OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, March 2, 2014

Februári Kedvencek | 2014

A februári kedvenceimet, legtöbbet használt termékeket gyűjtöttem össze egy bejegyzést erejéig, ezeket láthatjátok itt, rövid véleménnyel kiegészítve természetesen :)



Megint eladtam a lelkem a Naked 2-nek, mert ismét ehhez nyúltam a legtöbbször. Jól összerakták ezt a palettát, nem vitás :)
Nagyon jó ez a bb krém, főleg télen, ilyenkor szárazabb a bőröm. Szeretem, ahogy feltölti a tág pórusokat, ráncokat, gyönyörűen fel lehet vinni az arcra, nem csíkoz, egyszerűen szuper!
Elég új a számomra, de rögtön a kedvenceim közé került, mert annyira jól hidratál, viszont nem lesz tőle olajos, csillogó a bőr, ez most nekem nagyon bevált (eddig). Nekem csak a mini méret van meg, ezt láthatjátok a képen, de így is van benne igen sok!
A kedvenc highlighterem. Pont. Az a finomabb fajta, ezért nem lesz diszkógömb az ember feje, csodás a fénye, pár dollárért nagyon megérte...
Felbontás után 1 hónappal megváltozott az állaga, nem olyan nehezen kezelhető, mint az elején, de leginkább azért szeretem, mert FEKETE. Nem az a szokásos szempillaspirál szín, hanem igazi fekete, annyira sokat számít!
Maybelline zselés tus teszt | megvásárolható itt
A kezdetektől fogva imádom, de most főleg azért, mert nagyon sokat kísérletezem vele, többféle forma, több ecsettel is, kicsit módosítani akartam a szokásos tusvonalamon, kerestem az új kedvencet :D
Sigma, BCC, Zoeva ecsetek teszt | megvásárolható itt Sigma, BCC, Zoeva
Még mindig a ferde áll a leginkább a kezemre, de a többit is megszerettem.
Nem sok ajakbalzsamot használok, de ezt nagyon megszerettem az utóbbi hónapokban, egyszerű, de tökéletes.
Armani Code parfüm teszt | megvásárolható itt
Nagyon régen kiszúrtam magamnak, most megkaptam a születésnapomra, egyszerűen imádom! Majd írok róla részletes tesztet is, de nagyon kellemes az illata, eléggé egyedi, nekem tetszik! :)
















8 comments:

  1. Szia. Nagyon jo kis termèkek ! A kedvencem UD paletta! nagyon szeretem. A maybelline zseles tust is probàltam màr, nagyon tartos, nagyon fekete,de nagyon csipte a szemem. :((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Ezt szomorúan hallom :( Mást sajnos így nem is tudok ajánlani, mert nem merném azt mondani, hogy nem fog csípni :(

      Delete
  2. Jaj mennyi jót hallottam arról a maybelline tusról. de én olyan szerencsecsomag vagyok ilyen téren, nem megy nekem és szerintem nem is áll jól.

    Barbi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hidd el, én is nagyon sokat bénáztam, sőt! Van úgy, hogy most sem sikerül olyanra, mint elterveztem :D Csak gyakorolni kell, kitalálni, hogy milyen termékek, ecsetek állnak a kezedre a legjobban és milyen tusvonal tetszik magadon. Szerintem ez mindenkinek jól áll, pedig régen én sem szerettem magamon, de csak azért, mert túl vastagra húztam, nekem az meg nem előnyös :)

      Delete
  3. A Maybelline tus az egyik legjobb a piacon, nekem barna színben van meg és IMÁDNIVALÓ! :) Még remegő kézzel vagy álmos tekintettel is csodás tusvonalat lehet vele húzni :)
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Barna tust is nagyon szeretnék, valószínűleg én is a Maybellinetől veszem majd meg, sokan mondtátok már, hogy a barna is szuper :)

      Delete
  4. megint csodásaka képek, és a BB krémen még mindig filózok, de egyre inkább meggyőztél (közben szép lassan kifogyott a bobbi brown bb krémem, úgyhogy már nagyon érik a rendelés)

    ReplyDelete
  5. Köszönöm :) Ebből a bb krémből lehet mintákat is venni az ebay-n, ha esetleg biztosra szeretnél menni, mondjuk én egyből a nagy mérettel kezdtem, bíztam benne nagyon, szerencsére jó is lett :)

    ReplyDelete