van és nem szürkés rajtam, mint a Missha PC, meg nem annyira olajos nekem, de amúgy nagy különbség nincs köztük a számomra. Viszont hamarosan akkor te is ki tudod próbálni, ha megrendelted :) Az ice cream körömlakkok annyira cukik!!!! :)))

      Delete
  3. Nagyon megtetszett ez a Floria család, a leírásod alapján. Rendelésen töröm a fejem... Pont most kaptam Koreából csomagot, amiben egy ilyen Floria arcpalolás a minta. Látom rajta, hogy mogyoróolajat tartalmaz. Szerencse, hogy nem rendeltem meg a krémet. Ugyanis allergiás vagyok a mogyoróra. Megnéznéd, hogy a krém és a tonik tartalmat-e? Vagy mandulát? Köszi előre!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem nincs meg a lista, de amikor a neten kerestem, akkor láttam, hogy tele van mindenféle olajjal, szerintem ha a krémben van, akkor a többiben is, mert a tonikban még több olaj van, ha jól emlékszem, inkább ne vedd meg szerintem, ha allergiás vagy ilyesmire! Viszont azt tudom, hogy a Floria termékcsaládnak több ága van, rengeteg termékkel, én a cosdna.com oldalon szoktam nézelődni, ha valaminek az összetevőit keresem, beírod, hogyTony Moly Floria és akkor lehet böngészni olyan után, amiben nincs ilyen olaj, hátha! :)

      Delete