OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, March 5, 2014

Elfogyott | Február 2014

Februárban is elfogyott pár termék, ezeket gyűjtöttem egy csokorba, hogy még utoljára szerepeljenek a blogon :) Természetesen az is kiderül, hogy újravenném-e valamelyiket...


Amint láthatjátok, ezek többségéről nem írtam tesztet, ezért szeretem az Elfogyott posztokat, mert olyanokról is olvashattok pár mondat erejéig, amikről egyébként nálam nem lenne szó. Ezek fogytak el februárban :)


Yves Rocher So Elixir EDT
Ezt a parfümöt nagyon régen kaptam egy rendeléshez ajándékba, én kifejezetten nem szeretem magamon, de tudom, hogy vannak olyanok, akik szerint isteni illat, ezért inkább nem mondok róla rosszat, de ez tipikusan az a fajta parfüm, amit magamtól nem vennék meg. Szerintem a virágos-púderes családba tartozik, elég tartós, bár ez csak EDT, s mivel az EDP-ből is van egy kis mintám, elmondhatom, hogy szerintem annak kellemesebb az illata, legalábbis az orrom szerint :D Nem venném újra.
Diadermine sminklemosó
Szeretem, mert hatásos, de észrevettem, hogy homályosan látok utána, szóval már nem vagyok benne biztos, hogy újravenném, de csak ez az egy bajom van vele, akkor szoktam megvenni, amikor féláron van :) Kétfázisú, az erős sminket is jól eltávolítja, elvileg érzékeny szemre is jó. Talán újravenném.
Max Factor Clump Defy szempillaspirál
Ez volt a kedvenc szempillaspirálom nappalra, mert soha nem csalódtam benne, nem tapadnak össze a szempillák, természetes hatást kapunk, tartós, tényleg jó. A keféje görbített, ennek annyira nem örülök, de igazából így is jól használható még az én kisebb szemeimhez is. Gyorsan és egyszerűen fel lehet vele vinni a festéket, ezért szerettem, az egyszerűség híve vagyok :) Újravenném.
Szerettem, nem is olyan régen írtam róla tesztet, ezért belinkelem. Zsírosabb krém, amivel jól el lehet távolítani a sminket, nekem szimpatikus. A termék nagyon jó, de nem szeretem a csomagolását, nem praktikus, ezért nem vagyok benne biztos, hogy megint megveszem, viszont továbbra is szeretnék az olajos sminklemosás vonalán maradni, az biztos. Talán újravenném.
De Tuinen Barackos bőrradír
Ez elég nagy csalódás, de nagyon akciós volt, így nem ért nagy sorscsapás. Pár nagyobb darabkán kívül csak a rossz illatú fehér krémből áll, így bőrradírként nálam már megbukott, nagyon nem szerettem, még szerencse, hogy csak kb. 1 eurot fizettem érte.... Nem venném újra.
Rituals Qi Gong Spray
Elvileg izzadásgátló spray, de amennyire szeretem a Rituals minőségi termékeit, ez annyira nem jött be. Jó az illata, de más pozitívumot nem tudok róla elmondani, nem egy nagy szám. Ez csak egy mini méret, ajándékba kaptam egy szettet, amiben ez volt a leggyengébb láncszem. Ha Rituals terméket szeretnétek, a rózsaszín dobozosokat ajánlom, isteni az illatuk! :) Nem venném újra.
Palmolive Turkish Bath tusfürdő
Van pár Palmolive-es tusfürdő, amiknek isteni az illata, az is ezek közé tartozik. A gél állaga kellemes, nem is kell belőle sok, legalább most már azt is tudom, hogy milyen a törökfürdő :D Minőségi darab, kedvező áron, remélem még találok ilyet a boltokban. Újravenném.
L'occitane shea vajas kézkrém
Ez nem most fogyott el, de csak nem rég találtam meg a táskám mélyén... Az egyik legjobb krézkrém, amit eddig használtam, nagyon tudom ajánlani. Kellemes illatú krém, ami gazdag, de hamar felszívódik, a hatása pedig hosszan tart. Újravenném.
Essence All About Matt púder
Harmadszor is újravettem, főleg azért, mert hatásos, könnyen elérhető és olcsó. Rengetegszer írtam már róla a blogon, a véleményemet továbbra is fenntartom, jó termék, csak a csomagolásával nem vagyok kibékülve, mindig összetörik a műanyag, pedig még a táskámba sem teszem ezt soha... Újravenném.
Toni&Guy Sea Salt Texturising Spray
Szintén ezer éve kaptam ajándékba egy vásárláshoz, hullámos hajat nyerhetünk vele elvileg, de az én hajamom nagyon minimális a hatása magában. Mivel kellemes, friss érzetet ad, azért elhasználtam. Nem venném újra.
Benefit Triple Performing Emulsion
Ez nem fogyott el, de lejárt a szavatossága, így inkább kidobom, de egyébként sincs sok már benne. Olajos bőrre szuper, de tényleg csak minimálisan hidratál, cserébe hamar felszívódik, viszont ha jól tudom, eléggé borsos az ára, annyira pedig nem kihagyhatatlan vétel. Nem venném újra.













1 comment:

  1. Tetszik ez a poszt. főleg az ,hogy oda írtad melyiket vennéd újra és melyiket nem. Ha van kedved játszani egy vadi új Romwe kardigánért akkor ezen a linken nálam megteheted:)) -> http://ruhamania.blogspot.hu/2014/03/giveaway.html

    ReplyDelete