OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, March 21, 2014

Ebay Haul

Azokat a pár dolláros termékeket láthatjátok, amiket az elmúlt egy hónapban rendeltem az ebay-ről! :) Körömlakk, ecset, nyaklánc stb. :)


Mindegyiket belinkeltem, az ebay-n megtaláljátok a termékeket:




Én szeretem az unboxing videókat, nálam ez a második, ha nektek is tetszik, akkor jelezzétek és lesz még ilyen :)








13 comments:

  1. távirányító kell.köszi a linket :)

    ReplyDelete
  2. Most komolyan működik is az a távirányító ennyi pénzért? Mert akkor nekem is kell! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Használtam már párszor, működik, ennyiért nagyon megéri! :) Még elem is van benne! :D

      Delete
  3. Majd ird meg milyen az ecset! Kivancsi vagyok, mert az eredetit szeretem, de ha a hasonmas van ilyen jo, akkor lehet beruhazok ra :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok, akkor írok majd róla. Ma próbáltam ki először, de még párszor használni akarom, mielőtt véleményt írnék :)

      Delete
  4. hú, nagyon jó dolgokat vettél, a körömlakk, és a díszítők tetszenek a legjobban :3 most elültetted bennem az ötletet, hogy a lakkot megrendeljem :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. A körömös csomagra vártam a legjobban, de persze a körömlakk is érdekelt, ilyenem még nem volt! :)

      Delete
  5. Ilyen Real Techniques-hasonmást én is vettem, csak tömöttebbet, kék nyéllel, és imádom :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az az igazság, hogy első használat közben elég szimpatikus volt, rosszabbra számítottam :D Teljesen jól használható :)

      Delete
  6. Szia!
    Pár hónapja az egyik bejegyzésed alatt megírtad, hogy melyek azok a dolgok amelyeket a legcélszerűbb beállítani egy Ebay-es rendelésnél abban az estben ha Magyarországra szeretnék rendelni lehetőleg ingyenes házhoz szállítással.
    Sajnos nem tudom már, hogy melyik volt az a bejegyzésed így nem találom az infókat sem. Szerettem volna üzit írni, de nem találtam erre lehetőséget sehol. Most viszont megpróbálom megjegyezni, hogy ehhez a bejegyzéshez írtál :D
    Az újabb válaszodat előre is köszönöm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! E-mail címem kint van, de kommentben hamarabb válaszolok (főleg ha friss posztra jött a komment, akkor szem előtt van).
      Remélem erre a posztra gondoltál: http://www.ohmybrush.com/2013/10/paypal-regisztracio-rendeles-ebay-rol.html
      Egyébként jobb oldalon fent van a keresőm, ha oda beírod, hogy paypal, akkor egyből ezt adja ki, legközelebb így hátha könnyebben megtalálod :)

      Delete
  7. This is soooo yummmmy! <3
    Following you on Bloglovin will appreciate it if you can follow back on Blog Lovin as well (GFC not working anymore) <3
    xoxo
    Red Alice
    http://redraoalice.blogspot.com/2014/03/get-flirty-eyes-with-luscious-curl.html

    ReplyDelete