OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, March 12, 2014

TESZT | Baviphat Sugar Girl Moist Collagen BB krém

Ebben a posztban a Baviphat Sugar Girl Moist Collagen nevű bb krémet mutatom be: a véleményemet olvashatjátok előtte-utána képekkel :) Előre szólok: nagyon jóóó! :)


Ma is azoknak kedveznék, akik velem együtt a koreai termékek szerelmesei :) A JWG Beauty-t azoknak ajánlom figyelmébe, akik magyar oldaltól szeretnének koreai termékeket vásárolni kedvező áron, hiszen fizethetünk bankkártyával, és persze sokkal gyorsabban is megkapjuk a csomagot, mintha külföldről rendelnénk, még ide, Hollandiába is megkaptam 3 nap alatt, köszönöm még egyszer innen is! :) A következő márkákat találjátok itt meg: Baviphat, Missha, Lioele, Etude House, Skin79, Tony Moly, Banila co.


Baviphat Sugar Girl Moist Collagen BB krém egy olyan termék, ami védi, hidratálja és gyógyítja a bőrt a benne lévő összetevőknek köszönhetően. A pénztárcabarát bb krémek közé tartozik, a tubus semmi extra, de nagyon színesre sikerült, viszont egyszerűen használható, a termék maga pedig NAGYON jó!
Valóban hidratál, de nem az az olajos fajta, ezért a kombinált bőrűek is szimpatikusnak találhatják, a színe pedig a világosabb bőrűeknek kedvez, ennek is nagyon örültem :) Most este 7 óra van, a bőröm még mindig puha és hidratált, a T-vonalamat kellett púderezni természetesen, s már egy dicséretet is begyűjtöttem: állítólag ma nagyon egészségesnek tűnik a bőröm, mondta ezt egy pasi! :D
Engem nagyon emlékeztet a Missha Perfect Cover-re a PC zavaró olajossága nélkül, és szerintem az illatuk, fedésük is hasonló, de ennek az állaga picit sűrűbb. A krémet egyszerű felvinni, kézzel és ecsettel is próbáltam, ugyanolyan jó volt, a fedés kb. közepes, a bőrön szépen mutat (nem szeretem, ha valami kiemeli a pórusaimat, ez szerencsére nem teszi azt), azt viszont sajnos nem tudom, hogy mekkora az SPF száma, de van benne fényvédő, ez az 5. összetevő.
Az összetevők elég jók: Titanium Dioxide a fényvédő, az első helyeken főleg bőrpuhítókat találunk, amik tényleg végzik a dolgukat (Cyclotetrasiloxane,  Cyclohexasiloxane,  Caprylic Triglyceride). Glycerin, Collagen és Hyaluronic Acid hidratálják a bőrt, de találunk még különböző növényi kivonatot is pl.: kövér porcsin, ami gyógyít, grapefruit és zöldtea, szintén gyulladáscsökkentő és antioxidáns stb. Parabén nincs benne, helyette Phenoxyethanol a tartósítószer, parfüm viszont helyett kapott ebben a termékben is.
Számomra abszolút bevált, már az első használatkor barátságot kötöttünk, egyedül a lány nem szimpatikus a csomagoláson, csak hogy kössek már bele valamibe :D
Értékelés: 5/5

Kinek ajánlom? Száraz, normál, vízhiányos, kombinált, világos bőrre, azoknak, akiknek elég a közepes fedés (szerintem hétköznapra amúgy sem kell ennél erősebb).

Be is linkeltem a terméket nektek: Baviphat Sugar Girl Moist Collagen bb krém

Összetevők:
Water / Aqua,  Cyclotetrasiloxane,  Cyclohexasiloxane,  Caprylic Triglyceride,  Titanium Dioxide, Dimethicone,  Glycerin,  Cetyl PEG / PPG-10 / 1 Dimethicone,  Sorbitan Sesquioleate,  Talc,  Cera Alba / Cera Flava / Beeswax,  Sodium Chloride,  Stearalkonium Hectorite,  Magnesium Aluminum Silicate, Phenoxyethanol,  Iron Oxides / CI 77492,  Iron Oxides / CI 77491,  Iron Oxides / CI 77499, Triethoxycaprylylsilane,  Parfum / Fragrance,  Bisabolol,  Portulaca Oleracea Extract,  Citrus Paradisi (Grapefruit) Fruit Extract,  Camellia Sinensis (Green Tea) Leaf Extract,  Hyaluronic Acid,  Collagen, Copper Tripeptide-1

Hasznos információ: a JWG Beauty oldalát böngészve vettem észre, hogy hűségpontokat is lehet gyűjteni (vásárlással és véleményezéssel), de már regisztrációkor is kapunk 200 pontot! A kedvezmények mindig jól jönnek! :)







Előtte - Utána








19 comments:

  1. Nagyon szimpatikus a leírásod alapján. Nagyon világos a többi BBhez képest?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ad egy kis színt, nem az a nagyon világos. A Missha Wrinkle Filler #21-hez képest sötétebb, kb. a Holika Holika Petit Clearing színe az, ami beugrik róla, de ha gondolod holnap készítek egy színmintát a többi bb krémemhez hasonlítva, ha megvan neked is valamelyik?

