OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, February 21, 2014

VIDEO | Unboxing Koreai Csomagok | Haul

Ma három csomagot is kézhez kaptam, ezért ez jó alkalom volt arra, hogy egy "unboxing" videót vegyek fel, így veletek egütt bontom fel a csomagokat :) Csak koreai termékekről szól a videó!





LINK a videóhoz: http://youtu.be/uMTU1zUZC6U



Belinkelem az eladókat is, ha valakit esetleg érdekelnek a termékek.




Mind a három eladót ajánlom, már többször is vásároltam tőlük, nagyon gyorsan meg is kaptam a csomagokat Koreából :)

Az Innisfree Anti-Trouble gél állagú arclemosót azért vettem meg, mert gél vagy tej állagút akartam most mindenképp, mert ezek a leggyengédebbek a bőrhöz. Ez problémás bőrre van, első ránézésre nagyon szimpatikus, alig várom,h ogy kipróbáljam :)
A The Face Shop-tól most nem a krémes sminklemosót vettem újra, amiről kb. egy hete írtam, hanem ezt a folyékony állagút, mert a csomagolása helytakarékosabb. Ez a "light" verzió, ezért nem annyira zsíros-olajos, mint a rendes kiadás, már nagyon vártam, hogy megérkezzen :)
A TonyMoly márkát nagyon szeretem, mert olcsón kínálnak jó termékeket. Ez a Best Seller szett három dolgot tartalmaz: bb krém, hidratálókrém (ami 100 órán keresztül hat... persze-persze), illetve egy tonikot. Az utóbbi kettő a Floria termékcsalád tagja, ami nekem nagyon szimpatikus volt minták alapján, most jobban megismerhetem ezeket :)









4 comments:

  1. Ilyen Innisfree-t zöldben én is rendeltem (elég drágán is, de épp heves voltam és nagyon akartam valami újat), de asszem az én bőröm nem kellően zsíros hozzá. Filóztok is rajta, h felteszem krémmániára, hátha valaki megveszi, én kétszer mostam meg vele az arcom, de szárít, felesleges próbálkozni vele.
    ez a tony moly szett szokás szerint oly cukin néz ki. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az Apple Juicy-ra gondolsz, vagy mi a neve :D Persze, tedd fel krémmániára, biztos akad valaki, aki szívesen megvenné.
      Ezt a kéket kétszer használtam eddig, nagyon tetszik ♥
      Mintha többször is írtad volna, hogy szárított a termék, amire azt hitted jó lesz, szerintem a hidratálóbb verziókkal kellene próbálkoznod (arclemosó tej?), mégsem olyan zsíros a bőröd, mint gondolod! :) Sajnos a koreai márkák többsége habzó lemosót gyárt inkább, de van azért tej állagú is, az kellemesebb lenne a bőrödnek szerintem.

      Delete
    2. azaz! fini almás (először epresnek írtam, nem tudom, h ugrott be, bár van itthon, de tényleg érthetetlen az asszociációm) illata van és annyira mini mennyiség kell belőle, először "sokat" is öntöttem (pedig az is olyan kis mini mennyiség volt), de másodszorra már sikerült jól.
      igen, jól emlékszel Viki, viszont csak a habzó arclemosókat kedvelem, a tejestől nem érzem olyan tisztának a bőröm és zavar, h vattára kell kenni és pamacsolni és hasonlók, mondhatjuk, h e téren problémás vagyok! :D több típussal is hasonló volt a tapasztalatom (pl. neutrogena pink grapefruit), de már sok (pl. kék hydro akármi család az YR-nál, meg a régi zöld garnier is jó volt, csak kinőttem belőle), szóval van esély, csak tényleg nem szabad kifejezetten zsíros bőrre valót venni, inkább a normál-vízhiányos vonalon kell mozognom.
      igazából most jól el vagyok a lush buche de noel-jével (ami persze szintén nem habzó, de kedvelem, télen mindig újraveszem) meg a fő kedvenc clarins narancssárga, energizáló családjából származó habzóval (csak az utazó csomagos, asszem 30 mili, bár még a fele kb. meg van, mert szintén nem kell belőle sok), aztán újra keresgélni kezdek. ^^

      Delete
    3. Na ja, én is szeretek kísérletezni, mindig valami mást kipróbálni :)
      Most épp próbálom megreformálni az életemet, a habzó arclemosók kizárása is ide tartozik, sajnos én is ezeket szeretem, de ha nem tesz jót a bőrnek, akkor inkább áttérek másra, végülis ez a gél sem rossz, csak furcsa, hogy nem habzik... :D Majd hozzászokom :D
      A Lush-ban ezer éve nem jártam, a téli leárazást meg most lekéstem, majd jövőre... :D

      Delete