OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, February 22, 2014

Wish List | iHerb Kívánságlista Február 2014

Ebben a hónapban is összeírtam egy kívánságlistát, mert az iHerb tele van rendkívül érdekes termékekkel, mindig találok valami -számomra- újat :)




Ne feledjétek, hogy minden rendeléshez lehet egy ingyenes terméket választani, illetve a Trial menüpontban sok akciós dolog van nagyon kedvező áron, itt is érdemes szétnézni! :)

Bár kb. egy hete adtam le a rendelésemet, de azért van még pár olyan dolog, amit szívem szerint szintén megvettem volna, de vagy nem volt készleten (általában ez a problémám) vagy mást vettem meg helyette, de nézzük is!


A BIV421 kóddal minden új vásárló $5 kedvezményt kap, de ha $40 feletti a rendelés értéke, akkor $10 kedvezményt ér a kód! :)



Nestle Hot Chocoa Mix
Ez annyira finomnak néz ki, de persze múlt héten nem volt készleten :( Sebaj, legközelebb az enyém lesz! :)


Shea vaj
Mert annyi mindenre jó!


Jojobaolaj
A bőr egyik legjobb barátja a jojoba.



C vitaminos arclemosó gél
A C vitamin szuper a bőr számára, szeretem a koreai C vitaminos szérumomat, ezért még szeretnék pár ilyen terméket venni, ez jónak tűnik.


Csipkebogyóolaj
Szintén sok kedvező tulajdonsága van, ez is érdekelne.




Bee Naturals balzsam a szemre
Ez sem volt készleten, pedig napokon keresztül vártam, hogy elérhető legyen, most meg persze kapható. Ilyen az én formám :D



e.l.f. pirosító
Annyira jól néznek ki ezek a pirosítók, egyet szeretnék kipróbálni már :)



Giovanni hajtápláló spray
A Giovanni márka eléggé felkapottnak tűnik az oldalon, ezt a kimosást nem igénylő terméket néztem ki.



e.l.f. körömlakk szett 14 db
Van két szett, ami tetszik, ez az első.



Physician's Formula pirosító
Ezer éve szemezek ezzel a pirosítóval, nem értem, hogy miért nem rendeltem még meg!




3 krémes tus egyben (fekete, barna, lila)
Ennyit szerintem megér három tus: fekete, barna és lila színben!



Bdellium Tools ecset
Ezt az ecsetet már régen ki szeretném próbálni.


Omega 3 halolaj
Sok-sok étrendkiegészítő, vitamin stb. van az oldalon, vettem is egyet, azt hiszem, hogy az ingyenes termékek között volt a D vitaminos, amit választottam, de ez is érdekel.



Szárított gyümölcsök + magvak mix
Finomnak tűnik :)


C vitaminos szérum
Organikus C vitaminos szérumot is szívesen próbálnék ki.



15 db e.l.f. körömlakk
Itt a másik szett, ebben 15 lakk van :)




6 comments:

  1. Mindig olyan jó dolgokat tudsz mutatni az ilyen kívánságlistás bejegyzéseidben! :) Az iHerben mindegy mennyiért rendelünk, akkor is kapunk 5$-nyi kedvezményt és még választhatunk ingyen terméket is? Vagy a kedvezmények olyanok mint itt magyar honba, hogy össze nem vonhatóak? :D Paypal-lal tudok fizetni itt is? Ha jól emlékszem, írtál erről is bejegyzést, csak eddig az Ebayesre bukkantam rá, ami nagy segítség volt, mint tudod...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nincs vásárlási limit, ha 5 dollár értékben rendelsz, akkor is jár az 5 dollár kedvezmény és az ingyenes termék. Paypal-lal nem lehet fizetni, csak bankkártyával.

      Delete
  2. Viki, az ELF-es cuccok itt olcsóbbak mint az ELF honlapján?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A holland e.l.f.-hez képest sokkal olcsóbb, a brit oldalról nem rendelhetek holland címre, szóval azt nem tudom, de nekem itt éri meg a legjobban.

      Delete
  3. Komolyan mondom, eszembe sem jutott az iherb oldalára felnézni mostanában...egészen a posztodig...tönkreteszel! :D
    Néhány szemre való ecsettel szemezek jelenleg, mert azokból sosem elég :)
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
  4. A szivecskés pirosító nagyon tetszik!!! Tuti kell!!! :)
    A shea vaj is nagyon jó árban van...ajjj annyi mindent tudnék rendelni, pedig most megfogadtam, hogy leállok egy darabig :D

    ReplyDelete