OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, March 11, 2014

iHerb Haul | iHerb Rendelés

A legutóbbi iHerb rendelésemet szeretném ebben a posztban bemutatni. Leginkább sminktermékeket vettem, de van még egy ecset, arc-és testápolással kapcsolatos termékek és vitamin is! Egyszóval: nagyon vegyes kis összeállítás :)


Február 14-én rendeltem ezeket a termékeket hosszas válogatás után. Az iHerb egy olyan oldal, ahol az ember MINDIG talál valamit, amit nagyon szeretne, aztán a kívánságlista csak egyre hosszabb lesz... Most néhány ilyen kívánságlistás dolog érkezett Kentucky államból (hogy pontos legyek :D ).

A legjobban az e.l.f. krémes tusokat vártam, hármat is rendeltem a következő színekben: coffee, mert barna tust már nagyon akartam, metallic olive, mert ez kicsit érdekesebb, de hétköznapra is jó, az arany pedig szimpatikus volt. Darabja 3 dollár, nagyon megéri!
Az e.l.f. ásványi alapozóját is ki szerettem volna próbálni a kedvező ára miatt, a legvilágosabbat vettem (Fair). Az aloe vera köztudottan jót tesz a bőrnek, ez az Aubrey Organics aloe vera folyadék a legtisztább, amivel eddig találkoztam, nincs benne oda nem illő dolog, örülök, hogy rátaláltam. A Real Techniques szilikonos tusecsetre akartam lecsapni, de sok tesztet elolvasva rájöttem, hogy nekem az nem kell (nagyon kevés anyagot vesz fel, többször kell a tusba mártani), az eredeti Fine Liner ecsetről viszont csak szuper dolgokat hallottam, így egyértelműen ezt vettem inkább meg :) Az Everyday Minerals Multi-Tasking korrektor elvileg mindenféle bőrhibára jó, nagyon kíváncsi leszek erre is, a gyengébben fedő alapozókhoz párosítom majd. A Madre Labs argánolajos kézkrém akciós volt akkor épp, eddig nagyon tetszik, tápláló, könnyen felszívódó krém, végül pedig az ingyenes termékek közül (minden rendeléshez lehet egy ingyenes terméket választani) a D vitaminra esett a választásom, ami kicsi, könnyű lenyelni! :)

Ha valamiről érdekel teszt, szóljatok és előre hozom! :)
Szerintem ebből a rendelésből kiderül, hogy igen változatos a felhozatal az iHerb oldalon, már évek óta itt vásárolok, nagyon meg vagyok elégedve velük.

Minden terméket belinkeltem, az INGYENES termékeket pedig itt találjátok meg. A TRIALS menüt is ajánlom, ott kedvező áron vannak különböző termékek.



Első rendelőknek pedig minden esetben jár a kedvezmény: 5 dollár minden rendelésnél (nincs limit, csak mert ezt mindig megkérdezitek :) ), de ha $40 feletti a végösszeg, akkor $10 kedvezményt kapunk. Az én kódom: BIV421














36 comments:

  1. Én is kb. egy hónapja rendeltem az iHerbről, bár még az én csomagom nem érkezett meg, de remélem ami késik, nem múlik...
    Én leginkább a Real Techniques összecsukható ecseteimet várom, illetve én is rendeltem egy e.l.f terméket (pirosítót). Már nagyon várom a csomagot, főleg a Te posztod után még inkább! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, kb egy hónapja volt egy kis probléma az iherb-nél, szinte mindenkinek késett a csomag, de pl. amit múlt héten rendeltem tegnap meg is érkezett, úgyhogy egy szavam sem lehet :D
      Azokon a RT ecseteken én is gondolkoztam, de nem sok tesztet láttam még róluk, még váratnak magukra :)

      Delete
    2. nekem is 22. napra érkezett meg a múlt hét pénteken a csomagom, pedig előtte mindig itt volt a 14-en. ;)

      Delete
    3. Nekem is kb. 3 és fél hét volt mire a legutóbbi megjött, de annak örültem, hogy minden épségben megérkezett :)
      Én mindjárt lecsaptam az RT összecsukható ecseteire, már december óta fáj érte a szívem :) De nem csalódtam :) Imádom mind a kettőt :D

