OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, March 12, 2014

ROMWE Nyereményjáték

A harmadik nyereményjáték is elindul ma, amit a Romwe támogat! Ezt a szuper pólót nyerheti meg egy szerencsés! :)

Nyertes:



Megint jött egy lehetőség, s mivel nem vagyok semmi jónak elrontója, így elfogadtam, bár így most már három nyereményjáték fut a blogon egyszerre... :D
A Romwe jóvoltából nyereményjáték indul! :) Egy szerencsés megkapja a Coco Made Me Do It pólót!

Szabályok:
1. A Romwe oldalán hagyjatok egy kommentet a pólóval kapcsolatban.
2. Ide, a blogra írjatok egy kommentet, hogy milyen névvel tettétek ezt meg (a Facebook-on használt neved)
Ha már Facebook, akkor örülnék, ha lájkolnád a Facebook oldalamat is :)

A játék 5 napig tart, a nyertest én választom ki a random.org segítségével, a nyereményt pedig a Romwe postázza.
5 nap múlva látogass vissza a blogra, hogy te nyertél-e, de akár az e-mail címeteket is megadhatjátok, akkor fel tudom a nyertessel venni a kapcsolatot.

A felső március 13-ától akciós lesz egyébként ($9.99), illetve kaptunk egy kuponkódot is: 10%offcoco 10% kedvezmény.


Itt egy példa:







12 comments:

  1. Írtam az oldalra Csuvik Krisztina néven! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gratulálok, a kapcsolatot felvettem veled, az adataidat megadtam a Romwe-nek! :)

      Delete
  2. Adrienn Kalapos névvel írtam az oldalra, fb-on már régóta követlek! :)

    ReplyDelete
  3. Petra Toldi néven írtam megjegyzést a felső alá.:)
    Facebook-on már én is régóta követlek.:)

    ReplyDelete
  4. Dorka Nagy néven írtam kommentet, a Facebookodat én is régebben likeoltam. :) Köszi a lehetőséget! :)

    ReplyDelete
  5. Szia !
    Már régebben lájkoltam a Facebook oldaladat, írtam kommentet, Pon Ebiko névvel vagyok fent :)
    És köszönöm a lehetőséget ^^

    ReplyDelete
  6. írtam az oldalra Orsolya Mokri néven. Az oldaladat már réges-régen kedveltem! :D

    ReplyDelete
  7. Írtam Hajdu Zsófi néven! :) A te oldalad meg már ezeréve lájkolva ^^

    ReplyDelete
  8. Ez a póló imádnivaló :D Szukitsné P Renáta néven hagytam a kommentet, nagyon köszi a lehetőséget! :)))
    Pusza: Reni

    ReplyDelete