OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, February 1, 2014

VIDEO | Sminktárolás

Újabb videó, ami sminktárolásról szól, hátha tudok pár tippet adni :) Nagyon szeretem az én sminkes asztalomat, nagyon kicsi, de szeretek itt lenni :)






Először is szeretném megköszönni, hogy ilyen kedvesek voltatok a legutóbbi videómnál, itt is és a youtube csatornámon is :) ♥♥♥
Az előző videós poszthoz írt az egyik kedves olvasóm, hogy jó lenne egy sminktárolással kapcsolatos videó, nekem tetszett az ötlet, szóval el is készítettem :) Köszönöm még egyszer ;)

Szeretem az olcsó és praktikus dolgokat, többségében ilyesmit láthattok csak a videóban. Amiket most is meg lehet találni a boltban, annak mondom az árát is, hátha megtetszik valakinek!

Az ecseteket egy Ikeás ceruzatartóba tettem, kettő van egy csomagban, két színben kapható nálunk: szürke és rózsaszín, a kettő együtt kb. 600 Ft. Nekem tökéletes, mert a kisebb és nagyobb ecsetek is jól elférnek benne, átlátható, könnyen megtalálom, amit épp keresek.
Szintén az Ikeából van ez a szuper fém fiókos szekrényke, ami irodai eszköz szerintem, de sminktárolásra is jó. Pont befért az asztalom alá, illik hozzá színben és stílusban, 10 euro, tehát kb. 3000 Ft volt... Az ugyanilyen műanyag fiókos tartóm majdnem dupla ennyi volt... Nekem tehát megérte nagyon :)
A mindennapos sminkeléshez legtöbbször használt termékeket egy fém sminktáskában tartom. Nagyon régi, azóta sem láttam ilyet sajnos, anno akciósan vettem, hű barátom azóta is, de kicsit ütött-kopott már. 
A körömlakkok egy részét most nagyon egyszerűen tárolom, feldobja szerintem az üveget a sok színes lakk :) Majd mutatok jobb ötleteket is ezzel kapcsolatban a jövőben :)
A pigmenteket "bőröndben" tartom, egy régi Benefit csomag része volt, nagyon tetszett, ezért fel akartam használni valamire, most pigmentek és szemhéjpúderek vannak benne.
A parfümöknek nem találtam még semmi szép és jó megoldást, ezért egy 1 euro-ért (kiárúsítás) vásárolt tükörre tettem őket... Pont illik méretben a szekrényem tetejére, egyszerű, de érdekes megoldás, én szeretem :)

Remélem tudtam pár hasznos tippet adni :) Köszönöm, hogy megnéztétek a videót/elolvastátok a bejegyzést :)

További szép napot kívánok mindenkinek! :)






6 comments:

  1. Az ecsetekre nagyon jók ezek a kis dobozkák. De a körömlakkoknál nem rossz, ha mondjuk a legalsót akarod használni, mindet ki kell pakolni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, azokat nem nagyon használom, amik alul vannak, de szép színesek, így beletettem az üvegbe őket :D Inkább dísz, mint praktikus dolog, a többi lakkom jelenleg egy dobozban van, fejjel lefelé, így a színt is látom.

      Delete
  2. Olyan szép ecsetkészleted van!! Megkérdezhetem h tisztításra várókat külön gyűjtöd valahova vagy ezt, h oldod meg? Csilla

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vissza a helyükre, mert kb. hetente mosom őket, nem gyűlik össze túl sok, a tusecseteket meg használat után megtisztítom ecsettisztító folyadékkal, a többi nem problémás. Nem használok folyékony terméket ecsettel már egy ideje (bb krémet kézzel viszem fel), szóval nincs sok használt ecsetem egyszerre soha. Gyűjtheted külön, csak legyen szem előtt, hogy "zavarjon" és gyakran mosásra kerüljenek :D

      Delete
  3. Nagyon tetszett a videó, rövid, lényegre koncentráló. Egy ilyen Ikeás tartó már nekem is nagyon kellene, de ritkán járok Pesten, "vidéken" persze nem lehet ilyeneket kapni...
    A gyertyafény nagyon-nagyon hangulatossá tette az egészet! Várjuk a következő videót! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm szépen, nagyon örülök, hogy tetszett, meg annak is, hogy rövidnek és lényegretörőnek találod, pont ez a célom a videókkal! :)
      Papír-órószer boltokban nézz körbe, hátha van valami csinos ceruzatartó, csak ne legyen túl magas (mély), mert akkor nehéz megtalálni benne a kisebb ecseteket! :)

      Delete