      Delete
    4. Szóval ennyire jók ezek az új RT ecsetek? Nem örülök neki, mert most már nekem is kell, de így is sok az ecset, főleg amikor ki kell őket mosni! :DDDD

      Delete
    5. Mintha a saját rendelésemet olvasnám viszont: Real Techniques ecsetek és egy elf pirosító. :D

      Delete
  2. az alapozó és korrektor teszt engem nagyon érdekelni... :) mindkettőt tervezek mostanában venni, lesem a posztokat minden ilyen témában

    ReplyDelete
  3. Ok, akkor igyekszem ezeket hamar tesztelni! :)

    ReplyDelete
  4. Engem az Elf krémes tusai nagyon érdekelnek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én oda vagyok értük, nekem nagyon bejött mind a három szín, pedig nem vagyok oda a márkáért, de ezek jók! :) Ezekről már készül a teszt egyébként! :)

      Delete
  5. Engem a tusok érdekelnének, nagyon szépnek tűnnek, de már félek az elf-től :) Én pont tegnap rendeltem iherbről és sokat filóztam a szilikonos ecseten, végül bele tettem a kosárba, túl kíváncsi vagyok rá, hogy kibírjam. Ez a tus ecset is megvan és nagyon jó szerintem is. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is sokat csalódtam már az e.l.f.-ben, de ezek nekem nagyon-nagyon tetszenek, sokkal jobbak, mint amire számítottam, de jön a teszt hamarosan, majd meg is mutatom őket persze! :) A szilikonosról is jókat olvastam, biztos, hogy nem fogsz benne csalódni, csak én a fent említett dolog miatt inkább lemondtam róla. :)

      Delete
    2. Filóztam ezen a kézkrémen, de végül nem rendeltem meg. És persze már a rendelés leadásának másnapján is találtam új dolgot, amit kár volt kihagyni. :D
      Ez a mánia a TE hibád, miattad van! Hahahahahaah. :D (persze csak viccelek).
      Én most kivételesen vmi arcmaszkot kértem ingyen, de persze még nem próbáltam. ^^

      Delete
    3. Haha, igen, tudom, az én hibám :( Emlékszem az első iHerb-es posztomra, akkor még fogalmam sem volt róla, hogy ilyen kincsesbányára bukkantam :D Annyi minden van, amit nem tudtam volna máshonnan megrendelni vagy csak rettentő magas postaköltséggel, itt pedig már 4 dollárért el is küldik nekem, azért nem mindegy. Ok, mondjuk az ez utáni rendeléshez a drágább postaköltséget választottam (8 dolláros, azt hiszem), hogy azt is kipróbáljam, le a kalappal: csütörtökön rendeltem és hétfőn már jött is a DHL a csomaggal! :)
      Az arcmaszk nekem is szimpatikus volt, de elég beteges vagyok mostanában, szóval mindenféle bogyókat vettem/rendeltem, hátha hat valamelyik :D

      Delete
  6. Szia, nagyon meghoztad a kedvem, hogy rendeljek tőlük :-). Aki rendelt már Magyarországra: kb mennyi idő amíg megérkezik? És mennyi a szállítási ktg.? Elvileg ha jól tudom, 100 dollárig nem terheli semmi import áfa vagy vám.
    külföldről mindig paypal-os helyekről rendelek, így nincs tapasztalatom, sima MasterCard-al is lehet fizetni?
    Bocsi a sok kérdésért...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Több postázási lehetőség közül lehet választani, minden országban más (az ár is). Magyar címre kb. 2-3 hét, de van akinek másfél hét alatt is megérkezik - ez a legolcsóbb szállításra vonatkozik. A picit drágábbak sokkal gyorsabbak, én pl. kipróbáltam a 8 dolláros DHL-t és wow, 4 nap alatt megkaptam, de lehet, hogy 3 lett volna, ha nincs benne a vasárnap!
      Amint beteszed a kosaradba a termékeket, kiválasztod az országot, már ki is írja a postázási lehetőségeket árral együtt. Nagyon egyszerű.
      Fizetni csak bankkártyával lehet, ugyanúgy mint amikor magyar cégnek fizetsz kártyával, ugyanazokat az adatokat kérik el, semmi extra.
      Online Vásárlás: Tévhitek & Tippek címmel már írtam posztot, abban ott van, hogy mikor kell vámot stb. fizetni, jobb felső sarokban van a kerősöm, oda írd be, ha érdekel, de amúgy úgy vettem észre, hogy a vámosok kedvétől függ, van akit 40 dollár felett már vámoltatnak, mást 100-on felül sem, de nekem ilyen problémám soha nem volt, sem otthon sem itt, akárhonnan is rendeltem. :) (amúgy elvileg 22 euro alatt nincs vám, 22-150 euro között sincs, de van 27%-os áfa, 150 euro felett van vám és áfa is, de a fent említett poszt alján megtalálod (tavalyi, de csak nem változott azóta sokat). Belinkelem azért:
      http://www.ohmybrush.com/2013/01/online-vasarlas-tevhitek-tippek.html

