OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, February 13, 2014

What's On My Face #5 | Purple

Jaj, régen volt már What's On My Face bejegyzés, mert általában a szokásos sminkemet készítettem el minden nap, de most tudok színesebbet mutatni :) A lila és a barna színek dominálnak ebben a sminkben.


Gondolom már sokan rájöttetek, hogy a lila az egyik kedvenc színem, ha szemhéjpúderről van szó :) Most is ehhez a színhez volt kedvem, amit kiegészítettem barnával (külső V) és egy kis rózsaszínnel (mélyítővonal), a highlighter színeket pedig a szokásos Naked Basics palettából vettem. A lila alá tettem a fényes fehér Color Tattoo-ból, ez kicsit változtat a lila színén, fémesebben csillog, de nyugodtan kihagyható ez a lépés :) Ezt a Missha bb krémet használom mostanában, még mindig csak jót tudok róla elmondani :) A Mineralissima rózsaszín szemhéjpúdert nemcsak a mélyítővonalban használtam, hanem a Bellapierre ajakbalzsammal összekeverve szájfény lett belőle, így is nagyon tetszett :) A többit pedig már ezerszer láthattátok a blogon, inkább mutatom a képeket :)

Használt termékek:

Bellapierre Lust szemhéjpúder teszt | itt kapható
Maybelline Color Tattoo 45 Infinite White 
Benefit Hoola bronzosító 
Tony Moly korrektor | itt kapható 
Too Faced Shadow Insurance szemhéjalapozó  itt kapható 
Max Factor Wild Mega Volume szempillaspirál 
Missha Wrinkle Filler bb krém  teszt | itt kapható









Ecsetek:
Mineralissima



15 comments:

  1. De jó a hajad!: DD
    Persze a smink jól sikerült! :)

    ReplyDelete
  2. Gyönyörű lett! Nahát milyen szép sminket lehet készíteni lilából és ebből a rezes barnából! Nagyon tetszik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaj, nagyon kedves vagy, köszönöm szépen! :)

      Delete
  3. most már tényleg 100%-osan az eredeti színű a hajad (a nem túl erőteljes holland nyári Nap se nagyon szívja meg, gondolom), árnyalatokkal sötétebbnek látom, mint 1-2 éve. de jól áll, ahogy persze a smink is. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, ez már az eredeti hajszínem, nem is értem, hogy miért utáltam régen, mondjuk azóta szerintem sötétedett, ahogy te is mondod, így jobban tetszik, régen nagyon szürkés volt, azért festettem inkább. Ó holland nyár... Max. esős magyar tavaszhoz tudnám hasonlítani :D

      Delete
    2. először hülye nemlétező holland nyárnak írtam, de aztán nem akartam degradálónak tűnni, mert mivel nem ott élek, nekem semmi bajom sincs vele. de biztos miatta is sötétedett be.
      a szürke haj ismerős, a lenövésem mindig olyan. utálatos "seszín". :/

      Delete
  4. ÚÚÚÚÚ, nagyon tetszik ez a smink! Egyik nap én is kipróbálom! Baromi szép vagy vele! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaj, nagyon aranyos vagy, köszönöm szépen! :)))

      Delete
  5. Hű, de nagyon szép, jól áll neked :) És a hajad is gyönyörű ^^ Nekem is szürkés volt régen, de nekem még most is az XD Bár lehet, hogy csak azért látom annak, mert feketére festetem, de én nem is szeretnék visszatérni az eredetihez, jó nekem a sötét szín :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is szeretnék néha más színt vagy szebb barnát, de utálok fodrászhoz menni, magamnak meg nem szeretem festeni a hajamat, csak másoknak, szóval marad úgy, ahogy van :D

      Delete
  6. Gyönyörű lett a smink, nagyon jól áll. :)

    ReplyDelete
  7. egyből a hajadat szúrtam ki, nagyon szép (és) hosszú már! :)

    ReplyDelete