OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, February 6, 2014

VIDEO | Vlog: Oss (Hollandia) | Vásárlás, Halak

Első vlog videóm következik, amit Oss-ban vettem fel, s az az apropója, hogy új halakat szerettünk volna venni, de egyéb dolgokat is megmutatok a pár perces videóban :)





LINK:


Próbaként vettem fel ezt a videót, hogy megnézzem, mennyire tetszik a vlogolás, s bár még sokat kell gyakorolnom, azért feltöltöttem, hiszen csak pár perces, így szerintem "kibírható" :)
Oss egy holland kisváros, ide mentünk halakat venni az akváriumba. Ez a napunk szabad volt, így délelőtt még el tudtam menni pár boltba, a tömeggel sem kellett megküzdenem ennek hála. 
A De Tuinen nem annyira bio/natúr bolt, mint amennyire be akarják magukat állítani, szóval érdemes elolvasni az összetevők listáját a termékeken. Ezt főleg azoknak mondom, akik szintén itt laknak :) Minden esetre vettem mandulaolajat (ezért mentem be), kézkrémet (tél van, kiszáradt a kezem kegyetlenül, de nem volt kézkrémem...) és egy őszibarackos bőrradírt, mert a 75%-os akció azért még nekem is felkelti az érdeklődésemet :D Utolsó darabot hoztam el egyébként. 
"Találtunk" egy cuki kutyust, akit legszívesebben magammal hoztam volna, nagyon szeretnék egy kutyát :) A gazdájára várt, nagyon sírt, ezért odamentünk megsimogatni.
A magazinokat is imádom, de a Blogazine-t szerettem volna megemlíteni, szerintem szuper ötlet, hogy a holland bloggereknek egy egész magazint szántak, mindenki benne van, aki blogot vezet.
A halakat pedig nagy nehezen sikerült kiválasztani, összesen hat taggal bővült a kis család nálunk :) 

Valószínűleg lesznek még személyesebb, Hollandiával kapcsolatos videók, magam miatt is, mert jó lenne kicsit nyitottabb lenni (ez az egyik fogadalmam erre az évre), illetve ezek a videók nekünk is emlékek maradnak :)

Köszönöm, hogy elolvastátok a posztot/megnéztétek a videót! Legyen nagyon szép napotok! :)



6 comments:

  1. Tetszett a videód! Főként a végén az a zene a halacskák alatt ötletes volt. Szerintem sokan lennének kíváncsiak ( vagyis én igen) arra, hogy milyen is lehet az élet Hollandiában. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm! :) Rendben, akkor mindenképp próbálok majd ezzel a témával foglalkozni, van is ötletem, csak meg kell valósítani :)

      Delete
  2. Tetszett a videó, ötletes :-) A Blogazine-ra kíváncsi lennék milyen módon mutatja a bloggereket...havi lebontásban? Vagy témánként? Nagyon jó dolog, ahogy tudom náluk sok blogger van aki csak azzal foglalkozik, nem csak ez a hobbija.
    Tetszett a De Tuinen üzlete is, azok a telepakolt polcok <3 ! Mindenesetre guszta, ha nem is teljesen bio :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, itt valahogy mindegyik céget alapít a blognak hála előbb-utóbb, bár szerintem csak "divatból" csinálja a többség, mert jól hangzik, de kinek kell az adminisztráció meg adózás a nyakába egy hobbiblog miatt?... .:D Mindegy is. Nos, nem igazán tudom, mert nem néztem bele, csak a blogokon láttam. A legtöbb blogger kapott egy cikket a magazinban, írtak valamiről, pl. kedvenc hajpakolás meg ilyenek, szerintem jobban is meg lehetett volna oldani, de mindegy :D Illetve a végén van egy lista, téma szerint lebontva a blogok, ha jól tudom.

      Delete
  3. Még fiatal tiniként volt akváriumom, tele volt ilyen kis mini szivárvány halacskával. Az akváriumotok csudaszép színes, tele minden jóval, mi díszhalnak ingere: kövek, növények, élmény volt nézni :)))
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy tetszett, meg is mondom a barátomnak, hogy büszke lehet, mert megdicsérték az akváriumot :) :D Szereti az ilyet hallani, imádja a halainkat :)

      Delete