      Delete
    2. Nekem nem gyorsabb a drágább posta :( nem is értem, másnak működik rendesen mo-ra? mindkettővel rendeltem már és ugyanúgy 2-3 hét volt, és a követés sem működött rendesen. Attól függetlenül ha értékesebb a csomag tartalma a drágábbat választom.

      Delete
    3. Pff ez mindenképp a magyar futár hibája (DHL ott is, gondolom), mert ha a holland DHL képes frissíteni a státuszt a követéshez és kiszállítják pár nap alatt, akkor a magyarnak sem kellene több idő, főleg nem 2-3 hét. Annyi idő alatt a magyar posta is kiviszi. De igen, ha értékesebb cuccok vannak benne, érdemesebb a drágábbat választani, nyugodtabb az ember :)

      Delete
    4. hozzánk sztem nem gyorsabb! én mindig a 8 dollárosat választom (ami a nehezebb csomi miatt általában 10-12-re jön ki végül) és azzal ér ide átlag 14 nap alatt, de az elmúlt hetekben ugye lassabb volt és bónusz 1 hét hozzáadódott.

      Delete
    5. DHL vagy Airmail. Kicsit durván irigy vagyok a 4 napodért :))

      Delete
    6. Megnéztem, igazatok van, a ti 8 dollárosotok az nem DHL, hanem International Airmail with tracking és az is 1-4 hétig tart, mint a 4 dolláros posta, csak itt "ajánlva" adják fel. Ami nekem 8 dollár, az DHL, de M.o.-ra ugyanaz több, mint 15 dollár, de legalább az is 2-4 nap, mint nekem. Durva, hogy dupla annyiba kerül ugyanaz a szolgáltatás :(

      Delete
  7. Engem is a tusok érdekelnének főleg. :)
    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/02/nyeremenyjatek.html

    ReplyDelete
  8. Te jó ég, ezek a tusok mennyire csodálatosak már??? Hát muszáj leszek megrendelni, mert beléjük szerettem első látásra! :D
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
  9. Engem is a tusok érdekelnének, kezdek rákattanni a színes tusokra. A rúzsmánia után szabadon, időszakosan mindig van valami, amire rácuppanok. :D

    ReplyDelete
  10. Aki rendelte már iherb-ről DHL-lel, az megmondaná, hogy a DHL szállítási ára beleszámít-e az értékbe??? Most nézem a küldeményem a neten és azt írják, hogy megvámolták a 29,12$-os csomagomat. Ez ha átváltom a mai árfolyamon nincs 22 Euro, a DHL viszont kicsit több, mint 15$ volt. Most akkor hozzászámolták? Na nemár, soha többet nem vásárolok DHL-lel. A nemzetközi regisztrált postázás 22 nap volt sérült csomaggal... de fél dollárral nagyobb érték, azt nem vámolták. Ezután csak a 4$-os posta jöhet szóba, aztán vagy megérkezik vagy nem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vám nem lett, de áfa majdnem, ha a rendelésem értéke csak egy kicsivel több (+250-300Ft) akkor 27% Áfa terhelte volna (10Euro), ezt megtudtam a hosszadalmasabb levelezés után a DHL vámszakértőjével. Tehát a rendeléseknél a DHL Express futár ára beleszámít az összértékbe, nem csak a csomag értékét nézik! Ezt vegye figyelembe mindenki rendelésnél. A csomag ideért 7 nap alatt (volt közte egy hétvége). Ez nem gyors szerintem. Nem tudom ajánlani a DHL-lel történő iherb rendelést.

