OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, March 19, 2014

Dear Diary | Március

Kicsit elhanyagoltam a Dear Diary posztokat, de most újra jelentkezem mindenféle aprósággal, ami nekem fontos volt az elmúlt hetekben :)



Kezdjük azzal, hogy megint sikerült lebetegednem, de most úgy igazán. Általában egy hét alatt kigyógyulok ilyesmiből, most kellett kettő... Nem hiszem, hogy ezt észre lehetett venni a blogon, mert mindig van előre elkészített bejegyzésem, bár erről le akarok szokni, mert bár hasznos, de spontánabb szeretnék lenni. Ugye ismerős, hogy addig tartogatod a megírt posztot, amíg már nem is aktuális, nem tetszenek a képek, hatodszorra is átírva úgy érzed, hogy nem az igazi, így hónapokig porosodik a piszkozatok között, mire aztán persze törlésre kerül a sor. Tegnap kb. 5 poszt esett ennek az áldozatául, egy héttel ezelőtt kb. ugyanennyi... Ilyen ez a popszakma :D

Április 3-án lesz 3 éves a blog, ezért rámtört a nosztalgia, hiszen már előtte is blogoltam, de az OMB ezerszer jobban kinőtte magát, mint az előző. Nem akarok most ebbe jobban belemenni, mert kb. egy hete olvashattátok a blogolásom története c. posztot, ott mindent kiveséztem, a lényeg, hogy ezt meg kellene ünnepelni, ha van ötletetek, akkor írjátok meg nyugodan, most lehet kívánni! :D

Két cég is mosolyt csalt az arcomra az elmúlt napokban. Az egyik a Bdellium Tools, sok-sok ecsetemet tőlük vettem, mindig örülök, amikor kiteszik a képeimet a FB oldalukra :)
A másik pedig az iHerb, akik twitteren aktívak, s nagyon tetszett nekik a róluk írt poszt en espanol. :D Gondolom, hogy az ékezetek miatt hitték a szövegemre, hogy spanyol, vagy nem is értem, de jót nevettem rajta :D






Készülök a Glamour napokra is, vagyis napra. Most már tényleg úgy érzem, hogy nincs mit felvenni. Valószínűleg a vérnyomásom a 200-at fogja verni azon a szombaton, mert ha a 17 milliós Hollandia elindul vásárolni, akkor kő kövön nem marad, de majd túlélem :) A magyar Glamour szerintem jobban szervezi meg ezt, eleve több napon keresztül vásárolhatunk, pl. itt mindenhez általában 20% kedvezményt kapunk, drogériára nem érvényes semmi, a magazint pedig vinni kell magunkkal, mert kuponok nincsenek. Ok, ennyit erről, érdekességként :D



Nem messze tőlünk legelésznek ezek a drágaságok, akárhányszor elmegyek mellettük, készítek egy fényképet, mintha nem lenne már 100 ugyanilyen fotóm róluk... :D 



Tudom, még csak március van, de már nagyon várom az igazi, színes, napfényes tavaszt!







Pár napja mutattam az iHerb rendelésemet, abban voltak ezek a krémes tusok az elf-től. Ennyire boldoggá még soha nem tett egy 3 dolláros sminktermék :D Komolyan nagyon jók, holnap szerintem ki is teszem a tesztet! :)



Szerettem volna kipróbálni az új La Roche Posay Effaclar Duo+ krémet, de még nem volt a gyógyszertárban, így elhoztam a sima Duo-t, amit már használtam egyébként régebben, szeretem, de az új érdekelt volna nagyon. Ha esetleg valaki próbálta már, örülnék, ha megírná a tapasztalatait, mi a különbség stb. :)



Domain név vásárlás - a világon az egyik legutálatosabb dolog. Már mindent felvásároltak, aminek egy kis értelme is van, csak azért, hogy hátha megveszi majd valaki tőlük. Mindegy, azért nem adtam fel most sem természetesen :) Új vizekre szeretnék evezni, nem ezt a blogot változtatom meg, nyugi, ehhez nem nyúlok, jól van úgy, ahogy van :)