      Delete
    2. Köszi! Én is azt néztem a teszteken, hogy van neki kicsi, de lehet nagyon kicsi :) Amiket soroltál pont nincs itthon, jelenleg misshaból 23 asok vannak, vagy gold caviar van még, mintából találtam még liolele beyondot meg skin 79 pink-et ha azok esetleg vannak :) de sztem azok egy színűek kb a 21es Misshával. Mostanában nem szereti a Misshat a bőröm ezért új BB keresésbe vagyok (Gold Caviar sem jött be igazán).

      Delete
    3. Miért nem szereti a bőröd ezeket most? Szárítanak?
      Ok, Lioele Beyond és skin79 pink szerintem van nálam, majd jövök a beígért képpel estefelé :)

      Delete
    4. Telefonnal készítettem, ezért kicsit sárgábbnak tűnnek, mint amik eredetileg, de itt a kép: http://goo.gl/zD3gx8

      Delete
    5. Nagyon köszi! Felkenem sztem nappal a pinket és megnézem mennyre durva, necces a liolellehez képest látszik h világosabb :)
      Nem tudom mi a baja az arcomnak velük, pár óra után eltűnik kb róla, a száraz részeket meg kiemeli. Régen szépen beépült és úgy maradt, most meg mintha ledobná, gondoltam rá, hogy lehet pihentetem koreát és kipróbálom a catrice BB-t vagy bourjois CC-t, azok szimpik :)

      Delete
    6. Nem a bőröd állapota változott esetleg? Csak azért kérdezem, mert régen nem igazán foglalkoztam azzal, hogy bb krémezés/alapozás előtt előkészítsem a bőrömet, ez meg is látszott a nap folyamán. Hidratálj, jöhet a bb krém (vagy alapozó), fixáld és egész nap kell tartania!

      Delete
    7. Lehet változott, viszont sokat foglalkozok vele, hámlasztok, olajozok, krémezek. Az a sanda gyanúm, hogy lassan utolér a kor :)

      Delete
  2. Ahh na neee, imádom ezeket a koreai termékeket és posztjaid...mindig kapok valami ihletet :) hogy most mi kellene.
    Nagyon szeretem a Holika Holika Petit Clearing bb krémet (azt is az itt olvasottak után vettem meg és nagy kedvenc lett), de most, hogy kicsit szárazabb a bőröm, nem annyira kedveli a bőröm...ez talán most jobb lenne. És árban sem vészes :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy tetszenek az ilyen posztok! :)
      Igen, a HH Clearing száríthatja a bőrt, ez a Baviphat hasonló színű/állagú, de hidratálóbb, nekem nagyon bejött :)

      Delete
  3. Szia Viki,
    épp be kellene újítano megy BB krémre, szerinted melyiknek nagyobba fedése? Ennek vagy a Tonymoly Dear me-nek?
    Köszi a tesztet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia!
      Hmm, szerintem kb. egyforma a fedésük. A különbség talán annyi, hogy a a Baviphat hidratálóbb, de egyébként színben, fedésben nagyon hasonlók.

      Delete
  4. Köszönöm :) és melyiknek jobb az oil-kontrolja (gondolom a Tonymolynak) ?

    ReplyDelete
  5. De kár. h ilyen világos ez a kence, megrendelném. (jól meglestem én is a belinkelt színmintás linket). Igazából télen jó a Lioele Water drop-om, meg még most, de amint elkezdek picit barnulni, máris fehér. Nyáron nagyon. Viki, Te vagy a nagy guru, milyen jó sötétebb árnyalatú bb kencék vannak? Nem létezik, h az én normál-kombinált bőrömre ne legyen valami! ^^ Köszi előre is!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem könnyű sajnos sötétebb bb krémet találni, a múltkor már nézelődtem, valaki más kérte, de szerintem akkor összeszedek mindent és írok egy posztot, úgyis jön a nyár, mindenki (kivéve én lol ) barnul majd, hátha hasznos lesz :)

      Delete
    2. Köszi! :) Én végül rendeltem nagy lelkesedésemben és a huszonfokra egy ilyet: http://www.ebay.com/itm/271393447335?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
      meglátjuk, milyen. nekem a lioele water dropsom is ilyen vizes és ez 23-as árnyalatú, szívesen csinálok majd mintát róla neked, h mennyivel sötétebb/másabb, mint az (mert az kapható itthon is, ez meg csak ebayes tétel). Ennyi pénzért pikkpakk meggyőztem magam, h egy próbát megér. ;)
      Ithon Te is biztos barnább lennél Viki, kint meg mindenki fehérebb. ;)

      Delete
  6. Pontosan, ahogyan valaki írta előttem: a koreai bejegyzéseidért odáig vagyok! :) Én most rendeltem meg a HH Petite Clearing-et, várom hogy megjöjjön, meg CC krém mintákat. Azt hiszem, egy időre kiköltekeztem magam erre a hónapra, kíváncsi vagyok melyik darabbal leszek elégedett (bár remélhetőleg mindegyik be fog válni, álljunk hozzá pozitívan).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma pont a HH Petit Clearing van rajtam, még mindig nagyon-nagyon jónak tartom. Mindig örülök, amikor írják, hogy nálam láttak valamit, megvették és a kedvencük lett, remélem nálad is így lesz majd! :) Nem tudom milyen CC krém mintákat rendeltél, nem sokat próbáltam, de a szimpatikusak, csak annyi, hogy a fedésük gyenge, de nem is azért veszi meg ezeket az ember :)

      Delete