      Delete
    2. U.I.: A vámos szerint a mai napon pl. 26$ felett már számolják az áfát... . Napi szinten változik ahogy az árfolyam is. :-S

      Delete
    3. Húh, hát ez nem túl jó hír, sajnálom, hogy így jártál, de köszi, hogy megosztottad velünk! Én most már tényleg nem értem, hogy mi alapján szúrják ki a csomagokat, de akkor inkább maradj a 4 dolláros postánál legközelebb, így nem éri meg a DHL.

      Delete
    4. ... tegnap néztem, azóta drágább is lett a DHL Express shipping Mo.-ra, hát tartsák meg maguknak. A 4$-os meg vagy megérkezik vagy a postás családja örvend az ember csomagjának. Valami áthidaló megoldást kitalálhatnának, a 8$-os posta nem az, mert annál se fizetik vissza a vételárat ha nem ér célba (bár azt alá kell írnia valakinek).

      Delete
    5. az új rendelés előtt nem örvendezek most ezeknek a fejleményeknek. fura, én azt hittem, h a hozzánk 8 dolcsis postázásban benne van a "csomagbiztosítás", én azért kérem mindig azzal. szerinted Viki?

      Delete
    6. most látom, h non-refundable. :( nincs kérdésem. akkor sem fogok 24 dollárt fizetni ups-ért vagy 16-ot a fent nem is ajánlott dhl-ért. :/

      Delete
    7. Általában megoldják a problémát, a legolcsóbb postázást választva is visszakapjuk a pénzt, ha írunk nekik, de persze nem tudom garantálni, mert nem kötelességük, de általában megteszik. A 24 dolláros ups eszméletlenül sok szerintem is.

      Delete
  11. Szia! Szerinted miért van az, hogy nem fogadja el a rendelésnél a bankkártya számot? Már napok óta próbálom és nem megy:( Pedig úgy akarok már rendelni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Csak a Mastercard vagy Visa jó és ha már egyszer rendeltél vele iherbről, akkor nem engedi, hogy kedvezményt kapj megint hiába más a cím. Csak ezekre tudok gondolni, de ha nem ez a baj, akkor mit ír ki? Vagy csak simán nem enged továbbmenni?

      Delete
  12. Most rendelnék először, Mastercard-dal és azt írja hogy "please enter a valid card number", de még érvényes 3 évig..A név pedig stimmel a kártyán levővel... Próbáltam utánanézni , de sehol nem írnak erről.

    ReplyDelete
  13. Sziasztok!
    Sokat gondolkoztam az iherbes rendelésen, mert a korábbi hely (Swanson) ahonnan rendeltem elég problémás volt. Elég sokat kellett várni az árura mire megérkezett. Viszont az iherbtől jóval olcsóbb. Szerencsére mivel kitartó kereső vagyok, találtam egy másik amerikai céget (Pipingrock), aki sokkal megbízhatóbb, mint a Swanson. Jóval gyorsabb szállítási idő, átlagosan 2 hét alatt megérkezik, de volt, hogy egy hét után már megkaptam a küldeményt. A szállítási díj is jóval kevesebb, mint a Swansonnál, 90dkg-ig csak 4 USD. Ahogy itt többen írták, én is úgy szoktam a Pipingrock-tól rendelni, max. 50USD-ig és nagy eséllyel átmegy a vámon. Ha ennél nagyobb összegben rendelnék már nagyobb lenne az esélye, hogy vámkezelik. Ráadásul van egy kupon kódom, ha a BED283-at beírod a jutalom kód, promóciós kód mezőbe, akkor 40$ alatt 5$ kedvezményt kapsz, 40$ felett pedig 10$ kedvezményt. A weboldalon beállítható a magyar nyelv és a fizetendő valuta is, nem kötelező az USD, lehet EUR-al is fizetni. Szerintem egyszerű és jól átlátható, még azok számára is akik nem tudnak angolul. Itt egy közvetlen link, de bármi kérdés lenne szívesen segítek: http://www.pipingrock.com/?rwcode=BED283
    Sokat keresgéltem, hogy honnan kellene olcsó és megbízható vitaminokat rendelni, de én ennél jobbat eddig még nem találtam. Teljesen biztonságos és gyors. Megrendelés után gyorsan befoglalják a kártyámról az összeget, én pedig azonnal lezárom a kártyát, de ez már a banki része. Szerencsére a bankom is jó olcsó és megbízható! Sok sikert és jó spórolást mindenkinek!

    ReplyDelete