Tavaszi nagytakarítást tartottam, aminek az lett az eredménye, hogy kidobtam pár krémet (lejárt a szavatosságuk) és üres dobozt (gyűjtöm őket, mert sosem lehet tudni, hogy mire lesz jó - semmire), de a sminktermékeknek (a sminkes posztokból láthatjátok, hogy ragaszkodom a megszokott kedvencekhez, a többin inkább túladtam) új gazdája van, Rami személyében (páran jelentkeztek érte, közöttük sorsoltam). Mindenkit buzdítok arra, hogy ha van olyan dolga, amit már nem használ, ne dobja ki, hanem adja tovább, mert így mindenki jól jár. :)



Hiába próbáltam ellenállni, egyszerűen annyira én vagyok ez a paletta, hogy nem tudtam nem kiegészíteni a Naked családomat :D Minden nap sminkelek, ráadásul ilyesmi színekkel, nem mondhatom, hogy nem tudom kihasználni. Hihetletlen egyébként az UD, mostanában öntik magukból a szebbnél szebb palettákat, ugye ott volt a Vice 2, aztán a Naked 3, most az Electric, mindegyik csodaszép! A Naked 3 palettát a Feelunique oldalán megvehetitek, de most 15% kedvezményt is kaphattok rá, ha csatlakoztok a Member Clubhoz és az UD-t választjátok kedvenc márkátoknak. Nagyon egyszerű, megéri, mert 15% már nem kevés ekkora összegnél! :) Az OUTLET részben, pedig akár 50%-kal olcsóbban vásárolhattok, tegnap kaptam az e-mailt róla! :)



Mostanában egyébként elég rossz tapasztalatom volt néhány Európán kívüli online bolttal, ma is felidegesítettek azzal, hogy szinte lehülyézik az embert, közben meg arra nem képesek, hogy elolvassák az e-mailemet, csak félmondatokban válaszolnak, aztán csodálkoznak, hogy visszaküldöm a csomagot stb. Maradok szerintem inkább a fent említett brit oldalaknál (feelunique, hqhair, lookfantastic stb.), mert mindent megtalálok ott is, ingyenes és gyors a posta, nem kell félni a vámtól, ha baj van egyből intézkednek, szóval éljen Európa! :D (Ok, az iHerb kivétel, őket imádom! :D )

További szép napot és hetet kívánok mindenkinek! :)

5 comments:

  1. Szia! Nagyon klassz poszt lett :) Így a végén az online boltokkal kapcsolatban, nem tudnál írni róluk egy kicsit hogy honnan érdemes vásárolni és honnan inkább nem? Nagyon hasznos lenne, mert bosszantó hogy a szuper termékeket csak az internetről lehet beszerezni :S Előre is köszi! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Köszi! :)
      Igen-igen, írok majd ilyen posztot, többen is kérték, de most megadtad az utolsó lökést, hamarosan elkészítem! :)

      Delete
  2. Na igen, én is így vagyok a Naked 3-mal: próbálom magam lebeszélni róla, de a lelkem mélyén tudom, hogy csak idő kérdése, hogy megrendeljem... Az en espanol pedig vicces :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pontosan, én is így voltam vele, de annyira a kedvenc színeimet válogatták össze, hogy butaság lett volna kihagyni, csak azért, mert nem akartam menni az árral. Ami jó, az jó! :D

      Delete
  3. Nagyon tetszenek ezek a bejegyzések, remélem marad a jövőben is! :)
    A Naked 3 először egyáltalán nem tetszett, bár lehet, hogy csak az óriási rajongás, amit kiváltott, az tette ellenszenvessé...aztán rájöttem, hogy nagyon sokszor használok hasonló színeket. Ha kijön a MUA a saját verziójával, tuti beszerzem a kettessel együtt. :)

    ReplyDelete